تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال صلح‌طلب آمریکایی: رسانه‌های غربی تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیام رهبر ایران به گوش جوانان غربی نرسد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فعال صلح‌طلب آمریکایی:
رسانه‌های غربی تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیام رهبر ایران به گوش جوانان غربی نرسد
آکاشما ماریول گفت: رسانه‌ها در غرب توسط صهیونیست‌ها مدیریت و کنترل می‌شوند که تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیام رهبر ایران به گوش جوانان غربی نرسد.

خبرگزاری فارس: رسانه‌های غربی تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیام رهبر ایران به گوش جوانان غربی نرسد



آکاشما ماریول (Akashma Marivel Guzman) روزنامه‌نگار مکزیکی‌الاصل و ساکن امریکا و از فعالان حقوق بشر و صلح در گفتگو با جبهه جهانی مستضعفین در خصوص نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی گفت: "این پیام سیاسی به نظر من خیلی تفاوتی با دیگر پیام‌هایی که من در خصوص اسلام‌هراسی و سوءاستفاده از اسلام شنیده‌ام ندارد. تعداد زیادی از روشنفکران و تحصیل‌کرده‌های غربی با مدارکی که موجود است می‌دانند که این اوضاع کنونی جهان اسلام و شرایطی که برای سرزنش این دین در دنیا به‌وجود آمده با یک برنامه‌ریزی هدفمند انجام می‌شود."

اسلام‌هراسی برای پیشبرد اهداف سیاست‌مداران و سرمایه‌داران انجام می‌شود
وی در خصوص اوضاع کنونی دنیا بر اساس سیاست کشورها افزود: "من افراد زیادی اعم از پیر و جوان را می‌شناسم که در حوزه سیاسی و حقوق بشر فعالیت می‌کنند و به وضوح می‌دانند این شرایط به‌وجود آمده توسط سیاست‌مداران و سرمایه‌داران غربی برای پیشبرد اهدافشان انجام می‌شود و هیچ واقعیتی ندارد. الان شرایط به گونه ای است که سیاست اقتضا می‌کند به اسلام حمله شود. هم به عنوان یک دین هم یه عنوان یک سبک زندگی و هم به عنوان قانونی برای خانواده‌ها."

انسان امروزی به‌واسطه طمع و حرصی که در درونش وجود دارد، ضعیف و ناتوان شده است
ماریول تأکید کرد: "من نامه را درک می‌کنم و معتقدم مانند همه ادیان دیگر این دین هم برای پیروی، عالی است؛ اما در زمان کنونی به درستی به قوانین این دین توجه نمی‌شود؛ قوانینی که در قرآن وجود دارند. متاسفانه انسان امروزی به‌واسطه طمع و حرصی که در درونش وجود دارد، ضعیف و ناتوان شده و همین ناتوانی باعث شده تا دیگران زندگی او را در دست بگیرند و خودش نتواند مسیر زندگی صحیح را تشخیص دهد."

تلاش رسانه‌های صهیونیستی برای جلوگیری از گسترش پیام رهبر ایران
وی در خصوص رساندن نامه به مخاطبان اصلی آن گفت: "دریافت این نامه توسط مخاطبان اصلی کار دشواری است چون رسانه‌های غربی آنقدر قدرتمند هستند که نمی‌گذارند پیام این نامه به گوش جوانان غربی برسد. تصویری که در ذهن جوان غربی از ایران و رهبران این کشور وجود دارد همان چیزی است که رسانه‌های غربی به نمایش گذاشته‌اند؛ جوانان ما همان چیزی را درک می‌کنند که رسانه‌ها به او می‌گویند؛ همین رسانه‌ها در غرب توسط صهیونیست‌ها مدیریت و کنترل می‌شوند که تمام تلاش خود را می‌کنند تا این پیام به گوش جوانان غربی نرسد."

هر زمانی‌که دین جدیدی آمده است، پیروان دین قبلی تمام تلاش خود را برای نپذیرفتن دین جدید به کارگرفته‌اند
این روزنامه نگار مکزیکی‌الاصل در ادامه افزود: "همه آنچه درباره شرایط موجود گفته شد در اکثر کشورهایی که اسلام در آنها رایج است وجود دارد. افراد زیادی ممکن است فکر کنند که کشورهای مسلمان آنان را می‌آزارند؛ چون سیاست غربی این تفکر را در بین آنها نهادینه کرده است؛ از طرفی هم اعتبار اسلام به ۱۴۰۰ سال قبل برمی‌گردد در صورتی که مسیحیت دینی برای ۲۰۰۰ سال پیش و یهودیت دینی برای ۲۸۰۰ سال پیش و بودایی دینی برای ۳۰۰۰ سال پیش است. ولی به علت جنگ‌هایی که در این سال‌ها به وقوع پیوسته مردم هنوز نتوانسته‌اند تفاوت بین زمانی که این ادیان نبودند را با زمان کنونی درک کنند.
متاسفانه هر زمانی‌که دین جدیدی آمده است پیروان دین قبلی تمام تلاش خود را برای نپذیرفتن دین جدید به کارگرفته‌اند و مردم زیادی بر اثر جنگ میان پیروان یک دین با دین دیگر کشته شده اند. همین باعث می‌شود هنوز مردم این موضوع را که چقدر می‌توانند با پذیرش ادیان بالاتر، بهتر زندگی کنند درک نکرده‌اند."


اگر قلب انسان ناسالم باشد حتی اگر حافظ کل قرآن هم باشد، نمی‌تواند سعادتمند شود
"آکاشما ماریول" با تأکید بر تفاوت بین مسلمان واقعی و مسلمان‌نماها گفت: "من فکر میکنم هر دینی بخش‌های خوبی دارد که مرد یا زن پیرو آن دین اگر با قلب و تفکر سالم از آن پیروی کند می‌تواند سعادتمند شود؛ ولی اگر قلبی ناسالم داشته باشد حتی اگر حافظ کل قرآن هم باشد، چون روح سالمی ندارد نمی‌تواند سعادتمند شود. خیلی‌ها معتقدند که قرآن بهترین کتاب است؛ درست است، اما تا زمانی که پیروان کاملی نداشته باشد چگونه می‌توان مردم را به اسلام فراخواند؟"
اخبار آنگونه که که مدیران رسانه و سیاست‌مداران می‌خواهند به گوش مردم می‌رسند
این فعال صلح در خصوص اخباری که در دنیا علیه اسلام پخش می‌شود گفت: "باید دقت کنیم که هر خبری که می‌خوانیم صرفا خبر درستی نیست. ممکن است اخبار کاملا واقعیت یا کاملا دروغ باشند. همین اخبار نه چندان درست به تمام دنیا مخابره می‌شوند و با پروپاگاندای رسانه‌ای همان‌طور که مدیران رسانه و سیاست‌مداران می‌خواهند به گوش مردم می‌رسند. از سوی دیگر من با اطمینان می‌توانم بگویم که مدینه فاضله در هیچ جای دنیا وجود ندارد؛ مثلا من چون در آمریکا زندگی می‌کنم شاید بگویم آمریکا از آسیا بهتر است؛ چون تعداد افرادی که می‌خواهند به اینجا بیایند از کسانی که می‌خواهند اینجا را ترک کنند بیشتر است؛ چون فقط اینجا را دیده‌ام."


مگر این همه جنایت در دنیا تقصیر مسلمانان است؟
وی در خصوص فرصتی که نامه برای همه دنیا ایجاد کرده است گفت: "من یک روزنامه‌نگارم ولی قبل از آن یک زن و یک مادر هستم و همچنین یک فعال صلح که برای صلح در دنیا تلاش می‌کنم و این نامه را یک فرصت می‌دانم برای همه مردمی که می‌خواهند در صلح زندگی کنند. با اطمینان می‌گویم که وضع موجود هم برای مسلمانان و هم غیر مسلمانان شرایط سختی را پدید آورده است؛ مثلا کاتولیک‌ها در جنوب آمریکا از هرج و مرج و جنگ و حرص و طمع رنج می‌برند و این به خاطر دین نیست. میلیون‌ها نفر از بومیان آمریکا تحت ظلم هستند و این اشغال اراضی آنان ربطی به دین ندارد. در آفریقا میلیون‌ها نفر از گرسنگی می‌میرند و این به خاطر دین‌داری آنان نیست. قرار نیست هر فاجعه ای در دنیا به اسم دین و مسلمانان تمام شود. مگر این همه جنایت در دنیا تقصیر مسلمانان است؟ اینها همه به دلیل حرص و طمع انسان است و بس."   مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است. بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی انتهای پیام/

94/01/21 - 15:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن