تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819548752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش نخستین برف بهاری در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: بارش نخستین برف بهاری در کردستان
وی یادآور شد: با توجه به شمار فراوان مسافران و تردد زیاد در جاده‌های استان، روشن بودن چراغ ماشین‌ها در ساعت‌های ابتدایی و پایانی روز می‌تواند عامل مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای باشد.
آفتاب : نخستین برف بهاری در کردستان از ساعت‌های ابتدایی روز دوشنبه در کردستان آغاز و این استان را در آغازین روزهای بهاری سفیدپوش کرد.

«عباس مسعودی» اظهار کرد: با بارش نزولات آسمانی در استان کردستان رانندگان نسبت به تجهیز خودرو به وسایل ایمنی از قبیل زنجیر چرخ اقدام کنند.

وی افزود: بارش باران در همه‌ی جاده‌های استان و بارش برف در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی کردستان نیازمند احتیاط بیشتر رانندگان و همکاری با پلیس است تا سفری مطمئن و بدون خطر را داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده‌ نیروی انتظامی کردستان به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران نوروزی که از محورهای کوهستانی تردد می‌کنند، توصیه کرد خودروی خود را به تجهیزات مناسب زمستانی مجهز کرده و از هر تخلف حادثه‌ساز جداً خودداری کنند.

«مدرس گرجی»، مدیر راهداری راه و شهرسازی کردستان نیز با اشاره به احتمال تداوم بارش‌ها در روزهای آینده، خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و باران و لغزنده بودن جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌شود تجهیزات ایمنی لازم را همراه داشته و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند.

وی یادآور شد: با توجه به شمار فراوان مسافران و تردد زیاد در جاده‌های استان، روشن بودن چراغ ماشین‌ها در ساعت‌های ابتدایی و پایانی روز می‌تواند عامل مهمی در کاهش تصادفات جاده‌ای باشد.

بر اساس گزارش کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی کردستان، احتمال آغاز مجدد بارش‌ها از روز چهارشنبه در استان وجود دارد و دمای هوای استان نیز هم‌زمان با آغاز بارش‌ها کاهش می‌یابد.



تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن