تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801770155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبر معظم انقلاب با شعار امسال تکلیف را برای همه مشخص کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رهبر معظم انقلاب با شعار امسال تکلیف را برای همه مشخص کرده است اراک-ایرنا- معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری مرکزی گفت: رهبر معظم انقلاب با شعار امسال تکلیف را برای همه مشخص کرده و باید از ظرفیت ها بیشترین بهره برای تقویت همدلی و پیشبرد امور گرفته شود.


مهدی زندیه وکیلی روز شنبه در نشست دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در اراک افزود: شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی از همین روزهای آغازین سال باید سرلوحه امور تک تک افراد جامعه قرار گیرد و هر اقدام در سطوح خرد و کلان در سایه همدلی بیشترین بازدهی را خواهد داشت.
وی بیان کرد: مسوولان و دستگاه های اجرایی نیز باید روز به روز تعامل و همدلی خود را افزایش دهند و در راستای خدمت به مردم و توسعه هر چه بیشتر کشور گام های بلندتر بردارند.
معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری استان مرکزی ادامه داد: نیمه اول ایام نوروز و سفرهای نوروزی پایان یافت و ستاد اجرایی خدمات سفر این استان در ارزیابی های صورت گرفته در این مدت عملکرد مطلوبی داشته است.
زندیه وکیلی عنوان کرد: نقایص و مشکلاتی موجود هرچند کوچک باید در کمیته های عضو رصد و واکاوی شود تا در نیمه دوم تعطیلات بهترین خدمات به مردم و مسافران ارایه شود.
وی گفت: عملکرد ستاد تنظیم بازار در توزیع میوه های نوروزی که در ایام تعطیلات مناسب نبوده و مردم از کیفیت میوه ها رضایت نداشتند که این مساله باید در سریعترین زمان بررسی و علت آن مشخص شود.
معاون عمرانی استانداری مرکزی افزود: مردم برای خرید میوه هزینه های زیادی کردند اما بسیاری از آنها به دلیل کیفیت نامرغوب میوه متضرر شده اند که این انصاف نیست.
زندیه وکیلی بیان کرد: بازدید از پایگاه های توزیع کننده میوه نوروزی و رصد خدمات در آن ها باید با جدیت بیشتری دنبال شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در این نشست گفت: در بررسی های صورت گرفته از خدمات نیمه اول ایام تعطیلات نوروز برخی کمیته ها خدمات و عملکرد مطلوبی داشته، برخی در حد متوسط و تعدادی از کمیته ها بسیار ضعیف عمل کرده اند.
سید محمد حسینی افزود: انتظار است همه کمیته ها وظایف محوله خود را به نحو احسن انجام دهند و عملکرد آن ها در پایان ایام نوروز بررسی می شود.
وی بیان کرد: کمیته امنیت با محوریت عوامل انتظامی یکی از فعال ترین کمیته های ستاد خدمات سفر استان بوده که با فعالیت شبانه روزی رضایت مندی و توفیق جدی در مهار تهدیدهای امنیتی و انتظامی صورت گرفته است.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی ادامه داد: بحث تامین ناقص میوه و کیفیت نامناسب آن و سرویس ندادن برخی عابر بانک ها از مهمترین گله مندی های مردم بوده که باید در نیمه دوم ایام نوروز با همکاری دستگاه های مسوول برطرف شود.
حسینی عنوان کرد: انتظار است جایگاه های سوخت این استان عملکرد بهتری در ایام باقی مانده تعطیلات نوروزی داشته باشند.
وی گفت: از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون 286 هزار نفر در هتل ها، مهمانپذیرها، هتل آپارتمان ها، منازل استیجاری، اقامت گاه های موقت، کلاس مدارس و میهمان سرای ادارات اسکان یافته اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اضافه کرد: در این مدت 174 مورد بازدید نظارتی از هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران ها و مراکز پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی این استان داشته اند که در آن سه مورد تذکر سه مورد اخطار داده شده و یک پرونده شکایت نیز در دست بررسی است.
مسوول ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون 71 نفر به دلیل مسمومیت ناشی از گاز منوکسید کرین به مراکز درمانی استان مرکزی مراجعه کرده اند که همه آنها درمان شده اند.
حامد رضا عابدی افزود: در این مدت 402 مصدوم غیر تصادفی و 276 مصدوم تصادفی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده اند.
وی بیان کرد: 394 نفر از مصدومان و مجروحان توسط عوامل اورژانس در محل مداوا و درمان شده اند.
مسوول ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: در تعطیلات نوروز امسال تا چهارم فروردین ماه جاری 35 نفر در این استان فوت کرده اند که از این تعداد 10 نفر به دلیل حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این نشست گفت: از 28 اسفندماه سال گذشته تاکنون 38 هزار و 34 نفر روز در 759 کلاس این استان اسکان یافته اند.
شهریار فولادوند افزود: بیشترین اقامت در این ایام در شهرستان های اراک، ساوه، دلیجان و محلات بوده است.
وی گفت: بیشترین مسافران اسکان یافته در این استان به ترتیب از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان رضوی، کردستان و مازندران بوده است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی در این نشست گفت: در تعطیلات نوروزی امسال بیش از چهار میلیون و 800 هزار وسیله نقلیه در این استان تردد داشته که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 9 درصدی دارد.
غلام عباس بهرامی نیا افزود: از این تعداد دو میلیون و 421 خودرو به این استان ورود و بقیه از استان خارج شده است.
وی بیان کرد: در این مدت 151 میلیون و 357 هزار وسیله نقلیه در کشور تردد داشته که رتبه استان مرکزی در این رابطه یازدهم است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی ادامه داد: پرترددترین روز سفر این استان 28 اسفندماه سال گذشته بود و به طور میانگین ساعات 17 تا 18 عصر اوج تردد خودرو در محورهای ارتباطی این استان تاکنون بوده است.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این نشست گفت: در تعطیلات نوروزی امسال ، این جمعیت 89 مورد حادثه را امدادرسانی کرده است.
محمد رضا زمانی افزود: در این مدت 96 نفر اسکان اضطراری شده و 45 بسته اقلام زیستی بین این افراد توزیع شده است.
وی بیان کرد: ارایه خدمات راهنمایی به 40 هزار و 66 نفر، مراجعه پنج هزار و 781 نفر به ایستگاه های ایمنی و سلامت، مراجعه 841 نفر به خیمه ها نماز و توزیع 70 هزار و 966 نسخه اقلام فرهنگی از دیگر خدمات این جمعیت از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بوده است.
در نشست دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی کمیته های 10 گانه عضو این ستاد فعالیت های خود را از ابتدای آغاز طرح تاکنون ارائه کردند.ک/2
3005/6013/



08/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن