تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853484




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز عمليات تعمير حدود 4 هزار مگاوات از ظرفيت نيروگاهي در نوروز 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۶:۶ب.ظ)
مديرکل دفتر فني شرکت توانير خبر داد: آغاز عمليات تعمير حدود 4 هزار مگاوات از ظرفيت نيروگاهي در نوروز 94 موج - مديرکل دفتر فني شرکت مادر تخصصي مديريت توليد، انتقال و توزيع نيروي برق ايران (توانير) از آغاز عمليات تعمير حدود چهارهزار مگاوات از ظرفيت نيروگاهي کشور در ايام نوروز امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامرضا مهرداد با بيان اين مطلب اظهار داشت: براساس برنامه زمان‌بندي تعمير نيروگاهي تعمير برخي از نيروگاه‌ها در ايام نوروز انجام مي‌شود و افزون‌بر نيروگاه‌هايي که عمليات تعمير و نگهداري آنها از پيش از سال 94 آغاز شده است حدود چهارهزار مگاوات ديگر از ظرفيت نيروگاهي کشور در نوروز 94 به برنامه تعمير افزوده مي‌شود.
وي افزود: خوش‌بختانه تمام تجهيزات سنگين نيروگاهي پيش از 20 اسفندماه 93 از نيروگاه مبدا در سراسر کشور حمل شده و طبق برنامه تا پيش از 25 اسفندماه به شرکت تعميرات نيروگاهي رسيده‌اند.
وي يادآور شد: به‌دليل حجم زياد تردد در راه‌هاي کشور در ايام نوروز، يک‌سري محدوديت‌ها براي تردد وسايل نقليه سنگين در برخي محورها از 25 اسفندماه اعمال مي‌شود که براساس آن، امکان حمل تجهيزات سنگين نيروگاهي وجود ندارد و بر همين اساس، مجبور هستيم تجهيزات سنگين نيروگاهي را تا پيش از 25 اسفندماه به شرکت تعميرات نيروگاهي ايران حمل کنيم.
مهرداد با بيان اينکه با حمل به‌موقع تجهيزات سنگين نيروگاهي، کار تعمير و نگهداري قطعه‌ها در ايام نوروز در حال انجام است، گفت: با تلاش شبانه‌روزي همکاران در شرکت تعميرات نيروگاهي و نيروگاه‌هاي کشور، بالاترين حجم تعمير نيروگاهي در نوروز صورت مي‌گيرد.
وي تاکيد کرد: براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته، عمليات تعمير حدود چهارهزار مگاوات ظرفيت نيروگاهي در نوروز 94 آغاز مي‌شود و اين به‌غير از نيروگاه‌هايي است که پيش از سال 94 عمليات تعمير آنها آغاز شده است.
وي ابراز اميدواري کرد: با تلاش‌هاي شبانه‌روزي، تا پايان ارديبهشت‌ماه امسال عمليات تعمير واحدهاي نيروگاهي به پايان برسد تا نيروگاه‌ها براي توليد حداکثري برق در تابستان 94 آماده شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن