تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798755286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون سازمان میراث فرهنگی: بودجه گردشگری کشور28 درصد افزایش یافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون سازمان میراث فرهنگی: بودجه گردشگری کشور28 درصد افزایش یافته است رشت - ایرنا - معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش 28 درصدی بودجه جاری و عمرانی این سازمان در سال جدید خبر داد.


اسدالله درویش امیری چهارشنبه شب حین بازدید از نحوه ارائه خدمات سفر به گردشگران نوروزی گیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت افزود: با توجه به نوع نگاه دولت و اکثریت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حوزه گردشگری و استفاده از سهم جهانی، توجه خوبی در این حوزه صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: به روی، سیاست ها و برنامه های سازمان میراث فرهنگی در سال 1394 متأثر از قانون برنامه و بودجه است.
ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، برنامه ریزی و نظارت در نوروز امسال را نسبت به سال های گذشته به مراتب بهتر و مناسب تر ارزیابی و اضافه کرد: این موضوع به دلیل برگزاری مداوم نشست ها و جلسات متعدد مربوط به سفر طی سال گذشته است.
درویش امیری افزود: در جلسات یادشده نقاط ضعف سال های گذشته بررسی و تقویت نقاط قوت مورد اهتمام قرار گرفت و تصمیم گیری های مناسبی با حضور 22 دستگاه متولی سفر اتخاذ شد که ثمره آن، کاهش بروز مشکلات در جریان ارائه خدمات سفر به گردشگران نوروزی است.
وی تاکید کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر، متولی سفر مردم نیست بلکه ارائه دهنده خدمات سفر است و در همین راستا ظرفیت ها و جاذبه ها معرفی و پس از آن، مردم خود انتخابگر مقاصد سفر هستند.
وی گیلان را یکی از مقاصد شناخته شده گردشگری در بعد ملی و فراملی عنوان و بیان کرد: البته همه استان های کشور دارای ظرفیت ها و پتانسیل های سفر مطلوب هستند.
معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش دیگری از سخنانش؛ بزرگترین دستاورد حقوقی سال 93 را بازگرداندن 349 قطعه اشیای تاریخی مربوط به بیش از 3500 سال قبل عنوان کرد.
درویش امیری ادامه داد: اشیای یادشده 50 سال قبل توسط چند تبعه بلژیک و فرانسه، از کشورمان خارج که حدود 35 سال قبل از سوی جمهوری اسلامی اقامه دعوی شده بود.
وی افزود: سال گذشته در بلژیک دادگاه تجدید نظر برگزار شد که با پیگیری های متعدد، دادگاه بلژیک به نفع جمهوری اسلامی ایران رأی داد و اشیاء یاد شده به طور ویژه به کشور بازگردانده و با حضور رییس جمهوری از آنها رونمایی شد.
درویش امیری تصریح کرد: مشابه این پرونده، دو پرونده دیگر یکی در کشور هلند و دیگری در آمریکا وجود دارد که امیدواریم این سرمایه های فرهنگی با نظارت و پیگیری های حقوقی در سال جدید به کشور بازگردانده شوند.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، روز گذشته (چهارشنبه) بمنظور نظارت بر ارائه خدمات گردشگری به گردشگران نوروزی، پس از استان های خراسان رضوی، البرز و قزوین به گیلان سفر کرد.
دوم فروردین ماه جاری نیز سمیع الله حسینی مکارم ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و محمدحسن طالبیان معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از وضعیت خدمات رسانی به گردشگران گیلان بازدید کردند.
طبق اظهار حمیدرضا آذرپور معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ از بیست و هشتم اسفند تا پایان چهارم فروردین ماه، یک میلیون و 922 هزار و 908 گردشگر در استان گیلان اقامت کردند.
75 هتل، 21 هتل آپارتمان، 67 مجتمع گردشگری، 45 مهمانپذیر، 802 مسافرکاشانه، 209 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 52 دفتر خدمات مسافرتی در طرح نوروزی گیلان فعال است.ک/3
1881 / 2007



06/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن