تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: انشاالله فردا تهران هستیم / در این لحظه امید داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ظریف: انشاالله فردا تهران هستیم / در این لحظه امید داریم لوزان - ایرنا - محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه مذاکرات چند جانبه را دارای فراز ونشیب خواند و گفت: الان امید به رسیدن راه حل های مشترک در مورد موضوعات« خوب» است.


وی ظهر پنج شنبه در پاسخ به سوال خبرنگاران که پرسیدند آیا تمدید می شود مذاکرات ، گفت: انشاءالله فردا تهران هستیم.
ریییس تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: پیشرفت خوبی داشتیم البته هنوز به نقطه پایان نرسیده ایم. امیدوارم کارها به خوبی پیش برود و تا اخر وقت امروز امکان اطلاع رسانی رسمی باشد.
وزیر خارجه درعین حال گفت: از ابتدا گفتیم هیچ وقت قرار نبود امروز توافقی داشته باشیم . همیشه گفته ایم یک توافق ان هم تا ده تیر اگر همه چیز درست پیش برود..
ظریف افزود: امیدواریم امروز اامکان رسیدن به راه حل ها در مذاکرات چندجانبه فراز ونشیب دارد اما الان امید خوب است. به نظر می رسد راه حل ها کاملا در دسترس هستند.
وزیر امور خارجه گفت: هنوز نیاز است که هیات ها روی راه حل ها کار کنند تا همه روی خطوط کلی توافق داشته باشند. الان در مورد همه موضوعات کمابیش مسائل حل شده است.
ظریف اظهار داشت: قرار است درآینده نزدیک اگر به توافق برسیم هیات ها شروع به کار کنند ولی هنوز بیانیه آماده نشده است.
1553



13/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن