تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیدصالحی: کامدار فکرمی‌کند کریس رونالدواست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سیدصالحی: کامدار فکرمی‌کند کریس رونالدواست
کد خبر: ۴۸۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ - 04 April 2015


سيدمهدي سيدصالحي که ديروز وظيفه کاپيتاني آبي هاي خوزستان را برعهده داشته، کري جالبي براي هافبک تراکتورسازي مي‌ خواند.


به گزارش "ورزش سه"، سیدصالحی در مورد شکست 3 بر صفر مقابل تراکتورسازی گفت: هفته های قبل و در این تعطیلات تمرینات خوبی را انجام دادیم چون می‌ دانستیم که با تراکتور در زمین خودش جلوی هوادارانش بازی بسیار سختی داریم. ما دنبال 3 امتیاز بودیم اما روی حادثه گل دریافت کردیم. ابتدای نیمه اول ما خوب بودیم اما اواخر این نیمه بازی کاملا پایاپای بود. نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشتیم. خیلی حمله کردیم اما تراکتوری ها از فرصت هایمان استفاده کردند و پیروز شدند. انشاالله که بازی های بعدی این باخت را جبران کنیم.


او در مورد وضعیت خطرناکشان در جدول ادامه داد: شرایط بالای جدول خیلی حساس است و پایین جدول هم چنین شرایطی را دارد. در این برهه از زمان شکست خیلی به ضرر ما تمام می‌ شود، انشاالله در بازی با پرسپولیس 3 امتیاز را بگیریم.


این بازیکن که سابقه حضور در دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد با اشاره به اینکه انگیزه خاصی برای بازی با پرسپولیس ندارد، گفت: مهم این است الان بازیکن استقلال‌خوزستان هستم. سعی می‌ کنم که بهترین بازی را برای تیمم انجام دهم اگر اشتباه نکنم تا به حال 3 یا 4 گل به پرسپولیس زده ام.


مهاجم آبی های اهواز در مورد درگیری لفظی اش با کامدار نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای کامدار احساس می‌کرد دارد در جام‌جهانی بازی می‌ کند. به تازگی مد شده است که بازیکنان دور دست و پای خود چسب می‌بندند زمانی که قرار بود کامدار تعویض شود او داشت یکی، یکی چسب هایش را باز می‌ کرد و من جلو رفتم و گفتم اگر می‌ خواهی جورابت را هم دربیاور که او هم خوب جواب من را نداد. تا آنجا که به یاد دارم همیشه به بازیکنان باتجربه تر از خودمان احترام می‌ گذاریم اما کامدار احساس می‌ کرد که رونالدو است. اصلا من اشتباه کردم که رفتم و با او صحبت کردم. او دو خط روی موهایش انداخته و فکر می‌کند چه خبر است.


سیدصالحی در پایان در مورد اینکه چرا با وجود حضور محمدرضا مهدوی در زمین بازوبند کاپیتانی را بسته بود، افزود: آقای مهدوی از بازیکنان بزرگ و قدیمی استقلال‌خوزستان و همچنین یکی از رفیقان دوست داشتنی من است. دیروز بزرگواری کرد و بازوبند را به من داد. حتی وقتی آقا خنیفر وارد زمین شد، بازوبند را از من پس نگرفت. این دو بزرگوار به من لطف کردند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن