تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی 100 چابک سوار کشور در کورس بهاره استان یزد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آمادگی 100 چابک سوار کشور در کورس بهاره استان یزد یزد - ایرنا - رییس هیات اسبدوانی یزد از آمادگی 100 چابک سوار کشور برای حضور در مسابقات اسبدوانی کورس بهاره در این استان خبر داد .


احمد زارع پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: سیزدهمین دوره مسابقات سراسری اسبدوانی کشور و دهمین دوره کورس بهاره یزد از جمعه چهاردهم فروردین ماه آغاز می شود .
وی اضافه کرد: در این مسابقات افزون بر 100 اسب و چابکسوار از مناطق مختلف کشور در مجتمع سوارکاری صفاییه یزد در شش هفته با هم به رقابت می پردازند.
این مسوول اظهار داشت: این رقابت های دیدنی بین چابکسواران در میدانی متفاوت و با کیفیتی بالاتر از همیشه برگزار و به چابکسواران برتر در مجموع افزون بر یک میلیارد و پانصد هزار ریال جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت .
زارع گفت: اهمیت این دوره از مسابقات بخاطر حضور اسب های تاروبرد و دوخون و رقابت آنها در قالب کورس های مختلف است که حضور عموم آزاد است .
استان یزد با یک میلیون و 50 هزار نفر جمعیت از مرکز مهم پرورش اسب اصیل عرب محسوب می شود .ک3
7536/ 6197



14/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن