تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819578387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطر اصلی لیبرالیسم است / 12 فروردین در تاریخ جهان مانندی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک پژوهشگر و تاریخ نگار: خطر اصلی لیبرالیسم است / 12 فروردین در تاریخ جهان مانندی ندارد تهران - ایرنا- یک پژوهشگر و تاریخ نگار انقلاب اسلامی با بیان اینکه خطر اصلی لیبرالیسم است، گفت: لیبرال دموکراتها در تلاش بودند تا به ملت ایران بباورانند بدون وابستگی به قدرت خارجی نمی توانند زندگی کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید حمید روحانی روز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز سیاسی عبادی این هفته تهران، 12 فررودین را روز تاریخی بی مانندی در جهان عنوان کرد و گفت: مشابه و مانند آن را کمتر شاهد بودیم و یا هرگز سراغ نداریم.
وی ادامه داد: به همان نحوی که انقلاب اسلامی ایران در دنیا بی نظیر بود و مشابهی با هیچ انقلابی در تاریخ نداشت، 12 فروردین و رفراندومی که در این روز صورت گرفت، روز و رفراندوم بی نظیری بود که در تاریخ سابقه نداشت و بیش از 20 میلیون نفر از جمعیت 35 میلیون نفری در این انتخابات شرکت کرده و به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند.
این پژوهشگر و تاریخ نگار برجسته اسلامی تصریح کرد: این در شرایطی بود که عوامل استکبار جهانی، منافقین، سلطنت طلبها، ملی گرایان، سوسیال دموکراتها و غیره همه توانشان را به کار گرفته بودند تا ملت ایران را از حضور در پای صندوقهای رای بازدارند.
وی ادامه داد: تبلیغهای وسیعی در روزنامه ها و شب نامه هایشان راه انداختند که جمهوری اسلامی اساسا غلط است و جمهوری با اسلام معنا ندارد.
به گفته وی، در طول تاریخ از زمان نشاندن لیبرالها در ایران از سوی فرماسونریها همیشه این لیبرال دموکراتها در مقابل منافع مردم و اسلام می ایستادند.
حجت الاسلام روحانی بیان کرد: وقتی فرماسونری ها درایران بازیگر صحنه شدند مکاتب مختلف شرق و غرب را در ایران و اندیشه های سوسیالیستی، مارکسیستی و غیره را مطرح کردند و شماری را نیز تحت تاثیر قرار دادند.
وی افزود: آنها از آغاز به دنبال این بودند ملت ایران را از استقلال بازداشته و به اجانب وابسته نگهدارند.
سخنران پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران اولین اقدامات سوسیال دموکراتها در ایران را تاسیس فرماسونری و فراموشخانه در سال 1238 عنوان کرد و گفت: با به آتش کشیده شدن این فراموشخانه، فعالیتها به صورت زیر زمینی ادامه پیدا کرد.
وی با اشاره به امتیاز رویتر در سال 1251 شمسی از سوی لیبرال دموکراتها، ادامه داد: میرزا حسین خان سپهسالار در قراردادنامه رویتر به مدت 70 سال تمام ذخایر و منابع ایران را جز نقره و طلا در اختیار کمپانی رویتر قرار داد.
این تاریخ دان ادامه داد: در جریان نهضت تنباکو بزرگترین نقش لیبرالها این بود که حکم تحریم تنباکو از میرزای شیرزاری نیست بلکه آن را جعل کردند تا شاید مردم را سست کنند.
به گفته وی، در جریان نهضت عدالتخواهی، لیبرال دموکراتها نفوذ کرده و در تلاش برای ایجاد اختلاف بین رهبران نهضت بودند تا مانع از مبارزه در مقابل استبداد شوند؛ طوری که نهضت را در سفارت انگلیس ذبح کرده و مشروطه انگلیسی را به میان آوردند، شیخ فضل الله نوری را دار زدند آیت الله بهبانی و ستارخان را ترور کردند و رضاخان را اسطبل بیرون کشیده و بر تخت شاهی نشاندند.
سیلی زدن آیت الله شهید مدرس به جرم مقابله با استبداد رضاخانی ،بازیچه قرار دادن ملت از دیگر برنامه هایی بود که لیبرالها اجرا کردند.
حجت الاسلام روحانی با استناد به فرمایش امام راحل، لیبرالیسم، غرب و اندیشه های غربی را خطر اسلامی دانست.
وی اضافه کرد: لیبرالها حتی در جنگ تحمیلی نیز سعی می کردند به کارشکنی بپردازند و منتظر بودند که صدام کی نطام را به سقوط می کشاند و سعی می کردند عوامل ساده لوح را آلت دست قرار دهند که امام مقابل آنان ایستاد.
این پژوهشگر افزود: با تحت تاثیر قرار گرفتن برخی روحانیون از لیبرالها امام فرمودند تا من هستم نمی گذارم کشور به دست لیبرالها بیفتد.
حجت الاسلام روحانی ادامه داد: آنها فکر می کردند نهضت اما به فرد وابسته است و با رفتن امام این نهضت نیز می رود اما با رحلت امام دیدند شخصیتی به عنوان رهبر انقلاب برگزیده شد که تمام ویژگیهای انسان برجسته و اسلام شناس را دارد و از این رو شروع به توطئه علیه رهبری کردند و جریان کوی دانشگاه و فتنه 88 را راه انداختند اما این توطئه ها راه به جایی نبرد و نتوانستند راه را برای بازگشت استکبار جهانی و در راس آن امریکا هموار سازند.
روحانی خاطرنشان کرد: امروز این لیبرال دموکراتها و سوسیال دموکراتها احساس می کنند باز بوی کباب می آید و فکر کردند می توانند راه را برای بازگشت امریکا باز کنند آنها باید بدانند که با این توطئه ها نمی توانند با اسلام مقابله کنند و پیام نوروزی رهبری که در برابر دین یک بعدی و حداقلی به اعتراض برخاستند و فرمودند دین اسلام حداقلی نیست نیز به همین منظور بود، چون می دیدند لیبرال دموکراتها چگونه می خواهند اسلام را تکه تکه کنند و آن را کنار بزنند.
این پژوهشگر با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت ملت، همدلی و همزبانی، گفت: این نباید در شعار بلکه در عمل باشد و در شرایطی که کالاها 24 ، 50 و 100 درصد گران شده دولت نباید از پایین آمدن تورم حرف بزند و مبادله سیاسی و روابط پشت پرده با رژیم کودک کش همدلی با مردم نداشته باشد چون مردم خواهان قطع روابط با رژیم کودک کش هستند.
وی اضافه کرد: مسوولیت رژیم سعودی نگهداری از رژیم صهیونیستی است و به همین منظور جنگ و خونریزی در یمن راه انداخته است و ملت ایران خواهان بسته شدن سفارت ننگین سعودیهاست.
این تاریخ دان با اشاره به بیانیه صادره شب گذشته در لوزان سوییس گفت: آنچه شب گذشته منتشر شد نه تنها از نگرانی ملت کم نکرد، بلکه نگرانی را بیشتر کرد که مبادا با این مذاکرات و بیانیه ها آرمان ملت ایران، خون شهدا پایمال شود و آن هدف و شعار ملت ایران که انرژی هسته ای حق مسلم ما است از دست برود.
9317 ** 1418



14/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن