تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798739812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 28 درصدی کشته شدگان سوانح ترافیکی نوروزی در استان مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کاهش 28 درصدی کشته شدگان سوانح ترافیکی نوروزی در استان مرکزی اراک- ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کاهش 28 درصدی کشته شدگان سوانح ترافیکی از آغاز تعطیلات نوروزی در این استان خبر داد.


به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی حسنی گفت: با برنامه ریزی انجام شده در سطح استان در افزایش ایمنی ترافیکی در محورهای مواصلاتی و توجه رانندگان به توصیه های پلیس از شروع رزمایش ترافیکی نوروز 94 کشته شدگان ناشی از سوانح رانندگی در این استان در حدود 28 درصد کاهش دارد.
رزمایش ترافیک نوروز 94 از تاریخ 25 اسفندماه سال 93 در استان مرکزی آغاز شده است.
وی افزود: دراین مدت تعداد 10 نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل در حدود 14 درصد کاهش داشته است.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان از رانندگان درخواست کرد که با توجه به بارندگی در محورهای مواصلاتی و لغزندگی جاده ها، احتیاط لازم و رعایت قوانین مورد تاکید باشد.

***مرگ عابر پیاده در اثر بی احتیاطی راننده
برخورد خودروی پژو با عابر پیاده در محور اراک- شازند، مرگ عابر پیاده را درپی داشت.
به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ مهدی حسنی، رییس پلیس راه استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: روز گذشته در ساعت 19 و5 دقیقه حادثه ای بین یک دستگاه خودروی پژو با عابر پیاده در محور ارک- شازند به وقوع پیوست.
وی ادامه داد: در حادثه مذکور به علت شدت جراحات وارده عابر پیاده در دم فوت کرد و وسیله نقلیه به پارکینگ برده شد.
سرهنگ حسنی علت حادثه مذکور را کم توجهی راننده به جلو در حین رانندگی اعلام کرد.
رییس پلیس راه استان مرکزی در پایان ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز به هموطنان توصیه کرد: با توجه به لغزندگی جاده ها به دلیل بارش نزولات آسمانی و بالابودن حجم ترافیکی جاده ها در ایام نوروز ، با احتیاط بیشتری رانندگی کنند تا ضریب اتفاق های رانندگی کاهش یابد.

***دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر در استان مرکزی
در عملیات های پلیسی روز گذشته استان مرکزی سه توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و از آنان مقدار 10 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حسنی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، اظهار کرد: ماموران پلیس موفق شدند 10 کیلوگرم تریاک در شهرستان های شازند و دلیجان کشف کنند.
وی ادامه داد: در اولین مأموریت ، مأموران انتظامی شازند موفق شدند دو برادر را که در توزیع مواد مخدر دریکی از روستاهای اطراف این شهرستان فعالیت داشتند شناسایی کرده و با استفاده از شگردهای نوین اطلاعاتی و پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه آنان را در هنگام ارتکاب جرم دستگیر و مقدار پنج کیلوگرم تریاک از آنها کشف وضبط کنند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی بیان داشت: همچنین مأموران پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان نیز روز گذشته با انجام ایست و بازرسی های نوروزی و گشت زنی های هدفمند در سطح جاده ها ، به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و در بازرسی از آن مقدار پنج کیلو گرم تریاک کشف وضبط کردند و متهم را دستگیر و به مراجع قضایی تحویل دادند.
حسنی افزود: در دو عملیات مذکور هر سه متهم دستگیر شده پس از انتقال به یگان های مربوطه و تشکیل پرونده قضایی، تحویل مقام محترم قضایی شدند.

***کاهش 25 درصدی سرقت با شروع تعطیلات نوروزی در استان مرکزی
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کاهش 25 درصدی وقوع سرقت از شروع تعطیلات نوروزی در این استان، گفت: پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی و ارتقا احساس امنیت اجتماعی شهروندان و مسافران نوروزی اولویت طرح نوروزی پلیس است.
به گزارش پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ علی دستور صبح امروز در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تحقق سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی بیان داشت: با توجه به نوع وظایف نیروی انتظامی ، نقش و کارکرد پلیس در اجرای فرمایش های مقام معظم رهبری بسیار مهم و اثرگذار است.
وی اضافه کرد : اشرافیت ، کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای انتظامی با اولویت پیشگیری و برخورد قاطع با ناهنجاری های اجتماعی از جمله ملزوماتی است که بایستی در افزایش احساس امنیت اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی بدان توجه شود.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی هدفمندی و تعامل واحدهای انتظامی در کیفی سازی ماموریت ها را نیز مورد تاکید قرار داد و اجرای ماموریت ها با رصد و تحلیل روزانه و اتخاذ راهکارهای کاربردی در پیشگیری از جرایم را نیز توسط برنامه ریزان از مولفه های اثربخش در کاهش جرایم دانست.
وقوع سرقت در استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد کاهش و کشف سرقت ها در این مدت چهار درصد افزایش داشته است. ک/1
3017/6013/



02/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن