تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید 65 هزار مسافر نوروزی از طاق بستان کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازدید 65 هزار مسافر نوروزی از طاق بستان کرمانشاه کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بیش از 65 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از آغاز سفرها ( 28 اسفند 93 ) تا پایان روز هفتم فروردین 94 از محوطه تاریخی طاق بستان بازدید کردند.


به گزارش ایرنا روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز شنبه به نقل از علی فعله گری افزود: طاق بستان بیشترین بازدید کننده در بین آثار تاریخی استان کرمانشاه را تاکنون داشته است.
وی اظهار کرد: مجموعه تاریخی بیستون نیز با 35 هزار و 140 نفر بازدید کننده در این مدت بعد از طاق بستان قرار دارد.
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تعداد مسافرین و گردشگران بازدیدکننده از موزه ها، اماکن گردشگری و تاریخی را در مجموع از آغاز سفرهای نوروزی تا به امروز 153 هزار و 388 نفر عنوان کرد و گفت: غار قوری قلعه با 11 هزار و 870 نفر، تکیه بیگلربیگی هفت هزار و 573 نفر و سراب صحنه پنج هزار و 820 نفر بازدیدکننده تاکنون داشته است.
وی همچنین گفت: معبد آناهیتا نیز با پنج هزار و 231 نفر، تکیه معاون الملک با چهار هزار و897 نفر و اماکن تاریخی سنقر با سه هزار و 248 نفر بیشترین آمار بازدیدکننده ها را در استان تا به امروز (روز جمعه) داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: روز هفتم نوروز 28 هزار و 284 نفر از مراکز گردشگری استان بازدید کردند که تاق بستان با 11 هزار نفر، بیستون هفت هزار و 700 نفر و قوری قلعه با یک هزار و 800 نفر بیشترین آمار بازدیدکننده را به خود اختصاص داده اند.
فعله گری گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا روز هفتم نوروز بیش از991 هزار گردشگر و مسافر نوروزی در کرمانشاه اسکان داده شده اند.
استان کرمانشاه دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده است که تاکنون بیش از دو هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.
سال گذشته بیش از یک میلیون و 500 هزار گردشگر نوروزی وارد استان کرمانشاه شدند.
8066



08/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن