تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805209355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اموال بابک زنجاني در تاجيکستان شناسايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: اموال بابک زنجاني در تاجيکستان شناسايي شد

اموال بابک زنجاني در تاجيکستان شناسايي شد


مسوول کميته پيگيري پرونده بابک زنجاني در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر محاکمه اين متهم گفت: مقداري از اموال وي در تاجيکستان شناسايي و مدارک آن به قوه قضاييه ارسال شد.
ايرنا: حسين دهدشتي درباره نامه برخي از نمايندگان به رييس قوه قضاييه براي رسيدگي سريعتر به پرونده تحقيق و تفحص از سازمان تامين اجتماعي و بابک زنجاني اين مطلب را بيان کرد. وي درباره آخرين وضعيت پرونده بابک زنجاني افزود: هنوز اطلاعي درباره رسيدگي به اين پرونده در قوه قضاييه نداريم اما کميته پيگيري پرونده بابک زنجاني در مجلس، از 4 وزير دولت، قبل از بررسي بودجه سال 94 کل کشور در سال گذشته سوالاتي پرسيده بود. مسئول پيگيري پرونده بابک زنجاني در قوه مقننه تصريح کرد: تنها ابزار در اختيار نمايندگان در اين زمينه، سوال، تحقيق و تفحص است که قرار شد اين سوالات در دستور کار کميسيون انرژي نيز قرار گيرد. دهدشتي خاطر نشان کرد: البته برخي از معاونين وزارت نفت توضيحاتي درباره اقداماتشان براي پيگيري موضوع زنجاني داده اند و قرار است وزراي امور اقتصادي و دارايي، نفت، اطلاعات و دادگستري براي پاسخ درباره روند رسيدگي به پرونده بابک زنجاني به کميسيون انرژي دعوت شوند. وي اضافه کرد: افرادي که به طور غير رسمي پرونده بابک زنجاني را پيگيري کرده اند، پس از سفر به تاجيکستان فهميده اند که يک سري منابع متعلق به وي در اين کشور وجود دارد و ما اين مدارک را به قوه قضاييه ارايه کرده ايم. دهدشتي افزود: تمامي تلاش نمايندگان پيگيري کننده پرونده بابک زنجاني اين است که اموالي که در خارج از کشور متعلق به وي و ديگر افراد منصوب به زنجاني است هرچه سريعتر به کشور بازگردد. وي با بيان اين که مقداري از اموال زنجاني در داخل کشور سرمايه گذاري شده که در دسترس مي باشد، خاطر نشان کرد: بخشي از اين اموال نيز به صورت دست به دست به افراد ديگري از نزديکان وي واگذار شده و مقدار ديگري از اموال وي نيز در کشورهاي ديگر به نام افراد ديگري وجود دارد. نماينده مردم آبادان در مجلس با ابراز اميدواري نسبت به سرانجام رسيدن مذاکرات هسته اي گفت: اگر تحريم ها برداشته شود فکر مي کنم ديگر بهانه اي براي پس دادن اموال وي به کشورمان وجود نخواهد داشت. دهدشتي تصريح کرد: با توجه اين که بسياري از اموال زنجاني در خارج از کشور است و يکي از بهانه ها بحث محدوديت ها و تحريم هايي است که کشورمان در آن درگير مي باشد، فکر مي کنم تا چند ماه آينده که مذاکرات به نتيجه خواهد رسيد مي توان اموال زنجاني را کامل و حتي با سود و خسارت هاي آن بازگرداند. وي همچنين تاکيد کرد: اگر توافق نامه نهايي به امضا نرسد و اموال بابک زنجاني به همين شکل مسدود شده باقي بماند، بايد اين فرد و ديگر دوستان وي پاسخگو بوده و محاکمه شوند. اين نماينده مجلس درباره پرونده تامين اجتماعي نيز گفت: به دليل اين که حجم پرونده تحقيق و تفحص بسيار زياد است، منطقي است که کمي رسيدگي به آن طول بکشد. دهدشتي افزود: انتظار اين است که قوه قضاييه رسيدگي به اين پرونده را هرچه سريع تر آغاز کند.



چهارشنبه, 19 فروردين 1394 ساعت 12:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن