تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820346810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلام «بنیامین» به تهران با شبی رویایی+ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: سلام «بنیامین» به تهران با شبی رویایی+ تصاویر
«بنیامین بهادری» شنبه شب اولین کنسرت خود را در تهران در دوره ی جدید آغاز کنسرت‌ها برگزار کرد و شبی رویایی برای هوادارانش ساخت.
پربیننده‌ترین خبرهای سال 93«بنیامین بهادری» شنبه شب اولین کنسرت خود را در تهران در دوره ی جدید آغاز کنسرت‌ها برگزار کرد.«بهادری» پس از آهنگ آغازین خود «‌محدودیت» به هوادارانش اینگونه سلام کرد: "سلام به شهر خودم، خودِ خودم، تهران. هیچ جای دنیا برای ما که اینجا به دنیا اومدیم و بزرگ شدیم با همه ی ترافیک و هوای آلوده اش تهران نمیشه."
سلام «بنیامین» به تهران با شبی رویایی+ تصاویر
«بنیامین» در کنسرت شنبه شب خود آهنگ‌های آلبوم‌های مختلف خود را با تنظیم‌های جدید برای هوادارانش آماده کرده بود و پس از مدت‌ها اجرا با لباسی کاملاً‌ رسمی این بار با لباسی اسپورت بر روی صحنه‌ی سالن میلاد تهران حاضر شد و با طراحی صحنه‌ی ساده ولی رویایی «مستانه مهاجر» شبی خاطره‌انگیز برای هوادارانش ساخت.
 سلام «بنیامین» به تهران با شبی رویایی+ تصاویر
از جمله آهنگ‌های اجرای این خواننده‌ی محبوب پاپ که همواره با همراهی پرشور حاضران در سالن همراه بود می‌توان به هفته‌ی عشق، آهای تو و اصلاً صداش کردی؟، شناسنامه، عاشق شدم، همه چرخش من رو مدار توئه، تنگ غروب، جادوگر گیسو ، لیلی در پاییز و دنیا دیگه مث تو نداره اشاره کرد.
سلام «بنیامین» به تهران با شبی رویایی+ تصاویر
در بخشی از کنسرت بنیامین با اجرای آهنگ پرسه آهنگ «یکی هست» مرحوم «مرتضی پاشایی» را با همراهی و تشویق حضار اجرا کرد.
سلام «بنیامین» به تهران با شبی رویایی+ تصاویر
همچنین «بنیامین» آهنگ جدید خود «چند متر مکعب عشق» و آهنگ‌های دیگری چون «عشق داغ من»«دنیا دیگه مث تو نداره» را اجرا کرد.
 سلام «بنیامین» به تهران با شبی رویایی+ تصاویر
گفتنی‌است؛ «بهادری» اعضای گروه «بنیامین موزیک» را اینگونه معرفی کرد: علی منصوری (نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر)، علیرضا میرآقا (ترومپت و پرکاشن)، آرش سعیدی (گیتار بیس)، استیو آوانسیان (درامز)، آلن بارسخیان (گیتار الکتریک)، محمد موجرلو (گیتار آکوستیک و همخوان)، سلیم احمدی (مدیر برنامه گروه) و مستانه مهاجر (طراح صحنه و دکور کنسرت).
باشگاه خبرنگاران


پنجشنبه 13 فروردین 1394 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن