تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799130227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بزرگترين هدف دولت در سال ۱۳۹۴ رونق اقتصادي است/ همدلي و همزباني کليد رونق اقتصادي و پيشرفت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۳:۴۰ب.ظ)
رييس جمهوري: بزرگترين هدف دولت در سال ۱۳۹۴ رونق اقتصادي است/ همدلي و همزباني کليد رونق اقتصادي و پيشرفت است موج - رييس جمهوري در ديدار نوروزي با جمعي از کارگزاران نظام و مديران دستگاه‌هاي مختلف کشور با تأکيد بر تلاش همگاني براي دستيابي به اهداف ملي، گفت: بزرگترين هدف دولت در سال ۱۳۹۴ رونق اقتصادي است و اين مهم در سايه همدلي و همزباني که پايه همه امور است، محقق خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر حسن روحاني روز يکشنبه با بيان اينکه ‌خلوص، هماهنگي و تلاش هر کجا که باشد، موفقيت به دنبال خواهد داشت، اظهار داشت: کليد اصلي رونق اقتصادي همدلي و همزباني است و و بايد اين نکته که رهبر معظم انقلاب فرمودند نصب‌العين همه ما باشد تا پله‌هاي پيشرفت و توسعه را سريع‌تر طي کنيم.
رييس شوراي عالي اقتصاد با اشاره به منابع انساني، مادي و معنوي کشور و ظرفيت‌هاي فراوان براي توسعه، تصريح کرد: بايد دست در دست يکديگر تلاش کنيم تا کشور را به نقطه‌اي برسانيم که شايسته ملت بزرگ ايران است.
دکتر روحاني با اشاره به جايگاه شهدا و ارزش خون شهيدان و اهميت و تأثير قلم برنامه‌ريزان و مديران جامعه در زندگي و سعادت مردم، اظهار داشت: قلمي که براي رضايت خداوند، نجات مردم و تأمين منافع نوشته مي‌شود به تعبيري بالاتر از خون شهداست و ارزش کاري هم که تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي کشورمان انجام دادند، اينگونه بايد محاسبه شود.
رييس شوراي عالي امنيت ملي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌اي اخير و دستاورد کشور از نشست‌هاي مختلف با ۱+۵، تصريح کرد: مردم ايران و کشورهاي دوست از اين توافق به دست آمده خوشحالند و رقباي کم‌فکر و دشمنان جمهوري اسلامي ايران از نتايج حاصل شده ناخرسند هستند.
رييس جمهوري با انتقاد از اينکه برخي کشورها فکر مي‌کنند، اگر ايران موفق شود، به دنبال سلطه بر منطقه است ، تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران هيچگاه قصد تجاوز به کشوري نداشته و ندارد و تاريخ معاصر ما مبين اين واقعيت است، اما ما در برابر هر کسي که قصد تجاوز به حقوق مردم داشته باشد، از حقوق خود دفاع خواهيم کرد.
رييس شوراي عالي امنيت ملي، مذاکرات اخير در لوزان سوييس را پيچيده، دشوار و کم‌سابقه در تاريخ سياسي کشور، توصيف کرد و با اشاره به حضور همه قدرت‌هاي بزرگ نظامي و اقتصادي دنيا در اين رويداد، گفت: اگر سطح مذاکرات هسته‌اي ارتقاء نمي‌يافت، هيچگاه پيشرفت کنوني حاصل نمي‌‌شد.
دکتر روحاني ادامه داد: در اين مذاکرات در خصوص فعاليت مرکز نطنز و جزئيات آن به توافق دست يافتيم، راجع به فردو و کلياتش توافق شده است و پذيرفته شد که در اراک آب سنگين وجود داشته باشد. بدون ترديد، گام‌هاي خوبي برداشته شده است، اما در مرحله تدوين توافق نهايي، کار دشواري پيش رو خواهيم داشت.
رييس شوراي عالي امنيت ملي با تأکيد بر لغو همه قطعنامه‌هاي قبلي شوراي امنيت سازمان ملل متحد عليه کشورمان خاطر نشان کرد: قرار ما در طول مذاکرات همواره لغو تحريم‌هاي اقتصادي، مالي و بانکي بوده است و هيچگاه در خصوص تعليق تحريم مذاکره نکرده‌ايم و اگر اين موضوع بود، تفاهمي صورت نمي‌گرفت.
رييس جمهوري با اشاره به وجود اراده جدي طرفين براي دستيابي به توافق از طريق مذاکره، ادامه داد: دنيا مي‌داند هيچ راهي جز توافق و تفاهم با ايران وجود ندارد، زيرا مردم بزرگ، شجاع و مقاوم ايران با وجود سختي‌ها بر آرمان‌هاي خود ايستادگي کرده‌اند و آنها به اين نتيجه رسيدند که اين ملت تسليم فشارها و تحريم‌ها نخواهد شد.
دکتر روحاني محبت اهل بيت(ع)، هدايت‌هاي رهبر معظم انقلاب و وحدت و همدلي را نعماتي بزرگ دانست و اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در اين خصوص از دولت حمايت کردند و ما براي ادامه راه نيازمند رهنمودهاي ايشان و هماهنگي و مشورت با ساير قوا هستيم تا به نقطه صلاح براي نظام برسيم.
رييس جمهوري از سال ۱۳۹۴ که با نام حضرت زهرا(س)‌آغاز شد و با نام آن حضرت نيز پايان خواهد يافت به نام سال فاطمي ياد و اظهار اميدواري کرد در سايه توجهات ولي عصر(عج) کشور از گردنه‌هاي دشوار عبور کرده و به نقطه‌اي برسد که موجب فخر همگان باشد.
در اين ديدارها دبير و اعضاي شوراي عالي امنيت ملي، رييس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي، مجمع جهاني اهل بيت، موسسه ملي استاندارد، معاونت اجرايي و معاونت سياسي دفتر رييس جمهور، اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام، شوراي عالي انقلاب فرهنگي و جمعي از کارگزاران نظام حضور داشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن