تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820992399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش دلش با ما نیست/هر کسی مخالف کی روش باشد حذف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: علی کفاشیان: کی روش دلش با ما نیست/هر کسی مخالف کی روش باشد حذف می شود خبرگزاری پانا: رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه نود درباره مسائل پیرامون جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی صحبت کرد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ فروردين ساعت 08:00

خبرگزاری پانا+علی کفاشیان

به گزارش خبرگزاری پانا، علی کفاشیان در مورد تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال گفت:بحث تغییر سرمربی به هیچ عنوان از سوی فدراسیون فوتبال نبوده و ما قرارداد ۴ ساله با وی منعقد کرده ایم و اگر بخواهیم وی به همکاری با ما ادامه ندهد باید یک سال جریمه پرداخت کنیم و از طرفی دیگر از وی رضایت داشتیم و داریم. هیچ فکر منطقی نمی آید در این مقطع نزدیک بازی های مقدماتی جام جهانی این کار کند و تغییر و برکناری اصلا مطرح نیست، این همه در کوچه و خیابان می روم حتی یک نفر حتی تا به حال به من نگفته کی روش را بردارید. کی روش نسبت به شرایطش رضایت نداشت و پیش از جام ملت ها خود اصرار داشت بدلیل شرایط و جو حاکم به همکاریش با تیم ملی ادامه ندهد که ما به وی گفتیم پس از جام ملت ها در این باره صحبت می کنیم و وی جام ملت ها را پشت سر گذاشت و پیش از دیدار دوستانه با شیلی و سوئد دوباره از ما خواست همکاریش را قطع کند. وی تاکید داشت که "به من توهین شده است و جو خوبی وجود ندارد" و با این دلیل خواستار جدایی از تیم ملی ایران شده است. ما نمی توانیم تمام خواسته های کی روش را برآورده کنیم ولی به وی اعلام کرده ایم که تلاش می کنیم شرایط را تا جایی که بتوانیم مهیا کنیم. وی ادامه داد: ایشان درخواست کتبی داده تقاضا دارد حقوق سه ماه آینده اش را بگیرد و قطع همکاری بکند و برود و ما این تفاضا را فردا در هیئت رئیسه مطرح می کنیم و پاسخش را می دهیم. کفاشیان در مورد ایجاد تغییران در فدراسیون و اعضای فدراسیون و این که ثابت کرده حاضر است برای ماندن زیرمجموعه هایش را قربانی کند و حالا نوبت کی روش شده گفت: این طور نیست و گاهی اوقات تغییر لازم است و چه بسا روزی خود من از ریاست فدراسیون کنار می روم و این مسئله امری اجتناب ناپذیر است. وی در مورد جلسه اش با کی روش و اسدی گفت: کی روش خودش در بسیاری موارد منتقد است و باید انتقاد پذیر باشد و این انتقادات نباید باعث ناراحتی وی شود.من خودم از عملکرد کی روش رضایت دارم اما هرکس در مجموعه مخالف ایشان باشد از سرپرست گرفته تا تدارکات و مربی تحمل نمی کند و باید حذف شود. کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا اسدی گزینه شما نبوده و از طریق وزارت ورزش انتخاب شده گفت: بله ایشان را به ما معرفی کردند.
کفاشیان در بخشی دیگر از صحبت های خود اظهار داشت: دکتر اسدی وظیفه دارد در تامین امکانات تیم ملی گام بردارد و باید دید علت نظرات وی در مورد کی روش چیست.
کفاشیان در مورد اینکه آیا در جلسه مشترک با اسدی از دلالی کی روش صحبتی شد یا نه گفت: اصلا چنین چیزی نبود و بحث دلالی در تشکیلات ما نیست، نبوده و ما چیزی تا به حال در این مورد ندیده‌ایم.
کفاشیان در مورد کی روش گفت: جلسه ای امروز با اعضای هیات رییسه داریم و طی آن در مورد کی روش و شرایط وی تصمیم گیری می شود و مطمئن هستم اعضای هیات رییسه هم خواهان ماندن کی روش هستند.
نمیدانم چه شد که کی روش ، با کی روش یک ماه و نیم قبل تا این حد تغییر کرده است. کی روش مدتی پس از عقد قرارداد به مرخصی رفت و نمی دانم که در این چند روز چه شد که کی روش تا این حد تغییر کرد و دیگر دلش با ما نیست که بماند.
کفاشیان در پاسخ به صحبتهای نکونام گفت: جواد نکونام می تواند با کی روش صحبت هایی داشته باشد ، کی روش باید ته دلش برای ماندن راضی باشد و فکر می کنم شما باید با کی روش هم صحبتی داشته باشید.
ما از عملکرد کی روش و تیم ملی رضایت داشته ایم و می توانم بگویم یکی از بهترین تیم های ملی را داشته ایم. کفاشیان در صحبت های پایانی خود اظهار داشت: امروز سعی می کنیم با کی روش مذاکره کرده و شرایطی فراهم کنیم تا کی روش به تیم ملی برگردد و با ما همکاری داشته باشد. نظر اعضای هیات مدیره نیز چنین است و تلاش می کنیم تدبیری اندیشه کنیم که وی را راضی کنیم و برگردانیم. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن