تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816441056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعار امسال رهبر معظم انقلاب، رسالت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شعار امسال رهبر معظم انقلاب، رسالت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: شعار امسال رهبر معظم انقلاب، رسالت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۰ فروردين ساعت 09:15

خبرگزاری پانا+رسالت مسئولان را سنگین‌تر

  به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر ، دکتر مصطفی سالاری در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تبریک سال جدید و با قدردانی از حمایت‌های امام جمعه بوشهر اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر همواره رهنمون‌های مهمی برای توسعه استان بوشهر و رفع دغدغه‌های استان بوشهر داشته که جای قدردانی و سپاس دارد.
 
وی با اشاره به اینکه سفر رئیس جمهور به بوشهر آثار و برکات مهمی در پی داشت تصریح کرد: در این سفر هماهنگی‌های مردم و مسئولان به‌گونه‌ای بود که آثار و برکات آن ملموس بود.
 
استاندار بوشهر، با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" اضافه کرد: شعار امسال مقام معظم رهبری، رسالت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند هر چند در استان بوشهر همدلی و همزبانی به عنوان یک فرهنگ از مدت‌ها پیش نهادینه شده است.
 دکتر سالاری، با بیان اینکه اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به بوشهر در بین استان‌های دیگر کشور رتبه نخست را دارد خاطرنشان کرد: در این سفر بیش از یک‌هزار و 210 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که در سفرهای استانی رئیس جمهور بی‌نظیر است.
 
وی، با بیان اینکه هماهنگی سفر رئیس جمهور به بوشهر در کشور منحصر بفرد بود گفت: نتایج سفر که برکات و آثار مهمی برای توسعه استان درپی داشت نتیجه همدلی مردم با مسئولان بود.
 
استاندار بوشهر به تصمیمات اتخاذ شده در سفر رئیس جمهور برای توسعه استان بوشهر اشاره کرد و افزود: منطقه آزاد تجاری بوشهر که یکی از آرزوهای دیرینه مردم این استان بود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، رئیس جمهور لایحه این بندر آزاد را به مجلس شورای اسلامی تحویل داد که تصویب آن نقش مهمی در توسعه این استان و رونق اقتصادی، رفع مشکل دغدغه اشتغال دارد.
 
دکتر سالاری، بر تقویت همدلی و همزبانی در استان بوشهر بین مردم و دولت تاکید کرد و گفت: امسال در توسعه حوزه‌های مختلف استان بوشهر برنامه‌های مهمی مدون شده که با تقویت همدلی و هم‌زبانی که اکنون در استان بوشهر نهادینه است اجرایی می‌شود.
 
وی، از 4 برابر شدن اعتبارات تخصیصی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: تخصیص بودجه عمرانی استان بوشهر در سال قبل نسبت به سال ماقبل آن افزایش 4 برابری دارد که نقش مهم و تاثیر گذاری در تکمیل و توسعه طرح‌ها و برنامه‌های مختلف استان بوشهر داشته است.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتبارات استان بوشهر امسال افزایش دارد خاطرنشان کرد: خوش‌بین هستیم که اعتبارات حوزه عمرانی استان بوشهر امسال از یک‌هزار و 200 میلیارد تومان فراتر رود و به یک‌هزار و 600 میلیارد تومان افزایش یابد.
 
دکتر سالاری، توسعه گردشگری را از اولویت برنامه‌های استان بوشهر دانست و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌های این استان، استفاده از ظرفیت ساحل است که برای این مهم چند دهکده گردشگری ساحلی طراحی و اجرایی شده است.
 
وی با اشاره به درآمد دهکده‌های گردشگری گفت: پیش بینی شده هر دهکده گردشگری سالانه 200 میلیارد تومان درآمد داشته باشد که این درآمد برای توسعه زیرساخت‌های آنها سرمایه‌گذاری می‌شود.
 
استاندار بوشهر نوروز را فرصتی برای شناسایی فرهنگ و آداب و رسوم یک منطقه دانست و افزود: دهکده‌های گردشگری در معرفی فرهنگ استان بوشهر نقش مهم و تاثیرگذاری دارد که اکنون چهار دهکده گردشگری در بوشهر، گناوه، دیلم و دلوار مصوب و تدوین شده است.
 
دکتر سالاری، به آغاز ساخت فرودگاه جدید بوشهر اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی این طرح امسال آغاز می‌شود و گردش مالی اجرای این طرح در یکسال یک‌هزار میلیارد تومان است که نقش مهمی در حوزه‌های عمران و آَبادانی، توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی، نیروی کار و اشتغال دارد.
 
وی، از اجرای طرح‌های تولیدی در منطقه ویژه شمال استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: تصویب منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر می‌تواند در ابعاد گوناگون اقتصادی، معیشتی و اشتغال‌زایی نقش داشته باشد که اکنون طرح‌هایی در این حوزه تدوین شده است.
 
استاندار بوشهر، با اشاره به مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر بیان کرد: این منطقه صنعتی ضمن اینکه در کنار ساحل خلیج فارس واقع است از قابلیت‌هایی همچون عبور خطوط لوله گاز و نفت خام از کنار آن، نزدیکی فرودگاه به منطقه ویژه و دیگر زیرساخت‌ها برخوردار است.
 
دکتر سالاری، با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها در استان بوشهر در راستای خدمت رسانی به مردم و جامعه است تاکید کرد: تعیین نام‌گذاری امسال به نام "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" رسالت ما مسئولان در توسعه خدمات به مردم را بیشتر می‌کند تا جایی که رضایت‌مندی مردم را در پی داشته باشد.
 
وی، تقویت همدلی و همزبانی، افزایش طرح‌ها و بودجه‌های استان، نظارت شفاف بر هزینه کرد اعتبارات و عادلانه توزیع کردن اعتبارات استان بوشهر را در اولویت برنامه‌های استان بوشهر دانست.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه سال قبل تمام روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت صاحب زمین چمن ورزشی مصنوعی شدند گفت: اجرای این طرح‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در افزایش نشاط مردم و رضایت مندی مردم دارد به‌گونه‌ای که با کمترین اعتبار بیشترین اثرگذاری در مناطق روستایی داشته است.
 
دکتر سالاری تاکید کرد: طرح ساخت زمین چمن مصنوعی در استان بوشهر در محلات مختلف براساس طرح‌های تدوین شده اجرایی می‌شود.
 
وی با اشاره به نشست‌های هم‌اندیشی در بخش‌های استان بوشهر گفت: نشست‌های هم‌اندیشی رضایت‌مندی مردم در پی داشته و در این نشست‌ها با حضور مردم و نمایندگان اقشار و صنوف مختلف و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، مشکلات مطرح و در همان جلسه تصمیمات لازم اتخاذ می‌شد.
 
دکتر سالاری از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با صنوف مختلف استان بوشهر خبر داد و گفت: امسال نشست‌های هم‌اندیشی در استان بوشهر با صنوف مختلف ادامه می‌یابد تا بر اساس خواسته‌ها و نظرات مردم، مشکلات آنها بررسی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی شود .














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن