تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804293776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمه همگانی سلامت اجباری می‎شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بیمه همگانی سلامت اجباری می‎شود
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان گفت: به دنبال تدوین آئین نامه بیمه همگانی اجباری هستیم در این راستا گلوگاه‎هایی را طراحی می‌کنیم تا افراد فاقد بیمه، دفترچه دریافت کنند.
به گزارش نامه نیوز، انوشیروان محسنی‎ بند پی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت براساس اساسنامه و مأموریتی که دولت برعهده آن گذاشته است پوشش فراگیر را از سال ۷۳ با تصویب قانون بیمه همگانی آغاز کرد اما در سایت‎های کلی نظام سلامت به آن توجه نشد و از سال ۹۳ برخورداری آحاد جامعه از بیمه سلامت از سر گرفته شد.


وی با تأکید بر اینکه اکنون هیچ ایرانی وجود ندارد که خودش بخواهد اما صاحب دفترچه بیمه نباشد، افزود: به دنبال تدوین آئین نامه بیمه همگانی اجباری هستیم و در این راستا گلوگاه‎های را طراحی می‎کنیم تا افراد فاقد بیمه، دفترچه را به اجبار دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان با اشاره به افزایش تعرفه‎ها و نرخ خدمات تصریح کرد: اکنون ۷۵ تا ۸۷ درصد هزینه‎های بستری توسط سازمان‎های بیمه‎گر پایه، هفت درصد توسط مردم و ۱۳ تا ۱۵ درصد توسط وزارت بهداشت از محل هدفمندی یارانه‎ها پرداخت می‌شود و در این راستا نگرانی مردم در بخش بستری برطرف شد.

وی با بیان اینکه هزینه هتلینگ ۳۵ درصد و حق ویزیت افزایش یافته است، گفت: قدرمطلق پرداختی مردم در بخش بستری کاهش یافته است و منابع مالی به گونه‎ای پیش‎بینی شده است که امسال هم بار مالی بر مردم تحمیل نشود.

محسنی‎ بندپی بیان کرد: همواره نرخ تورم در بخش پزشکی هفت درصد بالاتر از سایر بخش‎ها است در این راستا در تعرفه‎گذاری امسال عدالت در خدمات تخصصی رعایت می‎شود به گونه‎ای که تعرفه‎ها در کلینیک‎های ویژه ۱۵ تا ۲۰ درصد و پزشکان متخصص مانند اطفال ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در شش ماه گذشته وحدت رویه بین سازمان‎های بیمه‎گر پایه مورد توجه قرار دادیم و تعهدات دفترچه‎های بیمه تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و کمیته امداد را یکسان کردیم به طوری که ۲ هزار و ۳۰۰ قلم که در بیمه سلامت تحت حمایت قرار دارد در سایر بیمه‎ها نیز وجود دارد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان عنوان کرد: خرید خدمات، تجهیزات و وسایل مصرفی استاندارد و یکنواخت شده است تا در محتویات، بسته و خدمات بیمه بین دفترچه‎های بیمه‎گر پایه اختلاف ایجاد نشود که به زودی محتویات این اقدام رونمایی می‏شود.

وی گفت: ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کشور زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیش از ۸.۵ میلیون نفر آنها بیمه شده جدید هستند و همچنین ۱۳۰ هزار نفر بیمار خاص در کشور وجود دارد که ۶۵ هزار نفر آنها زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و مابقی از دیگر سازمان‎های بیمه‎گر پایه خدمات دریافت می‎کنند.

محسنی‎ بندپی افزود: به دنبال حذف فرانشیز داورها و اقلام مورد نیاز بیماران خاص هستیم و تاکنون فرانشیز ۱۰ خدمت به بیماران خاص صفر شده است.

وی ابراز کرد: همچنین در راستای تحقق بسته خدمتی بیماران سرپائی هر ساله ۲ هزار نفر متخصص به مراکز استان‎ها و مناطق محروم اعزام می‌‏شوند و موظف هستند که مطب برقرار نکنند ولی در مقابل با ارائه تعرفه دولتی ما به‎التفاوت هزینه خدمات را دریافت می‎کنند.



منبع: عصر ایران


۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن