تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروج سامانه بارشی از فردا


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


کارشناس هواشناسی؛
خروج سامانه بارشی از فردا
برای شنبه بارش ها از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت و از اواسط روز سامانه بارشی از مرزهای شرقی خارج می شود.





به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، نقشینه کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت هوای تهران و کشور در روزهای آتی گفت:بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز بارش ها همراه با رعد و برق و وزش باد برای نیمه شرقی،البرز شرقی،بخش های از زاگرس مرکزی و جنوبی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: شدت بارش ها امروز در استان های کرمان،خراسان جنوبی و یزد خواهد بودو همچنین در ارتفاعات البرز و کرمان بارش ها به صورت برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد:برای فردا بارش ها از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت و از اواسط روز سامانه بارشی از مرزهای شرقی خارج می شود.

وی افزود:در 24 ساعت آینده وزش بادهای شدید روی استان های شرق و جنوب شرق رخ خواهد داد که در برخی از نقاط با گرد و خاک همراه است و همچنین یکشنبه با ورود سامانه جدید بارشی ابتدا برای مناطق شمال، شمال غرب،سواحل غربی دریای خزر،البرز غربی با افزایش بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده که بارش ها در مناطق کوهستانی به صورت برف خواهد بود.

نقشینه ادامه داد:برای تهران هم امروز با بارش باران گاهی وزش باد و در شنبه با افزایش ابر و روز یکشنبه با رگبار و رعد و برق  و وزش باد خواهد بود انتظار میرود دوشنبه شاهد بارش باران در تهران باشیم.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد:امروز بیشترین دما در تهران 16 درجه،فردا 17 درجه و یکشنبه 18 درجه خواهد بود./باشگاه/110
 



۰۷/۰۱/۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن