تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا از تفنگداران نیروی دریایی خواست هوشیار باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در پی تهدید داعش/ آمریکا از تفنگداران نیروی دریایی خواست هوشیار باشند تهران-ایرنا-در پی انتشار درخواست داعش از اعضای خود برای ترور کارکنان نیروی تفنگداران دریایی آمریکا این نیرو با صدور بیانیه ای خواهان هوشیاری بیشتر کارکنان خود شد.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن،سرهنگ جان کلدول در بیانیه ای اعلام کرد: احتیاط و مراقبت از نیروها اولین اولویت فرماندهان و نیروهای زیردست آنها باید باشد.
توصیه می شود تفنگداران و خانواده هایشان اطلاعات آنلاین و اجتماعی خود را کنترل کرده و از بابت رعایت تدابیر امنیتی و حریم خصوصی همچنین اطلاعاتی شخصی در دسترس عموم مطمئن باشند.
این هشدار بعد از آن صادر شد که گروه موسوم به شاخه هک کردن داعش، اطلاعات به اصطلاح هک شده در مورد نیروی هوایی، زمینی و دریایی ارتش آمریکا از جمله تصاویر و رتبه های آنها را در اینترنت منتشر کرد.
شاخه هک کننده داعش اعلام کرد که اطلاعات منتشر شده از پایش سرورهای دولت، پایگاه های اطلاعاتی و ایمیل ها به دست آمده است.
این شاخه از گروه تروریستی داعش با انتشار اطلاعات در مورد تفنگداران دریایی آمریکا از طرفداران خود خواست که اکنون شرایط را برای حمله به این افراد برای شما هموار کرده ایم و همه آنچه را نیاز داشتید در اختیارتان قرار دادیم.
اروپام**9157 ** 1095



02/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن