تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820038711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشايي محور هراز/ تردد خودروهاي سنگين از محور هراز ممنوع شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ فروردين ۱۳۹۴ (۹:۳۷ق.ظ)
بازگشايي محور هراز/ تردد خودروهاي سنگين از محور هراز ممنوع شد موج - رئيس پليس راه راهور ناجا با اشاره به بازگشايي مجدد محور هراز به دنبال رانش زمين، از ممنوعيت تردد هرگونه خودروي سنگين و کاميون در محور هراز تا اطلاع ثانوي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ محمد حسين حميدي، رئيس پليس راه راهور ناجا، با اشاره به آخرين وضعيت جاده هراز، پس از انسداد اين محور به دنبال رانش زمين اظهار داشت: محور هراز به دليل رانش زمين، مسدود شد که خوشبختانه با تلاش عوامل راهداري، در حال حاضر اين جاده باز مي‌باشد و تردد در آن جريان دارد.
رئيس پليس راه راهور ناجا با تاکيد بر اينکه در حال حاضر، عرض محور هراز، تنها پاسخگوي تردد خودروهاي سواري و سبک است، گفت: با توجه به عرض کم اين محور، تردد خودروهاي سنگين و کاميون‌ها از جاده هراز ممنوع اعلام شد و تمامي خودروهاي سنگين و کاميون‌ها حتي حاملان مواد سوختي و فاسد شدني نيز براي تردد به جاده فيروزکوه هدايت شدند و تا اطلاع ثانوي تردد هرگونه خودروي سنگين از اين محور، ممنوع است.
وي با اشاره به ادامه دار بودن موج نخست بازگشت مسافران نوروزي، افزود: با توجه به ادامه دار بودن موج بازگشت مسافران نوروزي و اضافه شدن بار ترافيک برگشت براي فردا، مقرر شد تا از ساعت 14 جمعه 7 فرودين، جاده چالوس از مرزن‌آباد به کرج، به صورت يک‌طرفه شود و تردد خودروها در مسير مقابل ممنوع است.
حميدي بار ترافيکي فعلي در جاده چالوس را پرحجم و ترافيک در ابتداي اين محور را نيمه سنگين توصيف کرد و با اشاره به بارش برف در جاده‌هاي چالوس، هراز و ساير محورهاي کوهستاني کشور، به رانندگان در خصوص لزوم کاهش سرعت در شرايط جوي نامساعد، هشدار داد و گفت: در حال حاضر با توجه به بارش باران و برف در اغلب محورهاي مواصلاتي کشور، راه‌هاي و جاده‌ها از شرايط لغزنده‌اي برخوردارند و از اين رو به دليل عدم توجه رانندگان به الزامات رانندگي در شرايط برفي و باراني و بي توجهي به سرعت مطمئنه، شاهد افزايش تصادفات زنجيره‌اي و واژگوني در روزهاي اخير بوديم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن