تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترین اخبار ورزشی آذربایجان‌شرقی در فروردین سال 1393 حذف تراکتورسازی از باشگاه‌های آسیا و بازگشت طلایی یوسف کرمی به تیم ملی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مهم‌ترین اخبار ورزشی آذربایجان‌شرقی در فروردین سال 1393
حذف تراکتورسازی از باشگاه‌های آسیا و بازگشت طلایی یوسف کرمی به تیم ملی
تیم تراکتورسازی با شکست برابر اتحاد عربستان از صعود به دور بعدی باشگاه‌های آسیا بازماند، ولی در آخرین بازی خود در لیگ برتر فوتبال ایران در تهران برابر استقلال به برتری 3 بر 1 دست یافت.

خبرگزاری فارس: حذف تراکتورسازی از باشگاه‌های آسیا و بازگشت طلایی یوسف کرمی به تیم ملی



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی خود در سال 1393 در ورزشگاه یادگار امام و در حضور 50 هزار تماشاگر برابر تیم العین امارات به تساوی دو بر دو رضایت داد.
یوسف کرمی که بعد از ناکامی در المپیک لندن از تیم ملی کنار کشیده بود، مجددا به تیم ملی تکواندو بازگشت.
برای نخستین بار در تاریخ والیبال ساحلی آذربایجان‌شرقی مدال برنز رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا بر سینه میربابک موسوی والیبالیست آذربایجان‌شرقی نشست.
 در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی با تک گل کریم انصاری‌فرد از سد تیم استقلال خوزستان گذشت.
تیم گسترش فولاد تبریز نیز در برابر تیم نفت در تهران تن به شکست سنگین 4 بر یک داد، مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد بعد از این شکست کادر فنی و بازیکنان تیم را جریمه کرد.
فرزاد باهر ارسباران و مهدی مولایی شمشیربازان تبریزی برای آماده‌سازی مسابقات جهانی یونان به اردوی تیم دعوت شدند.
 
تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی اول مرحله پلی آف لیگ دسته اول کشور با نتیجه نزدیک 70 بر 69 از سد تیم کوشا کرج گذشت، تیم شهرداری تبریز در بازی دوم مغلوب حریف خود شده و کار به بازی سوم کشید.
 
علی عزیزی بازیکن تیم نوجوانان تراکتورسازی تبریز در سانحه تصادف درگذشت.
 
جشن قهرمانی فولاد خوزستان در تبریز برپا شد، تیم فولاد خوزستان با پیروزی بر تیم گسترش فولاد در تبریز قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور شد.
 
تیم تراکتورسازی تبریز در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور با پیروزی 3 بر 1 برابر تیم استقلال در تهران در رده ششم قرار گرفت. تراکتورسازی در دو دوره قبلی عنوان نایب قهرمانی دست یافته بود.
 
کریم انصاری‌‌فرد مهاجم تراکتور سازی با 14 گل آقای گل سیزدهمین دوره لیگ برتر شناخته شد، پیش از وی در سال 78 کورش برمک از تیم تراکتورسازی این عنوان را به دست آورده بود.
 
الناز عادلی دونده نوجوان آذربایجان‌شرقی به مقام نایب قهرمانی دوی 400 متر با مانع کشور دست یافت.
 
فرزاد عبداللهی تکواندوکار میانه‌ای به مدال طلای تکواندو تورنمنت بین‌المللی آلمان رسید، وی برای رسیدن به طلا بعد از استراحت در دور اول،حریفانی از روسیه و آلمان را شکست داده و در دیدار پایانی هموطن خود خدابخشی را مغلوب و به مدال طلا دست یافت.
 
یوسف کرمی تنها مدال‌آور آذربایجان‌شرقی در المپیک در تورنمنت بین‌المللی آلمان صاحب مدال طلا شد، وی نمایندگان کشورهای لهستان، آلمان، قزاقستان و کانادا را مغلوب کرده و به عنوان نخست وزن خود دست یافت.
 
در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دو کشور تیم شهرداری تبریز برابر شهرداری اراک به برتری دست یافت تا شانس صعود این تیم به لیگ یک افزایش یابد. ماشین‌سازی تبریز در اردبیل تن به شکست سنگین 4 بر یک برابر شهرداری این شهر داد و مس سونگون نیز به دلیل حذف تیم کرمانی به پیروزی بدون در سر سه بر صفر رسید.
 تیم بسکتبال شهرداری تبریز در سومین بازی خود برابر کوشا کرج با اختلاف سه امتیاز مغلوب شده و از صعود به لیگ برتر بسکتبال کشور بازماند.
تیم تراکتورسازی تبریز در بازی پنجم خود در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در عربستان برابر الاتحاد این کشور تن به شکست دو بر صفر داده و از صعود به مرحله حذفی بازماند و بازی این تیم برابر لخویا قطر جنبه تشریفاتی پیدا کرد.
انتهای پیام/60017/ح20

94/01/01 - 10:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن