تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819839474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابله با عوامل و مصاديق فساد، رويکرد حاکم بر برنامه‌هاي سازمان بازرسي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ فروردين ۱۳۹۴ (۱۱:۲۹ق.ظ)
سراج: مقابله با عوامل و مصاديق فساد، رويکرد حاکم بر برنامه‌هاي سازمان بازرسي است موج - رئيس سازمان بازرسي کل کشور گفت: بهبود عملکرد نظام اداري کشور با تأکيد بر نظارت هدفمند و مقابله با عوامل و مصاديق فساد، رويکرد حاکم بر برنامه‌هاي سازمان بازرسي کل کشور در سال جديد است.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر سراج در مراسمي که به مناسبت آغاز سال جديد در اين سازمان برگزار شد با اشاره به شعار سال جاري گفت: مقام معظم رهبري سال جديد را به‌عنوان «دولت و ملت، همدلي و هم‌زباني» نام‌گذاري کردند. شايد گفته شود با اين نام‌گذاري سازمان بازرسي بايد دست از کار بکشد که البته قطعاً منظور اين نيست. منظور اين است کاري که سازمان بازرسي کل کشور انجام مي‌دهد قانوني و قاطع باشد. چون مي‌خواهيم کمک کنيم تا دستگاه‌ها به اهداف تعيين‌شده خود دست يابند.
وي افزود: قطعاً دولت هم مدنظرش اين نيست که سازمان دست از کار بکشد. دولت هم مي‌خواهد فسادهايي که در برخي ادارات وجود دارد و البته خيلي کم است ولي کم آن نيز قابل‌قبول نيست برطرف شود. همه علاقه دارند ما دولتي پاک داشته باشيم. البته منظورم از دولت، دولت به معناي حاکميت است و نه صرفاً قوه مجريه.
رئيس سازمان بازرسي کل کشور با بيان اينکه امر نظارت و بازرسي بر اساس اصول قانون اساسي و حدود اختيارات تعريف‌شده، مأموريت اساسي سازمان بازرسي کل کشور به شمار مي‌آيد گفت: با مداقه در سياست‌هاي کلي قضايي (سياست‌هاي هفده‌گانه) و سياست‌هاي کلي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري«مدظله‌العالي» ضروري است سازمان بازرسي در تحقق اهداف و مأموريت‌هاي محوله، ضمن اتکاء به راهبردهاي ابلاغي، سازوکارهاي اجرايي لازم را در جهت تحقق اهداف کلان، ارتقاء کارآمدي و اثربخشي نظام نظارت و بازرسي و کمک به فرآيند تصميم سازي و تصميم‌گيري نظام اجرايي با انجام نظارت و بازرسي‌هاي هدفمند، پيش‌بيني و عملياتي نمايد.
وي در ادامه به رويکردهاي حاکم بر برنامه‌هاي نظارت و بازرسي سازمان بازرسي کل کشور در سال 94 اشاره کرد و افزود: بهبود عملکرد نظام اداري کشور با تأکيد بر نظارت هدفمند و مقابله با عوامل و مصاديق فساد، رويکرد حاکم بر برنامه‌هاي سازمان در سال جديد است.
رئيس سازمان بازرسي کل کشور در پايان ارتقاء ظرفيت نظارتي سازمان با هدف پيش‌بيني و تلاش در جهت پيشگيري از وقوع سوء جريانات، انحرافات و تخلفات اداري و مالي را مطالبه بعدي خود از مديران و کارکنان سازمان عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن