تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816484867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکریت هم آزاد شد/ پیش به سوی موصل


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: باشگاه خبرنگاران گزارش می‌دهد
"تکریت" هم آزاد شد/ پیش به سوی "موصل"
استان "نینوا" سیبل بعدی ارتش و نیروهای مردمی عراق بوده که باعث پیروزی نهایی دولت و ملت عراق بر تروریست‌های تکفیری است.
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ پس از چند هفته عملیات سنگین شهر تکریت قلب استان صلاح‌الدین آزاد شد. این آزادسازی با تلاش شبانه‌روزی ارتش و نیروهای مردمی عراق انجام گرفت و این استان بیش از 24 هزار کیلومتر مربعی که تا قبل از نوروز بیش از 8 هزار کیلومتر مربع از آن آزاد شده بود بارقه‌های امید بیشتری را برای موفقیت های انبوه در این کشور زنده کرده است.


شهر "تکریت" که در 140 کیلومتر شمال "بغداد" و روی رودخانه "تگریس" بوده پس از آزادسازی پرچم عراق در قلب "تکریت" به اهتزاز درآمده و کارمندان جهت ورود به ادارات فراخوان شده‌اند.



















داعش عامل "عربستان" و "رژیم صهیونیستی" است/ پیروزی‌های ملت عراق در سایه راهنمایی‌های مرجعیت
 
سردار  "محمد اسماعیل کوثری"، رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره آزادسازی شهر "تکریت" و مسیر آینده آ‍زادسازی باقی مناطق اشغالی در اختیار داعش اظهار داشت: ملت "عراق" به فتوای "آیت‌الله سیستانی" لبیک گفتند.


وی ادامه داد: اگر حکم شرعی آیت‌الله سیستانی و حرکت عمومی مردم برای مقاومت نبود، داعش خیلی از اقداماتی که استکبار، "عربستان" و "رژیم صهیونیستی" از این گروه تروریستی مطالبه می‌کرد را به سرانجام می‌رساند.











رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دو عامل مهمی که باعث پیروزی ارتش و نیروهای مردمی عراق شد، رهبری و حمایت مردم "عراق" بود و در آینده نزدیک پیروزی‌های بیشتری در انتظار ملت عراق است.







اسفندیاری: آزادسازی استان "نینوا" ظرف شش ماه آینده محقق می‌شود


آزادسازی استان "احمد اسفندیاری" رئیس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛ درباره آزادسازی استان "نینوا" و درباره تلاش ارتش و نیروهای مردمی عراق برای آ‍زادسازی بخش‌های باقیمانده عراق گفت: آزادسازی استان "نینوا" ظرف شش ماه آینده محقق می‌شود.


وی با اشاره به تلاش‌های مجدانه طیف‌های مختلف عراقی خاطرنشان کرد: وعده‌ای که داده شده ظرف شش ماه مشکل "عراق" حل می‌شود.
















فروزنده: موفقیت های ملت عراق بسیا چشمگیر است




"لطف الله فروزنده" رئیس دبیر خانه مجمع عالی بسیج در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره موفقیت‌های ارتش عراق و نیروهای مردمی و شکست تروریست‌های تکفیری در منطقه وسیعی از استان "صلاح الدین" اظهار داشت: موفقیت‌های مردم عراق بسیار چشمگیر است.


نقش هدایت و راهبردی جمهوری اسلامی ایران


وی ادامه داد: ملت عراق از مدل بسیج استفاده می‌کنند و این از افتخارات ایران بوده نشان می‌دهد که کشورمان نقش مستشاری و راهبردی دارد. 




ایران عملا نشان داد که با پدیده داعش مبارزه می‌کند


رئیس دبیر خانه مجمع عالی بسیج خاطر نشان کرد: ایران عملآ نشان داد که با پدیده داعش مبارزه می‌کند و آمریکا در عمل هیچ اقدامی انجام نداده است.








سردار جوانی: فرمان حیدرالعبادی تحقق می‌یابد/ داعش از هم اکنون یک نیروی شکست خورده در استان نینواست




سردار "یدالله جوانی" مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛  درباره فرمان حیدرالعبادی و اقدام برای آزادسازی استان "نینوا" اظهار داشت: در مناطقی که داعش در بین جمعیت پناه گرفته و در بین مردم پنهان شده باید ارتش عراق از تاکتیک‌هایی استفاده کند که به مردم کمترین آسیب برسد.  
 
**زمان آزادسازی موصل و استان نینوا قابل پیش‌بینی نیست
  
وی افزود: تعیین زمان برای آزادسازی استان نینوا و شهر موصل دشوار بوده و نمی‌توان پیش‌بینی کرد که موصل چه زمانی آزاد می‌شود؛ اما تجربه عراق در چند ماه گذشته نشان داد که آنها سازماندهی پیدا کرده و برنامه‌های موفقی را پیاده کردند و در هر کجا عملیاتی انجام دادند موفق بودند و قطعا عملیات  آزادسازی در این استان هم موفق خواهد بود.  
 











**برنامه‌ریزی برای آزادسازی استان نینوا قطعا به نتیجه می‌رسد  


مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به موفقیت‌های دولت و ملت عراق در مقابل تروریست‌ها تصریح کرد: پیروزی‌های بدست آمده در "آمرلی"، "جرف‌الصخر" و "جلولا" به وسعت 300 کیلومتر مربع داعش را در یک تنگنای راهبردی قرار داده است و دولت ملت و ارتش عراق در یک موقعیت برتر قرار دارند.  
 




**داعش پایه مردمی ندارد
  
وی ادامه داد: داعش پایه مردمی ندارد و تصور می‌شود با ایجاد تفرقه و جنگ‌های مذهبی و تقسیم عراق به دو گروه شیعه و سنی به نتیجه برسد و ملت عراق با توجه به خیانت‌ها و جنایت‌های داعش یکپارچه ایستادگی کردند.  
 




**داعش یک نیروی شکست خورده در استان نینوا 
 
سردار جوانی با اشاره به اینکه فرمان حیدرالعبادی نخست وزیر عراق چون پایه مردمی دارد قطعا تحقق می‌یابد خاطرنشان کرد: تمام ملت عراق در مقابل داعش به میدان آمده و قطعا نینوا آزاد خواهد شد  و این گروه تروریستی از هم اکنون یک نیروی شکست خورده در استان نینواست. 







شیخ الاسلام: آزادسازی استان نینوا را دور نمی‌بینیم




"حسین شیخ الاسلام" مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه پاکسازی استان "دیاله" انجام شده و آیا آزادسازی استان نینوا با کمک نیروهای مردمی انجام خواهد شد، اظهار داشت: آزادسازی استان نینوا را دور نمی‌بینیم و این استان به زودی آزاد خواهد شد. 
 






حجت‌الاسلام و المسلمین "محمدحسنی": قطعاً استان نینوا آزاد خواهد شد/ ملت عراق تروریست‌ها را از توهم خارج خواهد کرد


حجت‌الاسلام و المسلمین "عباس محمد‌ حسنی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره آزادسازی استان نینوا و آینده دولت و ملت عراق اظهار داشت: آینده از آن ملت و دولت عراق است.
 
وی افزود: شک نکنید که تروریست‌ها آینده‌ای ندارند و در توهم به‌سر می‌برند و به یاری خدا ملت عراق آن‌ها را از توهم خارج خواهد کرد.  
 
جانشین سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش در پاسخ به سؤال باشگاه خبرنگاران درباره فرمان "حیدرالعبادی" و اینکه آیا استان نینوا آزاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: شک نکنید که نینوا آزاد خواهد شد و عراق فقط جای عراقی‌هاست.  











سردار ناوندی: با تفکر بسیجی به زودی بساط داعش در عراق برچیده می‌شود/ ارتش سوریه با این تفکر در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است


سردار "سید صادق ناوندی" رئیس سازمان بسیج کارمندان در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره‌ آزادسازی استان "صلاح‌الدین" ضمن اشاره به پیروزی‌های ارزشمند دولت و ملت عراق اظهار داشت: پیشروی‌های ارتش و نیروهای مردمی عراق بسیار ارزشمند بوده و با تفکر بسیجی در آینده نزدیک بساط داعش در عراق برچیده می‌شود. 
 
وی خاطر نشان کرد: در سوریه نیز استکبار پیش‌بینی کرده بود که ظرف 6 ماه حکومت "بشار‌ اسد" را ساقط می‌کند و با ورود تفکر بسیجی در سوریه این ارتش در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است و علی‌رغم اینکه همه دنیا منهای ایران، ضد سوریه است، دشمنان راه به جایی نبردند.


"حیدر العبادی" نخست وزیر عراق پس از آزادسازی مرکز استان "صلاح‌الدین" گفت: هدف بعدی شهر "موصل" مرکز استان "نینوا" خواهد بود.











استان "نینوا" که وسعتی بیش از 37 هزار کیلومتر مربع دارد و بیش از 3 میلیون نفر جمعیت را در خود جای داده سیبل بعدی ارتش و نیروهای مردمی عراق است که به نظر می‌رسد باعث پیروزی نهایی دولت و ملت عراق بر تروریست‌های تکفیری است.



















با آزادسازی شهر "تکریت" مرکز استان "صلاح‌الدین" دریچه جدیدی بر دمکراسی و آزادگی ملت عراق ایجاد شده و با آزادی استان "نینوا" شاهد امنیت و پیشرفت پایدار در همسایه غربی خود خواهیم بود.




گزارش از محمد زرچینی


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

آزادسازی استان "نینوا" ظرف شش ماه آینده محقق می‌شود
داعشی‌ها بشر نیستند/ لبیک به ندای مرجعیت برای مبارزه با تروریست‌ها/ تقدیر از نقش حمایت‌کننده ایران
"حماس" و "حزب‌الله" برای اسرائیل کافی هستند/ عربستان غلام حلقه به گوش آمريكا/ اسرائيل منافع خود را در بی‌ثبات كردن منطقه می‌داند
آزادسازی استان نینوا را دور نمی‌بینیم




۱۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن