تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802946623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت تبدیل شونده در چین تا کشف پری دریایی در ایران


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ساخت تبدیل شونده در چین تا کشف پری دریایی در ایران


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۰ فروردین ۱۳۹۴. ربات‌های غول‌پیکر چینی/ کشف پری دریایی در آب های چابهار!!/ گرانترین مسابقه ورزشی تاریخ جهان/ خنده دارترین شیوه تقلب/ سنگسار شهروند عراقی و ... اولین عکس گرفته شده داگر در تاریخ عکاسی دنیا

اولین عکس گرفته شده در تاریخ عکاسی دنیا

تصویری که مشاهده می‌کنید توسط لویی داگر (مردی که از جدیدترین شیوه‌های عکاسی به نام کلیشه داگر را عنوان کرد) در پاریس گرفته شده است. در این عکس مردی برای برق انداختن کفش‌هایش در پیاده‌رو ایستاده به تصویر کشیده شده است. به گفته «آماندایورن» اگرچه این مرد تنها کسی است که در این عکس به طور واضح دیده می‌شود، افراد دیگری نیز در این عکس حضور دارند که شاید به علت رفت و آمد بسیار سریع قادر به دیده شدن نیستند. «داگر» اولین عکس موفق خود را در سال 1837،‌زمانی که باور داشت به نبوغ رسیده است، چاپ کرد. رونمایی از این تصویر تا سال 1939 و توافق و تایید «فرانکوآراگو» دانشمند فرانسوی نسبت به خاص بودن این عکس ، به طول انجامید.
بیشتر...

ربات‌های غول‌پیکر چینی

ربات‌های غول‌پیکر چینی

یک پدر و پسر کشاورز چینی مجسمه‌هایی به شکل ربات‌های غول‌پیکر از قطعات خودرو ساخته‌اند. «یوزیلن» یک کشاورز چینی است که یک روز تصمیم می‌گیرد اوقات فراغت خود را به ساخت مجسمه‌هایی شبیه به ربات بگذراند؛ در ساخت این ربات‌های غول پیکر «لواینگییون» پسر وی نیز به او کمک می‌کرد.
ربات‌های غول‌پیکر چینی
در واقع این پدر و پسر کشاورز مواد بازیافت، قطعات فرسوده و به درد نخور خودرو را جمع آوری کرده و یک ربات غول پیکر ساخته‌اند و پس از 3 سال کار مداوم بالاخره مجسمه ها برای فروش آماده شده‌اند؛ این مجسمه‌ها به قیمت 160 هزار دلار مجسمه‌ها را می‌فروشند.
بیشتر...

 کشف پری دریایی در آب های چابهار!!

 کشف پری دریایی در آب های چابهار!!

اخیرا تصاویری از کشف یک پری دریایی انسان نما در آبهای دریای عمان و در سواحل چابهار در فضای شبکه های اجتماعی منتشر شده که تا همین لحظه هیچ منبع رسمی صحت این تصاویر را تایید نکرده است. (هیچ منبع غیر رسمی هم این گونه شایعات را تائید نمی کند و حتی ارزش دروغ آوریل یا دروغ سیزده را هم ندارد.)
بیشتر...

گران‌ترین مسابقه بوکس جهان برگزار می‌شود

گران‌ترین مسابقه ورزشی تاریخ جهان برگزار می‌شود

گران‌ترین مسابقه ورزشی تاریخ جهان 12 اردیبهشت برگزار خواهد شد. فلوید مای ودر گران قیمت‌ترین و پردرآمدترین ورزشکار جهان از برگزاری مسابقه‌ای با جی آر پاکوئیو خبر داد. این بازی که میان 2 بوکسور پرافتخار جهان برگزار می‌شود با تخمین جمع شدن مبلغی بیشتر از 162 میلیون پوند رکورد گرانترین مسابقه تاریخ جهان را به خود اختصاص می‌دهد. مای ودر بوکسور و معروف جهان درخصوص این مبارزه گفت: من به هواداران نوید یک مسابقه بسیار زیبا را خواهم داد من تصمیم گرفتم که با مانی صحبت کنم و درخصوص این مبارزه با او وارد مذاکره شوم. من به هواداران قول می‌دهم شاهد بهترین و بزرگترین رویداد ورزشی تاریخ جهان باشند.طرفداران بوکس جهان و بوکسورهای معروف دنیا در 2 می 12 اردیبهشت شاهد برگزاری این رویداد بزرگ جهان خواهند بود. من سعی می‌کنم در این دیدار بهترین مبارزه‌ام را به نمایش بگذارم، تا بار دیگر مهارت‌هایم به تمام جهان نشان دهم و آن را بار دیگر به اثبات برسانم. (عنوان گرانترین مسابقه تاریخ جهان تنها یک ترفند تبلیغاتی برای هیجان بخشی به این نمایش است.)
بیشتر...
 
خنده‌دارترین شیوه تقلب در جهان

خنده‌دارترین شیوه تقلب در جهان

خبر تقلب در یکی از امتحانات مدارس هندوستان جهانی شد. فیلم های این تقلب سراسری در مدت کوتاهی بارها در شبکه های اجتماعی منتشر شد. تقلب کردن در امتحانات یک پدیده قدیمی است اما هفته گذشته در شهر «بیهار» هندوستان این موضوع به معنای واقعی کلمه انجام شد. گزارش های خبری و تصویری از مدارس این منطقه به خوبی نشان می دهد که خانواده و بستگان دانش آموزان چگونه برای تقلب رساندن از دیوار ساختمان مدرسه بالا رفتند. این افراد با در دست داشتن برگه ای می خواستند آن را به دانش آموزان در حال امتحان برسانند. عکس و فیلم این رویداد به سرعت در هند و رسانه های جهان منتشر شد. سطح این تقلب در برخی مناطق آنقدر زیاد بود که پلیس ها در اطراف بی اراده ایستاده بودند و فقط مشغول دیدن این رویداد عجیب و خنده دار بودند. تصاویر منتشر شده از این امتحان پایان ترم به خوبی نشان می دهد که بسیاری از دانش آموزان با در دست داشتن برگه هایی به عنوان تقلب در حال امتحان دادن بودند. اما با این حال پلیس در برخی مناطق برگزاری آزمون چند نفر از والدین و بستگانی را که در این تقلب رسانی شرکت داشتند دستگیر کردند.
معضل تقلب در هندوستان بسیار جدی است و دولت بارها گفته است که نمی تواند بدون همکاری مردم و والدین امتحانات منظمی را برگزار کند. این در حالی است که خود والدین تمام تلاش خود را برای رساندن تقلب به فرزندشان انجام می دهند. به گفته کارشناسان آموزش و پرورش تقلب در امتحانات تنها یکی از نشانه های مشکلات عمیق در سیستم آموزشی کشور است.
بیشتر...

سنگسار شهروند عراقی توسط داعش

سنگسار شهروند عراقی توسط داعش

سنگسار شهروند عراقی توسط داعش

سنگسار شهروند عراقی توسط داعش

تروریست‌های بی‌رحم داعش یک شهروند عراقی را تا حد مرگ با سنگ‌هایی به اندازه تکه آجر سنگسار کردند. این گروه تروریستی در یکی از جدیدترین جنایات خود در موصل مرکز استان نینوا که آن‌را ولایت نینوا نامیده یک جوان عراقی را به سنگسار محکوم کرده و به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل رساندند. در تصاویر منتشر شده از این جنایت صدها نفر از مردم موصل در یکی از خیابان‌های این شهر تجمع کرده و تروریست‌های داعش بر خلاف تمامی معیارهای اسلامی در اثبات جرم، بدون شهادت شهود و نظر قاضی عادل، متهم را سنگسار کردند. در این جنایت، تروریست‌های بی‌رحم داعش درحالیکه دستان آن مرد را بسته بودند، به جان او افتادند و وی را تا حد مرگ با سنگ‌هایی به اندازه تکه آجر سنگسار کرده و به قتل رساندند. تظاهر به اجرای حدود الهی، به ویژه حد زنا از سوی داعش در حالی است که تا کنون ده‌ها نمونه از جدول‌های زمان‌بندی و برنامه شرم‌آور جهاد نکاح سران داعش با زنان و دختران فریب خورده و اسیر دست تروریست‌ها، منتشر شده و مشخص است که داعشی‌ها با این اقدامات وحشیانه، جز تمسخر احکام الهی و زیر سؤال بردن آموزه‌های اسلامی، هدفی ندارند. مزدوران داعش برای جلوگیری از هرگونه اعتراض و مقاومت مردمی در مناطق تحت کنترل خود، هر از گاهی با انجام اینگونه اعدام‌ها مقابل چشم مردم، تلاش می‌کنند در این مناطق رعب و وحشت ایجاد کنند.
بیشتر...
 


دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 428]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن