تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812862165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت کشيک‌هاي نوروزي براي تامين آب کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ فروردين ۱۳۹۴ (۱۵:۴۷ب.ظ)
فعاليت کشيک‌هاي نوروزي براي تامين آب کشور موج - معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا گفت: بخش آب کشور تعطيل‌پذير نيست و تمام همکاران ما در نوروز آماده ارايه خدمات به مردم هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، رحيم ميداني اظهار داشت: روزهاي تعطيل براي کارکنان بخش آب کشور مثل روزهاي عادي است و تنها تفاوت آن، فعاليت در قالب کشيک‌هاي نوروزي است و در تمامي استان‌ها اين کشيک‌ها فعال هستند.
وي ادامه داد: با آمادگي ايجادشده در اين ايام، تلاش خواهيم کرد در هيچ نقطه کشور مشکلي از نظر تامين آبي به وجود نيايد و مردم عزيز ما در آرامش اين عيد را سپري کنند.
معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا همچنين با تاکيد بر لزوم مصرف بهينه آب توسط مردم، گفت: يادمان نرود که ما کشور کم‌آب هستيم و نوسان‎‌هاي بارش و روان‌آب هميشه در سرزمين ما بوده است؛ بنابراين رفتار ما بايد منطبق بر اين طبيعت باشد و حتما بايد در مصرف آب و منابع کشور مقتصد و صرفه‌جو باشيم.
ميداني با قدرداني از تمامي همکاران در بخش آب و آبفاي کشور از ستاد وزارت نيرو تا اقصي نقاط ايران که مشغول خدمت‌رساني به مردم هستند، گفت: تمامي همکاران را تشويق مي‌کنم به اينکه بايد روز به روز سطح خدمت خود را به مردم ارتقا دهيم و قدر اين نعمت را بدانيم که خدمت‌رسان مردم آن هم در بخش آب هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن