تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753841




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به مردم موجب مباهات و افتخار پليس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۳۲ب.ظ)
خدمت به مردم موجب مباهات و افتخار پليس است موج - معاون هماهنگ کننده ويژه شرق استان تهران در مراسم صبحگاه در جمع کارکنان گفت: خدمت به مردم موجب مباهات و افتخار پليس است.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ شاهسوند صبح امروز در مراسم صبحگاه ضمن قدرداني از زحمات کارکنان در ايام نوروز با اشاره به اينکه مردم در حقيقت ولي‌نعمتان ما هستند، بيان داشت: خدمت به آنان موجب مباهات و افتخار پليس است.
وي افزود: نيروي انتظامي بايد امنيت، عزت و احترام را براي مردم به ارمغان بياورد و تکريم ارباب‌رجوع و کرامت انساني را سرلوحه خود قرار دهد.
معاون هماهنگ‌ کننده فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران با تأکيد بر اينکه پليس مظهر نظم و قانون است، گفت: رفتار، کردار، گفتار و ظاهر پليس بايد بر اساس کارآمدترين الگوهاي حرفه‌اي و متناسب بافرهنگ اصيل اسلامي و ايراني بوده تا حس اعتماد را در مردم افزايش دهد.
وي لزوم خدمت صادقانه توأم با دلسوزي وبي منت با مردم و تکريم و احترام به آنان را چه از لحاظ شرعي و چه از لحاظ قانوني يک وظيفه همگاني عنوان و کليه واحدها را به رعايت اين موارد توصيه کرد.
سرهنگ شاهسوند بيان داشت: خدمت به مردم؛ يعني داشتن وجدان کاري و زماني که انسان بر اساس وجدان کاري کار کند و بتواند با برخورد و روي خوش بار رواني مردم را تخليه کند آن زمان توانسته است به مردم خدمت کند و رضاي خدا را جلب کند و اهميت اين مطلب همين است که تکريم ارباب‌رجوع ارائه خدمات بهتر به مردم است.
معاون هماهنگ‌ کننده فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران در پايان خاطرنشان ساخت: پليس همواره مفتخر به خدمتگزاري مردم است و رعايت حقوق شهروندي و تکريم ارباب‌رجوع از مؤلفه‌هاي مهم اين نوع خدمتگزاري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن