تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805027608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ايران برگر» ساخته مسعود جعفري جوزاني نخستين فيلم ميلياردي سال جديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ فروردين ۱۳۹۴ (۸:۵۵ق.ظ)
«ايران برگر» ساخته مسعود جعفري جوزاني نخستين فيلم ميلياردي سال جديد شد موج - با سپري شدن دو هفته از آغاز سال 94، فيلم کمدي «ايران برگر»، گوي سبقت را از ديگر آثار اکران نوروزي روي پرده ربود و نام خود را به عنوان اولين فيلم ميلياردي امسال ثبت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، پيش بيني استقبال مردمي و فروش بالاي تازه ترين ساخته سينمايي مسعود جعفري جوزاني، حتي از زمان نخستين اخبار منتشرشده از ساخت اين فيلم، مساله بعيدي نبود و باتوجه به ايده اصلي اثر، حضور فيلمساز توانايي چون جعفري جوزاني و تعدادي از سرشناس ترين بازيگران تئاتر، سينما و تلويزيون کشور، مي شد حدس زد که «ايران برگر» قابليت تبديل شدن به فيلمي پرفروش را دارد.
استقبال تماشاگران از اين فيلم در جشنواره سال گذشته فيلم فجر، مهر تائيدي بر اين گمانه زني زد و «ايران برگر» جزو چند فيلم پرمخاطب مهم ترين رويداد سينمايي کشور بود.
دعوا و جدال انتخاباتي امراله خان (علي نصيريان) و فتح اله خان (محسن تنابنده) براي ورود به مجلس، نه تنها باعث جذب تماشاگران زيادي به سينما در دو هفته ابتدايي سال شده، بلکه حتي باعث شده که «ايران برگر»، تا اينجا پرمخاطب ترين و بهترين فيلم جشنواره يعني «رخ ديوانه» را هم در گيشه پشت سربگذارد و به تنهايي بر صدر جدول فروش تکيه بزند.
اين فيلم که پخش آن را دفتر فيلميران برعهده دارد، تاکنون موفق شده حدود يک ميليارد و 500 ميليون تومان در تهران و شهرستان ها فروش داشته باشد.
علي سرتيپي پخش کننده اين فيلم، اعلام کرد: ايران برگر در تهران 900 ميليون و در شهرستان ها 500 ميليون تومان تا سيزدهم فروردين ماه فروش داشته است.
رتبه دوم جدول فروش اکران نوروزي امسال، در اختيار فيلم «رخ ديوانه» ساخته ابوالحسن داوودي است، اين فيلم که در جشنواره سال گذشته فيلم فجر، موفق شد چند جايزه مهم همچون سيمرغ بلورين بهترين فيلم، بهترين فيلم از نگاه تماشاگران و بهترين کارگرداني را به دست آورد، اگرچه تا اينجا صدر جدول فروش را به رقيبش، «ايران برگر» واگذار کرده، اما؛ اميد دارد که با توجه به امتيازات فيلم و افزايش روز به روز مخاطبان، وضع خود را در گيشه ها بهبود ببخشد.
اين فيلم که از سوي هدايت فيلم توزيع مي شود، بنا به گفته محمد شايسته، مدير پخش آن تا شامگاه سيزدهم فروردين در تهران 650 ميليون و در شهرستان ها 270 ميليون تومان فروش داشته است که به احتمال فراوان به زودي و در هفته آينده به فروش يک ميلياردي دست پيدا مي کند.
«رخ ديوانه» قصه قرار اينترنتي پرماجرا و پرخطر چند دختر و پسر جوان را به تصوير مي کشد و بازيگراني چون طناز طباطبايي، صابر ابر، امير جديدي، نازنين بياتي، بيژن امکانيان، گوهر خيرانديش و ساعد سهيلي در آن بازي مي کنند.
سومين فيلم پرفروش اکران نوروزي، «استراحت مطلق» به کارگرداني عبدالرضا کاهاني است، اين فيلم که موضوعي اجتماعي دارد و در حال و هواي ديگر فيلم هاي کاهاني به خصوص «بي خود و بي جهت» ساخته شده، تاکنون موفق شده حدود 850 ميليون تومان فروش کند.
پيش بيني مي شود، «استراحت مطلق» باتوجه به حضور بازيگران سرشناسي چون رضا عطاران، ترانه عليدوستي، مجيد صالحي و بابک حميديان، به فروش خوب خود ادامه دهد و در ادامه رقيب سرسختي براي فيلم هاي «ايران برگر» و «رخ ديوانه» در جدول فروش باشد، فريده فرامرزي (همسر رضا عطاران) و اميرشهاب رضويان ديگر بازيگران اين فيلم هستند.
کم فروغ ترين فيلم اکران نوروزي در گيشه، «روباه»، اثر سياسي و پليسي بهروز افخمي است. محمد پيرهادي تهيه کننده و پخش کننده «روباه» رقم فروش اين فيلم را در تهران و شهرستان ها 153 ميليون تومان اعلام کرد و اظهارنظر درباره وضعيت اکران نوروزي را به بعد از تعطيلات موکول کرده است. البته اکران روباه کمي ديرتر از ديگر فيلم ها آغاز شد.
«روباه» که تهيه کنندگي و توزيع آن را محمد پيرهادي برعهده دارد، با نگاهي به ترور دانشمندان هسته اي کشور ساخته شده است و بازيگراني چون حميد گودرزي، مرجان شيرمحمدي، جلال فاطمي، آرش مجيدي و بابک حميديان در آن بازي مي کنند.
در روزهاي گذشته برخي شخصيت ها و مقامات دولتي، به تماشاي اين اثر نشستند و آن را به مردم پيشنهاد داده اند، از جمله اين افراد مي توان به حجت الاسلام شهاب مرادي، رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران اشاره کرد که در تعطيلات نوروز و پس از ديدن «روباه»، آخرين ساخته افخمي را فيلمي قابل تحسين دانست.
فيلم هاي روي پرده، در حالي همچنان به اکران خود ادامه مي دهند و براي جذب مخاطبان و فروش بيشتر تلاش مي کنند که ميزان فروش کلي آنها، نسبت به اکران نوروزي سال گذشته کمتر بود و تماشاگران کمتري به سينما رفته اند؛ مساله قابل تامل و خبر ناخوشايندي که به اعتقاد کارشناسان و تحليلگران سينما، ارتباط مستقيمي با افزايش بيست درصدي قيمت بليت ها دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن