تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803193637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلامی: گروه جوانان در جام جهانی بسکتبال مناسب است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اسلامی: گروه جوانان در جام جهانی بسکتبال مناسب است
کد خبر: ۴۸۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹ - 16 March 2015


مربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران گفت: گروه خوبی در جام جهانی داریم و اگر برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم از گروه صعود می کنیم.


محمد رضا اسلامی در گفت و گو با ایسنا، درباره گروه تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی 2015 اظهار کرد: فکر می کنم گروه خوبی داریم. آمریکا که شرایطش مشخص است اما درباره کرواسی با اینکه این کشور در بسکتبال صاحب سبک است اما می توانیم برابرشان نتیجه بگیریم. ایران در سال‌های گذشته پیشرفت کرده و مطمئنا جوانان ما برابر کرواسی می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. بر روی کاغد مصر را می‌بریم و رقابت با کرواسی است اما باید برنامه و تدارکات خوبی داشته باشیم و تیم آماده ای راهی یونان کنیم.


مربی تیم ملی جوانان ادامه داد: با تمام این تفاسیر در رده جوانان و البته در رده‌های پایه چیزی قابل پیش‌بینی نیست. شاید یک کشور ناشناخته تیمی قدرتمند راهی مسابقات کند. با این حال گروهی خوبی داریم و می‌توانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. رقابت با آمریکا که قدرت اول بسکتبال جهان است فرصتی خوب برای جوانان است و پس از آن برای صعود باید با مصر و کرواسی پیکار کنیم. ما مصر را در رده بزرگسالان شکست داده‌ایم و این می‌تواند اعتماد به نفس جوانان را بالا ببرد. من گروه‌های دیگر را نیز دیده‌ام و معتقدم رقبای ما خوب هستند و شانس صعود داریم اگر تدارکات خوبی داشته باشیم.


سرمربی سابق تیم ملی جوانان هم‌چنین گفت: زمان خوبی در اختیار تیم ملی جوانان است. خدا را شکر که ملی پوشان هم در لیگ برتر درگیر بودند و این باعث شده تا رشد بیشتری داشته باشند. بازیکنان تیم با تجربه هستند و به نظرم نسبت به دوره‌ی گذشته تیم ملی شرایط بهتری دارند. تیم ما کامل است و همه بازیکنان در این چند سال کنار هم بوده و به خوبی از شرایط یکدیگر شناخت دارند و همین باعث می شود در جام جهانی بهتر عمل کنند. از طرف دیگر تیم ملی جوانان در دوره گذشته موقعیت سختی داشت و اردوهایش با امتحانات بازیکنان یکی شد و همین موارد باعث شد تیم کمی به مشکل بخورد. باید برای این دوره برنامه بهتری داشته باشیم تا مشکلی برای ملی پوشان ایجاد نشود.


او در پاسخ به این سوال که چه برنامه تداراکاتی برای جوانان لازم است؟ گفت: ما از سه قاره حریف داریم و به نظرم اردوهای اروپایی برای جوانان ایده‌آل است. تاکید می‌کنم تمرین صرف نتیجه ای برای جوانان ندارد و باید بازی های تدارکاتی خوبی برگزار شود. کشورهایی چون صربستان می‌تواند برای ما مفید باشند. از طرف دیگر اکثر کشورهای اروپایی تقویم خود را برای قبل جام جهانی تنظیم می‌کنند و می توانیم با رایزنی خوب در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنیم. صربستان،‌بوسنی، مقدونیه و حتی خود یونان می‌توانند گزینه‌های خوبی برای ما باشند. باید رایزنی‌هایمان را سریع آغاز کنیم و در تورنمنت‌های این کشورها به میدان برویم.


اسلامی به ضرورت آنالیز حریفان اشاره کرد و گفت: فرصت خوبی در اختیار ایران است تا از حریفان شناخت به دست بیاورد. آنالیز حریفان ما با توجه به لیگ ها و رقابت هایی که دارند آسان است و باید از این موقعیت به خوبی استفاده کنیم و حریفان را بشناسیم. نباید در یونان غافلگیر شویم.


او که قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا جایش را به میلوش صرب داد و مربی تیم ملی جوانان شد در پاسخ به این سوال که نظرش درباره سرمربی آینده تیم ملی چیست؟ تصریح کرد: من درباره میلوش یا خودم حرف نمی‌زنم بلکه معتقدم باید کارشناسی شود. اگر زمان مناسب است تا مربی خارجی بیاید و از بسکتبال ما شناخت بدست بیاورد و نتیجه بگیرد خب مربی خارجی جذب شود. باید یک نظر کارشناسی انجام شود چون جام جهانی بحث ملی است و باید بهترین نتیجه برای جوانان بدست بیاید. تیم ملی جوانان ما خیلی خوب است و نباید این فرصت را از دست بدهد. باید قدر این جوانان را بدانیم. امیدوارم رییس آینده فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد و کسی را انتخاب کند که به خوبی به بسکتبال ما و جوانان اشراف داشته باشد و نتیجه لازم را کسب کند. این تیم از 2010 کارش را با من آغاز کرد. قبل از قهرمانی آسیا و در زمان آقای مشحون تصمیم بر این شد که یک مربی خارجی سرمربی شود. من هم ناراحت نشدم و کارم را ادامه دادم. هر جا که لازم بود و از من خواسته شد وارد شدم و کارم را انجام دادم و از زندگی خودم هم برای این تیم گذاشتم. بعد از این نیز تابع تصمیم فدراسیون هستم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن