تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819440514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد سحرگاهي مقام معظم رهبري از بوستان ياس در 29 اسفند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: بازديد سحرگاهي مقام معظم رهبري از بوستان ياس در 29 اسفند
محمد علي مختاري مديرعامل سازمان بوستانها و فضاي سبز شهر تهران در جلسه امروز شوراي شهر که در بوستان ياس برگزار شد با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري در ۲۹ اسفندماه از اين بوستان، گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح مقام معظم رهبري از نحوه آماده سازي اين بوستان بازديد و از روند اجرايي کار ابراز رضايت کردند.
به گزارش نامه نیوز، در ابتداي جلسه علني امروز شوراي شهر تهران که در بوستان جنگلي جديد التاسيس ياس برگزار شد مهدي چمران با اشاره به نامگذاري سال ۹۴ به نام همدلي و همزباني دولت و ملت گفت: تاکيدات خاص مقام معظم رهبري سرمشقي خواهد بود تا ما براي هميشه با همدلي دولت و ملت کارها را پيش بريم.

وي ادامه داد: ملت ايران، ملت مستقلي است که هميشه روي پاي خود ايستاده است و براي ادامه حيات، دولت متکي به ملت است و مردم نيز منتظرند بهترين خدمات را از دولت بگيرند.

چمران تاکيد کرد: با همدلي و همزباني مشکلات راحت تر حل مي شود و پيشرفت کشور سريعتر خواهد بو

وي همچنين درگذشت خواهر مکرم مقام معظم رهبري، درگذشت والده رئيس جمهور، همسر آيت الله جنتي، همسر آيت الله خاتمي و عموي هادي ساعي را تسليت گفت.

رئيس شوراي شهر تهران با اشاره به جزئيات آماده سازي بوستان ياس، گفت: از ۲۰ اسفند آماده سازي اين بوستان آغاز شد و دسترسي ها، مبلمان جنگلي، سايبان و ... ايجاد شد.

محمد علي مختاري مديرعامل سازمان بوستانها و فضاي سبز شهر تهران در ادامه جلسه با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري در ۲۹ اسفندماه از اين بوستان، گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح مقام معظم رهبري از نحوه آماده سازي اين بوستان بازديد و از روند اجرايي کار ابراز رضايت کردند.

وي با تشکر از وزارت اطلاعات براي تحويل بخش هاي زيادي از زمين هاي بوستان ياس، گفت: وزارت اطلاعات اولين وزارتخانه اي بود که زمين هاي خود را تحويل مديريت شهري داد.

مختاري تاکيد کرد: در جريان آماده سازي اين بوستان حتي يک درخت نيز جابه جا نشده است و حتي با کساني که يک شاخه را شکسته بودند به شدت برخورد شد.


منبع: مهر


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن