تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توپ تصمیم نهایی در زمین غربی ها/بندبازی روی طناب معرفی مقصر!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: توپ تصمیم نهایی در زمین غربی ها/بندبازی روی طناب معرفی مقصر!


گزارش ها حاکیست، وزرای آلمان، انگلیس، فرانسه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا؛ به طور هماهنگ بر این نظر بوده اند که توافق نزدیک است و رسیدن به آن، آرزویشان است؛ اما شواهد نشان می دهد گفته های آنان با رفتارشان در پشت درهای بسته، تناقضی آشکار دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه مذاکرات هسته‌‌ای ایران و 1+5 در لوزان سوئیس، امروز دوشنبه 10 فروردین 94 وزاری امور خارجه ایران و کشورهای گروه 1+5 از ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت تهران نشست جامع خود را برگزار کردند.
این نشست بعد از ظهر به وقت تهران خاتمه یافت اما خبری درباره موضوع آن منتشر نشده است. از جنگ روانی رسانه های غربی مبنی بر اعلام زودهنگام رسیدن به توافق، این طور بر می آید که این مسئله سناریوی از پیش برنامه ریزی شده در پس خود دارد. چرا که وزرای آلمان، انگلیس، فرانسه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا همگی بر این نظر بوده اند که توافق نزدیک است؛ اما شواهد نشان می دهد گفته های آنان با رفتارشان در پشت درهای بسته تناقضی آشکار دارد.  
دانلود  

لینک را کپی کنید


دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن