تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818981263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت دهها داعشي در استان الانبار عراق |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: هلاکت دهها داعشي در استان الانبار عراق
یک منبع امنیتی در استان الانبار روز دوشنبه گفت نیروهای امنیتی عراق حمله تروریست های داعش را به منطقه طوی در مرکز شهر الرمادی دفع و تلفات و خسارات سنگینی به آنان وارد کردند .
کد خبر: ۴۸۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ - 06 April 2015


دست کم 60 داعشی در شهر الرمادی مرکز استان الانبار در غرب بغداد کشته شدند .


یک منبع امنیتی در استان الانبار روز دوشنبه گفت نیروهای امنیتی عراق حمله تروریست های داعش را به منطقه طوی در مرکز شهر الرمادی دفع و تلفات و خسارات سنگینی به آنان وارد کردند .
منبع امنیتی افزود همزمان با درگیری شدید نیروهای امنیتی با عناصر داعش در منطقه طوی ،‌ جنگنده های ارتش عراق مواضع تروریست های مسلح را بمباران کردند .
این منبع تاکید کرد در این درگیری دست کم 60 داعشی کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند و پنج خودروی داعش نیز منهدم شد .


در همین حال یک منبع محلی عراق در استان صلاح الدین گفت علی کریم از سرکرده های داعش و از متخصصان ارشد این گروه در ساخت بمب های حاوی مواد سمی کلر در شهر تکریت مرکز این استان به هلاکت رسید .


مسئول محلی افزود علی کریم معروف به علی شیمیایی 49 ساله از اهالی شهر تکریت و مهندس بخش صنایع نظامی به دست نیروهای وابسته به عشایر سنی شهر حویجه در روستای المعنیه در جنوب این شهر کشته شد . پس از آزادی شهر تکریت از اشغال داعش، علی شیمیایی به همراه برخی دیگر از سرکرده های داعش به حویجه فرار کرده بود .


به گزارش پایگاه خبری محیط از الانبار ، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق امروز گفت نیروهای امنیتی ، گروههای مبارز مردمی و عشایر سنی حمله گسترده عناصر داعش را به روستای المزرعه در جنوب شهر بیجی دفع کردند .


منبع محلی افزود نیروهای امنیتی و گروههای مبارز مردمی در این درگیری دهها داعشی را به هلاکت رساندند .


منبع امنیتی تاکید کرد تروریست های داعش با استفاده از گلوله های خمپاره ، خودرو های بمب گذاری شده و انواع سلاح های سبک و نیمه سنگین از دو محور شرق و غرب به روستای المزرعه در جنوب شهر بیجی حمله کردند












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن