تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803151934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شام خداحافظی کی‌روش برابر سوئد به کام مخالفانش تلخ خواهد شد؟ |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شام خداحافظی کی‌روش برابر سوئد به کام مخالفانش تلخ خواهد شد؟
خیل مشتاقان و علاقه‌مندان کی‌روش امیدوارند تا بازی با سوئد مانند بازی با شیلی با یک نتیجه عالی به پایان برسد و همین موجب شود تا مخالفان وی در برابر فشار افکار عمومی و بالا رفتن هزینه برکناری کی‌روش کوتاه بیایند.
کد خبر: ۴۸۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ - 31 March 2015


گویا شطرنج کارلوس‌کی‌روش و مخالفان قدرتمندش به حرکت آخر رسیده است و دیدار رویایی ایران برابر سوئد آخرین حضور مرد پرتغالی محبوب و دوست‌داشتنی روی نیمکت تیم ملی ایران است. اگرچه خیل مشتاقان و علاقه‌مندان این مربی بزرگ امیدوارند تا بازی با سوئد مانند بازی با شیلی با یک نتیجه عالی به پایان برسد و همین موجب شود تا مخالفان کی‌روش در برابر فشار افکار عمومی و بالا رفتن هزینه برکناری کی‌روش کوتاه بیایند و نیمکت تیم ملی همچنان در اختیار مردی باشد که در چهار سال حضورش در ایران دیسپلین را به فوتبال ایران هدیه کرده است.


به گزارش تابناک، دعوای طولانی مدت و نامحسوس وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال در خصوص حضور یا عدم حضور کارلوس کی‌روش در روزهای پایانی سال گذشته رسما علنی شد و بعد از جلسه کی‌روش با اسدی، دبیرکل جدید فدراسیون او از پایان همکاری خود با تیم ملی ایران خبر داد و اعلام کرد دو بازی دوستانه ایران برابر شیلی و سوئد که در ایام تعطیلات نوروزی برنامه ریزی شده بود آخرین بازی‌هایی است که او روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.



شام خداحافظی کی‌روش برابر سوئد به کام مخالفانش تلخ خواهد شد؟



حضور کارلوس کی‌روش در ایران در چهار سال گذشته با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بود. او اگرچه فوتبال ایران را به جام‌جهانی برزیل رساند اما در جام ملت‌های آسیا توفیقی نیافت تا کارنامه او از حیث کسب عنوان با همتایان قبلی‌اش روی نیمکت تیم ملی تفاوت چندانی نداشته باشد. اما علی‌رغم این عملکرد روی کاغذ تیم ملی او یکی از تیم‌هایی بوده که در همه این چهار سال حتی یک روز هم از حمایت مردمی محروم نبوده و او جز معدود مربیانی بوده که اگرچه نتایج فوق‌العاده درخشانی نگرفته اما به دلیل اینکه تیم ملی ایران را در یک سطح قابل قبول حفظ کرده و مهم‌تر از ان کمبودهای همیشگی فوتبال ما مانند نظم و انضباط را به آن تزریق کرده است به یکی از محبوب‌ترین مربیان تاریخ فوتبال ملی کشورمان بدل شده است.


در یک سال گذشته و با توجه به اینکه بحث حضور یا عدم حضور کی‌روش در تیم ملی به یک مسئله کشدار بدل شده بود نظرسنجی‌های مختلفی در خصوص رضایت عمومی از عملکرد کی‌روش در سایت‌های و با جامعه آماری مختلف انجام شده و جالب اینجا که حتی در نظرسنجی‌های بعد از جام ملت‌ها هم کی‌روش از حمایت بالای هشتاد درصدی مردمی برخوردار بوده و این روزها و بعد از پیروزی ایران برابر شیلی محبوبیت مرد پرتغالی در خییل از نظرسنجی‌ها با بالای 88 درصد رسیده است.


حمایت مردمی شاید مهم‌ترین شاخصه حضور کی‌روش در این چند سال بوده است. حافظه تاریخی خود را مرور کنید. در بیست سال اخیر کدام مربی روی نیمکت تیم ملی ایران نشسته که تا این حد مورد حمایت مردم قرار گرفته باشد و حتی با حذف در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها برابر تیمی چون عراق همچنان محبوب هواداران باشد؟ جوری که تصمیم برای برکناری اجباری او از سوی دبیرکلی که خیلی‌ها نظر او را نظر وزارت ورزش و جوانان می‌دانند حتی در ایام تعطیلات نوروزی موجی از نارضایتی را در فضای مجازی بر می‌انگیزد تا جایی که خیلی‌ها وزیر ورزش و جوانان را با محمود احمدی‌نژاد مقایسه می‌کنند.


حالا و اگرچه در روزهای آخر سال خیال منتقدان و مخالفان کارلوس‌‎ کی‌روش راحت شده بود که مرد جاه‌طلب پرتغالی از فوتبال ایران رفتنی شده است و این خداحافظی با توجه به مصادف شدنش با تعطیلات نوروز و تعطیلی روزنامه‌ها چندان برایشان پر هزینه نخواهد بود اما به لطف پیروزی ارزشمند و به یادماندنی تیم ملی کشورمان برابر شیلی، یکی از هیجان‌انگیزترین تیم‌های جام جهانی گذشته اندکی نقشه‌ها نقش بر آب شده. از همین روست که هواداران کی‌روش منتظرند تا در بازی امشب برابر سوئد که کی‌‎روش خودش آن را آخرین حضورش روی نیمکت ایران دانسته به لطف نمایش قابل دفاع دیگری از تیم ملی کشورمان هزینه برکناری کی‌روش چنان بالا برود که حتی مخالفان سرسخت هم کوتاه بیایند. 


با توجه به موضع‌گیری این روزهای افکار عمومی علیه مخالفان کی‌روش برکناری او بعد از یک نمایش دیدنی برابر شیلی بیشتر به عملیات انتحاری می‌آید و به نظر می‌رسد سرسخت‌ترین مخالفان تیم ملی هم نتوانند به لجاجت خود در این زمینه ادامه بدهند. این روزهای خیلی‌ها آرزو می‌کنند شام خداحافظی کی‌روش به کام مخالفانش تلخ شود.
 






مطالب مرتبط
پاسخ کی‌روش به منتقدان با پیروزی دلچسب برابر شیلی









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن