تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819221876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرهاي خوب مديرعامل بانک سرمايه براي فرهنگيان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۴۱ب.ظ)
خبرهاي خوب مديرعامل بانک سرمايه براي فرهنگيان موج - مديرعامل بانک سرمايه از صدور کارت اعتباري ۴ ميليون توماني به فرهنگيان از ارديبشهت خبرداد و گفت: قرار است مسکن ارزان قيمت براي فرهنگيان توليد و به صورت اقساطي در اختيار آنها قرار گيرد.
به گزارش خبرنگار موج، خيراله بيرانوند در جمع خبرنگاران از صدور دو نوع کارت در سال جاري خبرداد و گفت: کارت اعتباري تخفيف دار براي فرهنگيان با سقف اعتباري ۴ ميليون تومان احتمالا از ارديبهشت ماه صادر خواهد شد، اين کارت فقط کارمزد دارد و در صورت تسويه به موقع سودي به آن تعلق نخواهد گرفت و ۱۸ ماهه و ۲۴ ماهه خواهد بود که به کرات قابل شارژ و تقسيط است و تاثيري در ايجاد نقدينگي ندارد.
مديرعامل بانک سرمايه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش در اين زمينه تصريح کرد: در راستاي اين طرح حداقل يک ميليون و ۷۵۰ هزار فرهنگي شاغل و بازنشسته مشمول کارت اعتباري و ۱۰ ميليون دانش آموز مشمول کارت هاي چند منظوره مي شوند.
وي تصريح کرد: اين بانک طرحي را با کمک شرکت بازرگاني طراحي کرده که براساس آن قرار است کالاهاي اساسي توليد داخل از طريق شرکت هاي تعاوني توزيع فرهنگيان به وسيله کارت هاي اعتباري تخفيف دار به فروش برسد. فرهنگيان مي توانند از طريق اينترنت اقدام به خريد اين کالاها کنند، اين طرح کمک مناسبي براي خروج از رکود شرکت هاي توليدي است.
بيرانوند همچنين از توليد مسکن ارزان قيمت براي فرهنگيان خبر داد و گفت: اين خانه ها توسط شرکت هاي تابعه بانک سرمايه و با هدف بازسازي بافت هاي فرسوده ساخته خواهد شد. قرار است اين خانه ها به صورت انبوه ساخته و در پايان ساخت به فرهنگيان به صورت اقساطي واگذار شود، کلانشهرهاي کشور براي اجراي اين طرح در اولويت قرار دارند.
مديرعامل بانک سرمايه با اشاره به انعقاد قرارداد با منطقه آزاد کيش گفت: در راستاي اين تفاهم نامه براي سکنه کيش قرار است کارت کيش وندي صادر شود.
وي با اشاره به بازگشايي نماد اين بانک در فرابورس در ۲۶ اسفند ماه سال گذشته اظهارداشت: اولين روز از سال ۹۴ براي سهام اين بانک صف خريد تشکيل شد و قيمت آن از ۱۶۵ تومان روز بازگشايي به ۲۱۷ تومان تا روز گذشته رشد کرده است.
وي همچنين از آماده باش شعب بانک سرمايه براي حضور در بازارهاي بين المللي در راستاي بيانيه سوييس خبر داد و اضافه کرد: قرار است اين بانک حضور پررنگي در مناطق آزاد داشته باشد.
مديرعامل بانک سرمايه در خصوص دلايل رشد نرخ سود سپرده هاي بانکي نيز افزود: تحريم ها سبب شد تا محدوديت هايي در فعاليت اقتصادي و گشايش اعتبارات اسنادي ايجاد شود و اين در حالي است که تا قبل از تحريم وجوه مورد نياز بابت واردات مواد اوليه و تجهيزات به صورت نسيه پرداخت مي شد.
وي افزايش ناگهاني نرخ ارز را از ديگر دلايل رشد نرخ سود بانکي اعلام کرد و افزود: بانک مرکزي در دولت يازدهم ايجاد انضباط پولي را در دستور کار خود قرار داده با هدف پيشگيري از افزايش تورم از انتشار اسکناس بدون پشتوانه خودداري کرد و در نتيجه اين امر سبب شد تا عرضه ثابت و تقاضا سه برابر شود.
ييرانوند در پايان تصريح کرد: اگر محدوديت هاي بين المللي رفع شود فعالان اقتصادي مي توانند از اعتبارات بين المللي استفاده کنند و فشار از تقاضاي ريال برداشته خواهد شد و بنابر اين کاهش نرخ سود بانکي ديگر نياز به دستور بانک مرکزي ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن