تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819437580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ریگان: همدلی و همزبانی با رعایت تقوای سیاسی محقق می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه ریگان:
همدلی و همزبانی با رعایت تقوای سیاسی محقق می‌شود
امام جمعه ریگان گفت: همدلی و همزبانی زمانی فراهم می‌شود که تقوای سیاسی را رعایت کنیم.

خبرگزاری فارس: همدلی و همزبانی با رعایت تقوای سیاسی محقق می‌شود



به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ریگان اظهار داشت: همدلی و همزبانی زمانی فراهم می‌شود که تقوای سیاسی را رعایت کنیم و همدیگر را متهم نکنیم.
رنجبرماهانی با بیان اینکه عربستان در حمله به یمن بازیچه دست شیاطینی همچون آمریکا قرار گرفته است، تصریح کرد: آل‌سعود دو خطای بزرگ مرتکب شده که با هیچ توبه‌ای قابل برگشت نیست. وی بیان کرد: خطای اول عربستان کشتن زنان و کودکان یمن و هدف قرار دادن بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های مردم بی‌پناه یمن بوده است و دومین خطا در حرم امن الهی رژیم آل‌سعود به زائران ایرانی تجاوز کرد.
خطیب جمعه ریگان بیان داشت: امیدواریم مقامات عربستان مانند صدام که مهره سوخته‌ای برای آمریکا شد به خود بیایند و درس عبرت بگیرند.
رنجبرماهانی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مداحان اشاره و اظهار کرد: ایشان فرمودند، برخی سئوال می‌کنند چرا رهبری در رابطه با مذاکرات موضع‌گیری نمی‌کند، جایی برای موضع‌گیری نیست، زیرا مسئولان هسته‌ای می‌گویند، هنوز کاری انجام نشده است.
وی افزود: معظم‌له با بیان اینکه عده‌ای رجال سیاسی را متهم کردند که شما با هسته‌ای مخالف هستید، اما من تیم مذاکره‌کننده را حمایت و دولتمردان هسته‌ای را حمایت می‌کنم.
امام جمعه ریگان ادامه داد: اما اشخاصی که دیگران را به عنوان مریض خطاب کردند با سخنان مقام معظم رهبری، 180درجه تغییر جهت دادند و چرا باید زود قضاوت کنیم.
رنجبرماهانی با اشاره به اینکه برخی در آشفته بازار، تبریک گفتند و عملکرد تیم هسته‌ای را از خون شهدا بالاتر دانستند، اظهار داشت: هیچ‌چیز جبران خون شهدای هسته‌ای را نمی‌کند.
رنجبرماهانی با گلایه از مسئولان آموزش و پرورش گفت: نماز جماعت در مدارس شهرستان کم‌رنگ برگزار می‌شود و باید به آن توجه شود. به گزارش فارس، نمازگزاران ریگانی امروز برای حمایت از مردم مظلوم یمن از مصلای شهر ریگان تا پارک شهدای گمنام راهپیمایی و با شعارهای جنایت سعودی، جنایت آمریکاست و سعودی جنایت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند از عربستان و هم‌پیمانان آن ابراز انزجار کردند.
انتهای پیام/80014/س30

94/01/21 - 16:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن