تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804263944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بر منطق تحریم و زور غلبه کردیم/ در سوریه، عراق، لبنان اشتباه کردید؛ در یمن هم اشتباه می کنید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بر منطق تحریم و زور غلبه کردیم/ در سوریه، عراق، لبنان اشتباه کردید؛ در یمن هم اشتباه می کنید


رئیس جمهور کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه کشور هر جا اراده و تصمیمی گرفت با همت جوانان و دانشمندان و ایثار و فداکاری شبانه روزی آنان به نتیجه رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم نهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته ای در سالن اجلاس سران افزود: البته امسال روز فناوری هسته ای مقارن و همراه با ایام ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت صدیقه کبری (س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی گفت : جمهوری اسلامی ایران در مسیر توسعه کشور هر جا اراده و تصمیمی گرفت با همت جوانان و دانشمندان و ایثار و فداکاری شبانه روزی آنان بحمد الله به نتیجه رسید.
رئیس جمهور با بیان اینکه قدرت های جهان، اگر موافق یا مخالف بوده اند تاثیری بر اراده ملت ما نداشته اند گفت: ما در زمان جنگ در سیستم پدافندی موشکی زمین به هوا و لامپ قدرت آن دچار مشکل شدیم چرا که می گفتند این لامپ قابل احیای مجدد نیست .

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم نهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته ای در سالن اجلاس سران افزود: در بازار سیاه هم کسی حاضر به فروش این لامپ آمریکایی نشد و حتی یکی از کشورهای منطقه که مشابه آن را داشت از ارائه آن به ما منع شد.

رئیس جمهور گفت: عده ای از دانشمندان این رشته که اکنون نیز برخی از آنان در سازمان انرژی اتمی فعالیت می کنند اعلام کردند که قادریم این لامپ را احیا کنیم و تنها سه ماه فرصت و تجهیزات و کارگاه خواستند تا این کار را انجام دهند. وی افزود: این دانشمندان در این مدت به خانه هایشان نرفتند تا لامپ قدرت را احیا کردند تا از آسمان و فضای کشور حفاظت و دفاع شود.

آقای روحانی با بیان اینکه به ظاهر این کار نشدنی بود گفت: دانشمندان کشورمان در کمتر از سه ماه نخستین لامپ قدرت را احیا کردند و به درستی این دستاورد نتیجه داد در حالی که هیچ یک از پیشنهادهای ما از ارائه خودرو و واحد مسکونی را از ما نپذیرفتند و فقط می خواستند با امام راحل دیدار کنند و این کار انجام شد و امام خمینی بوسه ای بر پیشانی آن دانشمند زد و وی نیز بعد از این دیدار گفت که این بوسه را با دنیا عوض نمی کنم .

رئیس جمهور اضافه  کرد : ملت و دانشمندان ایران از آغاز این مسیر را انتخاب کردند و آن روزی که گفتیم ما سوخت می خواهیم و غنی سازی را برای سوخت انجام می دهیم اگر آن را در اختیار ما می گذاشتند شاید بحثی نداشتیم اما اعلام کردند که این فناوری را نمی دهیم و نمی گذاریم  ایران به غنی سازی برسد. وی افزود: ملت ایران زیربار این حرف دوم آنان نرفت و امروز در هر فناوری برای توسعه اگر جهان برخلاف مقررات با منطق زور در برابر ملت ایران بایستد تردیدی نیست که همه قدرت های جهان در برابر ملت ایران شکست می خورند.

آقای روحانی گفت: به همان علت که همه قدرت ها پشت سر صدام ایستادند اما موفق نشدند در حالی که شرق و غرب به صدامیان کمک می کردند و ما دست تنها بودیم و انواع هواپیما، موشک، سلاح های شیمیایی ممنوعه، تانکها و موشک های زمین به زمین برد بلند را به صدام دادند اما یک چیزی را نتوانستند بگیرند و آن اراده، انگیزه، ایمان و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران بود.
رئیس جمهور تصریح کرد : ما در برابر عراق و همه حامیان آن پیروز شدیم و نگذاشتیم یک میلیمتر مربع از خاک کشورمان در اشغال اشغالگران قرار گیرد.
   
رئیس جمهور گفت: اکثریت قاطع کشورهای دنیا که با ایران و فکر و فناوری صلح آمیز ما همراه هستند دهها بار در مجامع بین المللی مانند غیر متعهدها و مجامع دیگر صلح آمیز بودن فناوری هسته ای ما را اظهار کرده اند.

آقای روحانی در ادامه سخنانش در مراسم روز ملی فناوری هسته ای افزود : گرچه تعداد محدودی کشور زورمند و قدرتمند که فکر می کنند  اراده و منطق زورشان باید بر دنیا حکومت کند تلاش کردند ملت ایران را در برابر خواست خود تسلیم کنند .

رئیس جمهور گفت: آنچه در این مذاکرات هسته ای به دست آمده این نیست که بیانیه ای منتشر شده است بلکه آنچه در 16 ،‌17 ماه گذشته با تلاش پیگیر به دست آمده همان است که رئیس جمهور آمریکا درهمین روزها به صراحت گفت که ما به این نتیجه رسیدیم که ملت ایران دربرابر فشار ، تحریم و زور تسلیم نمی شود.

آقای روحانی افزود : پیروزی ما آن است که بزرگترین قدرت نظامی و اقتصادی دنیا یعنی آمریکا و رئیس جمهور این کشور به این واقعیت اذعان کرد این یعنی ملتی که در راه خودش پیروز شده است .

رئیس جمهور اضافه کرد : رئیس جمهور آمریکا اعلام و اعتراف کرد که نظام ایران قابل سرنگونی نیست ؛ ماهیت نظام ایران که نظامی مردم سالار دینی است قابل تغییر نیست و ایران به عنوان کشوری تاثیرگذار و مهم در منطقه مورد پذیرش همگان است .

آقای روحانی گفت: شما بالاتر از این واقعیت می خواستید؟‌ ملت ما مگر چه می خواست ؟‌این به ما نشان می دهد که اگر ملتی ایستاد و مقاومت کرد پیروز می شود .

رئیس جمهور افزود :‌ این موضوعی است که  رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد که «ملت ایران غرور ملی خود را با تمام توان حفظ خواهد کرد و در برابر فشار تسلیم نخواهد شد »؛‌ما در 8 سال دفاع مقدس این واقعیت را مبرهن کردیم .

آقای روحانی اضافه کرد : تقریبا حدود 14 سال ملت ما ایستادگی و مقاومت کرد و به اعتقاد من امروز روزی است که دانشمندان هسته ای ما یعنی اقتدار ملی و سرداران بزرگ دیپلماسی ما یعنی اقتدار سیاسی در کنار هم قرار گرفتند و امروز می بینید این دو اقتدار ، اقتدار بزرگ ملی ما را آفریده اند .

رئیس جمهور گفت:‌ امروز به جهانیان می گوییم که مسیر اعتدال، منطق، مذاکره، صلح، آرامش، کرامت انسان ها و ثبات  این منطقه بر افراطی گری، منطق زور، منطق خشونت و منطق تحریم غلبه کرد و پیروز شد.
دانلود
 

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن