تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802739564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آذربایجان‌شرقی: سال 94 سال توسعه همه‌جانبه آذربایجان‌شرقی است/ آذربایجان‌ فقط تبریز نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی:
سال 94 سال توسعه همه‌جانبه آذربایجان‌شرقی است/ آذربایجان‌ فقط تبریز نیست
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: معتقدیم که توسعه استان، فقط توسعه تبریز نیست و مطمئنا با توسعه یک شهر، استان توسعه نمی‌یابد؛ اگر در تمام بخش‌ها همه‌جانبه به موضوع توسعه نگریسته نشود نمی‌توان از مشکلات موجود عبور کرد.

خبرگزاری فارس: سال 94 سال توسعه همه‌جانبه آذربایجان‌شرقی است/ آذربایجان‌ فقط تبریز نیست



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده به مناسبت آغاز سال جدید در دیدار با مدیران و کارکنان استانداری آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه ملت ایران در مقابل تمام ابرقدرت‌های دنیا پیروز شد، افزود: امیدواریم نتایج عملی این موفقیت در سال‌های آینده شامل حال مردم شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز به دنیا ثابت شد که مردم ایران مردمی مقاوم، پرتلاش و حق‌طلب هستند و بعد از پایداری در بحث حقوق هسته‌ای بود که تیم دیپلماسی کشورمان به ریاست دکتر ظریف این موفقیت را نصیب ملت ایران کرد.
جبارزاده اضافه کرد: تلاش سربازان فداکار تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای رهبری، پشتیبانی مردم و ثبات قدم دولت در جهت احقاق حق مردم ایران به نتیجه رسید که باید این پیروزی را به مردم تبریک گفت.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه زمینه برای استفاده از نتایج این توافق آماده است، افزود: خوشبختانه در بحث هسته‌ای شاهد موفقیت‌های جمهوری اسلامی هستیم؛ اما ما هم برای توافق و هم برای عدم توافق آمادگی داریم.
وی با اشاره به اظهار نگرانی برخی افراد از مخالفت‌های داخلی با توافق هسته‌ای، اظهار داشت: بزرگ‌ترین ویژگی جمهوری اسلامی این است که هر کس آزاد است نظرات و انتقادهای خود را بیان کند و ما نیز از انتقادها استقبال می‌کنیم؛ آنچه مهم است همه دلسوزانه به خاطر نظام جمهوری اسلامی اظهار نظر می‌کنند و لطف خدا همیشه شامل حال ملت ایران است.
استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال 94 به نام همزبانی و همدلی دولت و ملت از سوی رهبر معظم انقلاب، این شعار را تعبیری جامع، به‌جا و به‌موقع دانست و گفت: ان‌شاءالله در سایه رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب، تلاش شبانه‌روزی دولتمردان و همدلی و همراهی مردم و دولت، سال 94 سالی توام با موفقیت برای نظام جمهوری اسلامی و مردم بزرگوار ایران در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی باشد.
وی با بیان اینکه در سال 93 با تلاش دست‌اندرکاران اجرایی استان و همراهی مردم، موفقیت‌های بزرگی را شاهد بودیم، افزود: برنامه ما در سال 93 شناخت پتانسیل‌ها و معضلات استان و برنامه‌ریزی برای توسعه استان بود، چرا که در بدو ورود به استان عهد کرده بودیم که هیچ کاری را بدون مطالعه و برنامه انجام ندهیم و هر کاری که در سال 93 کردیم زیربنا و مقدمه‌ای برای فعالیت‌های گسترده در تمام عرصه‌ها بود.
جبارزاده، تدوین سند تدبیر توسعه استان را در این راستا ارزیابی کرد و گفت: امروز سال 94 را در حالی آغاز می‌کنیم که شناخت کافی از مشکلات استان و راه حل این مشکلات داریم و امروز فکر و ایده استان آذربایجان شرقی در این زمینه، الگوی تنظیم برنامه توسعه سایر استان‌ها قرار گرفته است.
وی افزود: در سال 94 برنامه‌ای واقع‌بینانه برای توسعه استان در تمام زمینه‌ها موجود است و تمام مدیران اجرایی و فرمانداران موظفند بر اساس این برنامه نسبت به توسعه استان قدم بردارند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تصویب و ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری ربع‌رشیدی را دیگر اقدام مهم و موثر استان در سال 93 اعلام کرد و گفت: تاسیس این منطقه یکی از آرزوهای ما بود که خوشبختانه در سال گذشته مورد تصویب دولت قرار گرفت و امتیاز فوق‌العاده ارزشمندی برای توسعه استان در اجرای اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان اینکه امیدواریم سال 94 سال توسعه متوازن و همه‌جانبه شهرهای مختلف استان باشد، افزود: معتقدیم که توسعه استان، فقط توسعه تبریز نیست و مطمئنا با توسعه یک شهر، استان توسعه نمی‌یابد؛ اگر در تمام بخش‌ها همه‌جانبه به موضوع توسعه نگریسته نشود نمی‌توان از مشکلات موجود عبور کرد.
جبارزاده با استناد به بررسی‌های آمارهای مراجع ذی‌صلاح، شاخص‌های توسعه استان را رو به بهبود عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در بخش‌هایی که دچار مشکل بودند حرکت‌های خوبی آغاز شده و اطمینان داریم که با استفاده از برنامه‌ریزی‌های انجام شده و توانمندی دستگاه‌های استان سال 94 سال شکوفایی استان خواهد بود.
استاندار آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان استانداری، تاکید کرد: استانداری باید الگوی سایر دستگاه‌ها باشد، بنابراین در سال 94 باید بیشتر از سال گذشته تلاش کنیم چرا که ماموریت‌های مهمی داریم.
وی با بیان اینکه وظیفه ما بهبود شاخص‌های توسعه استان و رساندن آذربایجان شرقی به جایگاه واقعی آن است، افزود: امیدوارم با تلاش همه دولتمردان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، در سال 94 شاهد کارهای بزرگ باشیم و قطعا کارهای بزرگ همت‌های بزرگ می‌طلبد. انتهای پیام/60002/ع

94/01/17 - 09:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن