تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819359881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوانجو؛ 3 تا 14 میلیون تومان!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


یکصد و هفدهمین دوره نمایشگاه صادرات چین؛
گوانجو؛ 3 تا 14 میلیون تومان!
یکصد و هفدهمین دوره نمایشگاه صادرات چین، فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری در گوانگجو برگزار می‌شود. این شهر هر سال دو بار، در بهار و پاییز میزبان بازدیدکنندگان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری چین و یکی از مهم‌ترین رویدادهای دنیای تجارت است.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، نمایشگاه گوانگجو در سه فاز پنج روزه برگزار می‌شود و میان هر یک از آنها نیز سه روز وقفه وجود دارد. فاز نخست پانزدهم تا نوزدهم آوریل (26 تا 30 فرودین) برگزار می‌شود. صنایع حاضر در این فاز شامل شرکت‌های مرتبط با ماشین‌آلات صنعتی سبک و سنگین، انواع دوچرخه، موتورسیکلت، قطعات یدکی و لوازم خودرو، محصولات شیمیایی و ابزار یراق می‌شود.
 
در فاز نخست همچنین شرکت‌های مرتبط با لوازم برقی منزل، لوازم برقی مصرفی، محصولات الکتریکی و الکترونیکی، محصولات کامپیوتری و موبایل، قطعات یدکی و تجهیزات نیز حضور دارند.
 
دیگر صنایع حاضر در این فاز عبارتند از: محصولات روشنایی و لوستر، ماشین‌آلات ساختمانی و تزئینی، لوازم سرویس بهداشتی و حمام، انواع کاشی و سرامیک، محصولات ایمنی و آتش‌نشانی، MDF، کابینت و یراق‌آلات، انواع کفپوش و کاغذ دیواری.
 
فاز دوم نمایشگاه گوانگجو 23 تا 27 آوریل (3 تا 7 اردیبهشت) برگزار می‌شود. در این فاز شرکت‌های تولیدکننده کلیه لوازم غیربرقی خانه و آشپزخانه، لوازم نظافت خانه، سرامیک‌های هنری و دکوری، دکوراسیون منازل، محصولات شیشه‌ای هنری، مبلمان منزل، اداری و صنایع مربوطه حضور دارند.
 
همچنین شرکت‌های مرتبط به صنایع بهداشتی و بهداشت فردی، لوازم آرایشی و زیبایی، ساعت و لوازم نوری، انواع اسباب بازی، لوازم تبلیغاتی و هدایا، محصولات فستیوال و کادویی، اپتیک، عینک و لنز، دکوریجات فلزی و سنگین، بدلیجات و هدایا در این فاز شرکت می‌کنند.
 
فاز سوم نمایشگاه گوانگجو اول تا پنجم ماه می (11 تا 15 اردیبهشت) برگزار می‌شود. در این مرحله تولیدکنندگان پوشاک مردانه، زنانه، کودکانه ورزشی و راحتی، خز، چرم و کرک، منسوجات و بافندگی، فرش و پرده‌های نقش‌دار، انواع پارچه و پارچه‌های مبلی و پرده، پتو، روتختی و ملحفه حضور دارند.
 
محصولات مرتبط با صنایع غذایی، صنایع دستی و هنری، تجهیزات پزشکی و سلامتی، لباس‌های بیمارستانی و لوازم پزشکی، لوازم ورزشی ، لوازم اداری و لوازم‌التحریر، کیف، کفش و چمدان، جعبه و بسته‌بندی‌های تبلیغاتی نیز در فاز سوم ارائه می‌شوند.
 
پکیج‌های مختلف برای سفر به گوانگجو
 
در میان هزاران نفری که برای بازدید از هر دوره نمایشگاه گوانگجو به چین سفر می‌کنند، سالانه چند هزار ایرانی نیز حضور دارند. بر همین اساس تعدادی از آژانس‌های مسافرتی، تورها و خدماتی را برای حضور در این نمایشگاه به متقاضیان ارائه می‌کنند که بسته به نوع خدمات و مدت زمان اقامت در چین قیمت‌های متفاوتی دارند.
 
فعالان اقتصادی ممکن است تمایل به حضور در یکی از فازهای نمایشگاه را داشته یا برای حضور در دو فاز برنامه‌ریزی کرده باشند؛ به همین دلیل آژانس‌های مسافرتی تورهای متنوعی را ارائه داده‌اند. افراد می‌توانند در فازهای یک، دو و سه شرکت کنند. همچنین آنها می‌توانند در فازهای یک و دو یا دو و سه حضور داشته باشند.
 
معمولا فاز نخست نمایشگاه از استقبال بیشتری نسبت به فازهای دیگر برخوردار است و هزینه اقامت در هتل‌ نیز در مدت برگزاری آن افزایش می‌یابد و به همین دلیل قیمت تورهای این فاز نیز بیشتر است. برای مثال یکی از آژانس‌های مسافرتی برای هفت شب اقامت در گوانگجو به منظور شرکت در فاز یک، بسته به چهار یا پنج ستاره بودن هتل و تعداد تخت‌های اتاق، در حدود شش میلیون و 500 تا 10 میلیون و 490 هزار تومان دریافت می‌کند.
 
مبلغ تور این آژانس برای بازدید از فازهای دو و سه کاهش می‌یابد. تور هفت شبه بازدید از فاز دو، بین پنج میلیون و 290 تا شش میلیون و 190 هزار تومان هزینه دارد.
 
هزینه تور پنج‌شبه بازدید از فاز سه نیز بین سه میلیون و 890 هزار تا چهار میلیون و 590 هزار تومان متغیر است.
 
این آژانس‌ مسافرتی برای 12 شب اقامت در گوانگجو به منظور بازدید از فاز یک و دو، بین هفت میلیون و 290 تا 13 میلیون و 990 هزار تومان دریافت می‌کند.
 
هزینه 9 شب اقامت برای بازدید از این دو فاز، بین شش میلیون و 790 تا 11 میلیون و 890 هزار تومان متغیر است. تور هفت شبه فاز یک و دو نیز بین چهار میلیون و 690 تا هشت میلیون و 890 هزار تومان هزینه دارد.
 
این آژانس مسافرتی برای بازدید از فاز دو و سه نیز یک تور 10 شبه ارائه داده است که هزینه آن حدود پنج میلیون و 890 تا هفت میلیون و 590 هزار تومان می‌شود.
 
در صورتی که شما تنها تقاضای بلیط و ویزا از این آژانس را داشته باشید و خواهان خدماتی همچون ترانسفر و هتل نباشید، بسته به زمان سفر خود باید بین دو میلیون و 990 تا چهار میلیون و 790 هزار تومان هزینه پرداخت کنید.
 
هزینه برخی از آژانس‌های دیگر برای سفر به چین و بازدید از نمایشگاه تا حدودی کمتر است؛ برای مثال برخی از آژانس‌های پکیجی را ارائه می‌کنند که شامل دو شب و سه روز اقامت در پکن و پنج شب اقامت در گوانگجو می‌شود و بین شش تا هفت میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد. هتل 5 ستاره، اتاق دو تخته، ترانسفر، پرواز داخلی چین و گشت در پکن از جمله خدمات این تور است.
 
قیمت تورهای یکی دیگر از آژانس‌های مسافرتی نیز برای فاز یک تور گوانگجو بین چهار میلیون و 890 تا هشت میلیون و 590 هزار تومان متغیر است. این آژانس سه پکیج برای فاز یک ارائه می‌کند؛ هفت شب اقامت در گوانگجو، دو شب اول اقامت در شنزن و پنج شب گوانگجو یا پنج شب نخست گوانگجو و دو شب پایانی شنزن.
 
این آژانس یک پکیچ 12 روزه برای دیدار از فاز یک و دو نیز عرضه کرده است که شامل پنج شب گوانگجو، دو شب شنزن و پنج شب گوانگجو می‌شود. هزینه این پکیج برای اتاق دو تخته هشت میلیون و 390 و برای اتاق تک تخته 10 میلیون و 700 هزار تومان است.
 
هزینه دریافتی این آژانس برای دیدار از فاز دوم بین شش میلیون و 990 تا هشت میلیون و 490 هزار تومان متغیر است و برای فاز 3 نیز چهار میلیون و 290 تا پنج میلیون و 150 هزار تومان دریافت می‌کند.
 
یکی از آژانس‌های مسافرتی نیز پکیجی را برای سفر به دو نمایشگاه گوانگجو و هنگ‌کنگ ارائه می‌کرد که مدت زمان ثبت نام در این تور به دلیل نبود فرصت کافی برای اخذ ویزا به پایان رسیده است. هزینه این پکیج حدود هفت میلیون و 500 هزار تومان بود.
 
گفتنی است اکثر پروازهای تور گوانگجو با دو شرکت هماپیمایی ماهان و ایران‌ایر انجام می‌شود./ایسنا/110
 



۱۹/۰۱/۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن