تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820201795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین «درحاشیه» واقعی در یک بیمارستان خصوصی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نخستین «درحاشیه» واقعی در یک بیمارستان خصوصی
سرمایه گذاران یک بیمارستان خصوصی از یک جابه جایی میلیاردی سهام در یکی از شرکهای اقماری این بیمارستان خبر دادند.
به گزارش نامه نیوز، چند تن از سرمایه گذاران یک بیمارستان خصوصی در تماس های جداگانه ای، اعلام کردند: از یکسال قبل برای یکی از شرکت های اقماری بیمارستان ... از طریق خرید سهام، سرمایه گذاری کرده بودیم اما بعد از مدتی متوجه شدیم که گویا متاسفانه سرمایه‌های ما در دارایی های شخصی مسئولین این بیمارستان، هزینه شده است!
یکی از 70 سرمایه گذار این بیمارستان به خبرنگار ما گفت: از یکسال قبل در یکی از شرکت های وابسته به بیمارستان ... سرمایه گذاری کردیم و قرار بر این بود این شرکت در زمینه تولید، بازرگانی و توزیع محصولات سلامت و داروهای عمومی فعالیت کند. در حالی که فعالیت این شرکت رو به گسترش بود صورتجلسه ای به تاریخ 93.7.1 میان مسئولان این شرکت تنظیم و سهام این شرکت از 10 هزار تومان به ازای هر سهم به 30 هزار تومان برای هر سهم افزایش یافت. اما اسفندماه گذشته و به صورت یکطرفه مبلغ سرمایه گذاری اولیه سهامداران، به حساب سرمایه داران برگشت شده و نه تنها از ارائه پاسخ منطقی به سهامداران بخت برگشته، خودداری شده بلکه با معترضین از طریق مسئولان حراست بیمارستان ... به بدترین شکل ممکن برخورد شده است.
شنیده های خبرنگار ما حاکی است که برخی از مبالغ مذکور در خرید زمین، سوله مواد غذایی، اقامت در کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس هزینه شده است.

ضمن اینکه نام برخی چهره های علمی و سیاسی شناخته شده کشور در صورتجلسه 93.7.1 که مبتنی بر افزایش ارزش سهام شرکت است به چشم می خورد که در صورت لزوم نام آنها نیز رسانه ای می شود.
بابک جمشیدی وکیل 24 نفر از سرمایه گذاران بیمارستان ... در گفت‌و گو با خبرنگار نامه نیوز در خصوص جابه جایی میلیاردی سهام در بیمارستان خصوصی ... با بیان اینکه رسانه های فارسی زبان خارجی بارها برای کسب اطلاع با سهامداران بخت برگشته شرکت تماس داشته اند، به خبرنگار ما گفت: به هیچوجه دنبال رسانه ای کردن این موضوع نبوده و نیستیم چرا که به نظرم با گفتگو این مشکل قابل حل است اما اساسا سوال سهامداران شرکت این است که رییس شرکت با سرمایه افراد حقیقی چه کرده است؟ آنها معتقدند که با سرمایه شان به شکل غیرقانونی، املاکی خریداری شده و بعضا سرمایه گذاری های شخصی صورت گرفته است که به نظرم با گفتگوی طرفین قابل رفع است اما مسئولان بیمارستان ... باب گفتگو را در این زمینه بسته اند و اصلا پاسخگو نیستند.

وکیل سهامداران معترض همچنین ادامه داد: ما خواستار این نبوده و نیستیم که این موضوع از طریق شکایت حل شود، اما نمی‌دانم چرا آنها راضی به همکاری و حل این مشکل نیستند!

جمشیدی در خصوص ارائه مدارک موثق در این باره گفت: صورت جلسه‌ای که چند تن از خود مسولان مربوطه هم آن را امضا کردند را در اختیار داریم.





۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن