تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819611851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر هفت میلیون و 751 هزار مسافر نوروزی به خراسان رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفر هفت میلیون و 751 هزار مسافر نوروزی به خراسان رضوی مشهد - ایرنا - جانشین رییس ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود هفت میلیون و 751 هزار و 456 مسافر به این استان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد.


محمد حسن واحدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد بدون احتساب سفرهای درون استانی و از 25 اسفند ماه تاکنون می باشند.
وی تعداد مسافرانی را که طی این مدت به مشهد سفر کرده اند را بدون محاسبه سفرهای حومه شهر 925 هزار و 221 نفر ذکر کرد.
واحدی گفت: مسافرانی که طی این ایام خراسان رضوی را به مقصد سایر نقاط کشور ترک کرده اند حدود شش میلیون و 779 هزار نفر می باشند.
وی همچنین تعداد مسافران خروجی از مشهد الرضا (ع) را چهار میلیون و 540 هزار نفر عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی با اشاره به آمار ورود و خروج مسافر در روز هشتم فروردین ماه افزود: در این روز 625 هزار مسافر وارد این استان شدند که مقصد 395 هزار نفر آنان شهر مشهد بود.
وی تعداد مسافران خروجی از استان را هم در این روز 611 هزار و 564 نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد 402 هزار و 708 نفر بدون احتساب سفرهای درون استانی و شهری، مشهد را ترک کردند.
به گفته وی در این ایام یک میلیون و 639 هزار و 411 نفر در اماکن اقامتی عمومی استان اعم از هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر اسکان یافتند.
واحدی آمار اسکان در شهر مشهد را که بیش از نیمی از اماکن اقامتی کشور را دارا می باشد نیز یک میلیون و 461 هزار و 71 نفر عنوان کرد.
1906 / 6053



09/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن