تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798653028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طول می‌کشد آمریکاها بفهمند در مقابل قدرتی زوال ناپذیر قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: غرضی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
طول می‌کشد آمریکاها بفهمند در مقابل قدرتی زوال ناپذیر قرار دارند
وزیر دولت سازندگی گفت: پروسه زمانی تقریبا ۳۰ ساله‌ای طول خواهد کشید تا آمریکا بداند در مقابل یک قدرت سیاسی زوال ناپذیر قرار دارد.


 
"محمد غرضی"در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به روند دیپلماسی ایران پس از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی اظهار داشت: ذهنیت من این است که ظرفیت ویژه سیاسی در وزارت خارجه کشورمان شکل گرفته است و شخصیت‌های معتبری در طول سه دهه پس از پیروزی انقلاب در این نهاد تربیت شده‌اند.  


وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت سازندگی با اشاره به اینکه بحث مذاکره با شخصیت‌های سیاسی اروپا و آمریکا مسئله ساده‌ای نیست، تصریح کرد: توانایی‌های نظام جمهوری اسلامی در مدیریت این جلسات و توفیق آن‌ها در ابراز قاطعانه سخنان نظام در این روند، موقعیتی است که به واسطه دیپلماسی موفق ایران ایجاد شده است.  
 
وی این امر را بزرگ‌ترین دستاورد وزارت خارجه عنوان کرد و گفت: افراد تربیت شده در این چند سال دارای توانایی فنی، علمی ویژه‌ای  هستندو تلاشهای مجدانه آنها جای تقدیر و ستایش دارد.  
 
غرضی ضمن بیان اینکه مسئولیت پذیری تشکیلات انرژی اتمی نیز در ایران قابل تحسین است، افزود:سازمان انرژی هسته‌ای به فضل خداوند هم قادر است از پس تولید نیازهای  داخلی کشور به خوبی برآید و هم در مجامع بین المللی اظهارنظر کرده و صاحب سبک باشد همچنین توانایی قانع ساختن سازمان‌های جهانی و بین المللی را در این جهت داشته است که اقدامات صورت گرفته در عرصه علم هسته‌ای در جمهوری اسلامی ایران غیرقانونی نبوده است.  

  
غرضی ادامه داد: این دو استعداد بسیار ارزشمند در سیستم دیپلماسی کشور توانایی ایران را برای مقابله با مقامات فنی و سیاسی جهان به رخ همگان کشید.  

 
وی با اشاره به بیانیه سوئیس تصریح کرد: طبیعی است که دستگاه سیاسی آمریکا در قیاس با دستگاه سیاسی ایران گرفتاری بیشتری دارد، به حمد خدا در داخل کشور رهبری، دولت و مجموعه عواملی که مذاکرات را هدایت می‌کنند بسیار به هم نزدیکند و جنگ بین دموکرات‌ها، جمهوریخواهان و نتانیاهو به مراتب بیشتر از اختلافات جزئی در داخل ایران است.  
 
غرضی از  اختلافات  داخلی بیشتر تحت عنوان اظهارنظرات متفاوت یاد کرد و ادامه داد: انسجام و همبستگی در داخل کشور به مراتب بیشتر از اتحاد و انسجام بین گروه‌های مختلف در ایالات متحده است، برهمین اساس متون ارائه شده تحت عنوان بیانیه سوئیس به طور مداوم در بین جریان‌هایی که اختلاف سیاسیشان بیشتر است دست به دست می‌شود و بستگی به اینکه کدامیک از جریانهای سیاسی در ایالات متحده موفق خواهند شد طرف مقابل را تضعیف کند، از این بیانیه بهره برداری خواهد شد.  


 وزیر دولت سازندگی با تاکید بر اینکه ما در مقایسه با آمریکایی‌ها در کشور از احساس آرامش بیشتری برخورداریم، تصریح کرد: دلیل آن نیز به این سبب است که ملت و دولت ایران توانایی تشخیص دارند و اختلافات جزئی مانعی در نتیجه گیری منسجم ایجاد نخواهد کرد.  

 
وی با اشاره به عدم برخورداری طرف مقابل تیم مذاکره کننده  کشورمان از این انسجام، اظهار داشت: در ایالات‌متحده از یک طرف اوباما قصد پیروزی بر رقیب خود دارد و جمهوریخواهان نیز می‌خواهند به نفع خود بهره برداری‌های سیاسی از متن بیانیه داشته باشند و از طرف دیگر در منطقه نیز رژیم صهیونیستی قصد بهره برداری‌های کلان از وقایع صورت گرفته و بیانیه لوزان دارد.  
 
غرضی ادامه داد: طبیعی است که در این متون دائما کلماتی پیدا شود که مورد بحث است، آنچه در خارج از کشور اتفاق می‌افتد زخم‌ها و اثراتش به مراتب برای ایالات متحده بیشتر از جمهوری اسلامی ایران است.  
 

غرضی در پایان با  پیش بینی آینده مراودات جهانی ایران، خاطرنشان کرد: پروسه زمانی تقریبا ۳۰ ساله‌ای طول خواهد کشید تا آمریکا بداند در مقابل یک قدرت سیاسی زوال ناپذیر قرار دارد. 
 
انتهای پیام/




اخبار مرتبط

همایش «لوزان بدون روتوش» در مجتمع 13 آبان برگزار می‌شود
لابی‌ صهیونیست تلاش می‌کند تا در امضای نهایی مذاکرات وقفه ایجاد کند
میرحاجی: پذیرش پروتکل الحاقی محکوم و مختوم است
احزاب از مذاکرات هسته‌ای حمایت کنند/ بیانیه لوزان دستاوردی بزرگ است




۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن