تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف در مناطقی از استان کرمانشاه/ میهمانان به مدارس رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بارش برف در مناطقی از استان کرمانشاه/ میهمانان به مدارس رفتند کرمانشاه - ایرنا - بارش برف که از نیمه شب گذشته در مناطق کوهستانی و سردسیر استان کرمانشاه آغاز شد و تا بامداد ادامه داشت، سبب شد تا میهمانان نوروزی به مدارس پناه ببرند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، روز یکشنبه هواشناسی کرمانشاه پیش بینی سرد شدن هوا و یخبندان در استان را کرده بود.
براساس گزارشهای دریافتی خبرنگار ایرنا، ارتفاع برف در مناطقی چون نودشه، نوسود و پاوه به حدود 20 سانتیمتر هم رسید و شهرستان های جوانرود، روانسر، کرمانشاه، اسلام آباد، سنقر، صحنه و کنگاور هم برای ساعاتی سیمای سفید به خود گرفتند.

** همه راههای استان باز است

مسوول روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از باز بودن همه راهها و جاده های استان خبر داد.
جلال دانشور گفت: با توجه به اینکه حجم برف چندان چشمگیر نبود و با حضور بموقع اکیپهای راهداری در سطح جاده های استان، مشکلی در تردد خودروها ایجاد نشده و هم اکنون همه راههای استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

** میهمانان در مدارس اسکان داده شدند

فرماندار کرمانشاه نیز در مورد بارش برف در شب گذشته و وضعیت میهمانان نوروزی که در فضاهای روباز و چادرهای از قبل تعیین شده اسکان یافته بودند، اظهار کرد: با آغاز بارش برف و با همکاری جمعیت هلال احمر و شهرداریهای مناطق هفت گانه شهر کرمانشاه از محل های اسکان میهمانان بازدید کردیم.
فضل الله رنجبر افزود: پیشتر برای چنین رخدادهایی، مدارسی را در نظر گرفته بودیم و شب گذشته میهمانانی که در فضاهای باز و چادر بودند را به این مدارس انتقال دادیم.
رنجبر گفت: هر روز اکیپهای ویژه نوروز از اماکن تاریخی و محلهای اسکان میهمانان بازدید می کنند تا روند خدمات رسانی به گردشگران با مشکل خاصی روبرو نشود.
براساس اعلام مسوولان میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه تا پایان روز نخست از نوروز 94 افزون بر 165 هزار گردشگر وارد استان کرمانشاه شده اند
استان کرمانشاه در نوروز 93 پذیرای افزون بر یک میلیون و 500 هزار گردشگر از جمله هفت هزار جهانگرد کشورهای خارجی بود.
بیش از چهار هزار اثر تاریخی تاکنون در استان کرمانشاه شناسایی شده که بیش از دو هزار و 200 اثر آن ثبت ملی شده است.
6539/8066



03/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن