تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815558310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت پروفسور پس از 8 سال جدایی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بازگشت پروفسور پس از 8 سال جدایی
برانکو ایووانکویچ سرمربی سابق تیم‌ملی ایران بعد از مذاکرات پیاپی با مسوولان پرسپولیس، بعدازظهر امروز با عقد قرارداد یک فصل و 2 ماهه رسما به عنوان سرمربی سرخپوشان انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی جدید پرسپولیس که سابقه هدایت تیم‌ملی کشورمان را نیز در کارنامه دارد، پیش از این بارها به عنوان گزینه هدایت تیم های پرسپولیس و سپاهان معرفی می‌ شد که هر بار این مساله به دلیل وجود مشکلاتی منتفی می‌ شد.

برانکو ایوانکوویچ که اولین بار نام او به عنوان کمک اول بلاژویچ بر سر زبان ها افتاد و بعد از آن با هدایت تیم‌ملی عنوان قهرمانی بوسان را کسب کرد با آن شخصیت آرام ولی پرجنب و جوش خود به دنبال سروسامان دادن به وضعیت نابسامان سرخپوشان است.

برانکو ایوانکوویچ بعد از صعود راحت به جام‌جهانی و کسب یک امتیاز از جام 2006 آلمان از تیم‌ملی کنار گذاشته شد و بعد از آن خبر موفقیت های او به گوش هوادارانش در ایران رسید. چین، کرواسی، امارات و ... مقصدهای پروفسور بود که هر بار نامش به عنوان گزینه احتمالی نشستن روی نیمکت پرسپولیس و دیگر تیم های ایرانی شنیده می‌ شد.

او امروز و بعد از مذاکرات پیاپی با محمدحسین نژادفلاح قرارداد رسمی خود را برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس امضا کرد و روز چهارشنبه و دیدار برابر النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا میهمان ویژه پرسپولیسی ها خواهد بود.

اکنون همه منتظرند جادوی پروفسور را بعد از 8 سال دوری از ایران در این پرسپولیس ببینند.


1394/01/17 18:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن