تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819540480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هرمیداس باوند: تلاش تیم مذاکره‌کننده برای حفظ استقلال و شرف ملی ستودنی است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هرمیداس باوند: تلاش تیم مذاکره‌کننده برای حفظ استقلال و شرف ملی ستودنی است
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: با توجه به عملکرد خوب تیم مذاکره‌کننده ما امید می‌رود که در آینده هم نتایج مثبتی از مذاکره با 1+5 حاصل شود.
به گزلرش نامه نیوز، داود هرمیدالس باوند، با اشاره به ادامه مذاکرات ایران و 1+5، گفت: تا امروز پیشرفت‌هایی در رابطه با پرونده هسته‌ای ایران صورت گرفته است و انتظار می‌رود این پیشرفت‌ها بتواند به نتیجه مطلوبی منتهی شود.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به برخی موضع‌گیری‌های مخالف علیه پرونده هسته‌ای ایران، افزود: نه تنها برخی کشورهای عربی بلکه کنگره آمریکا و اسرائیل هم با به ثمر نشستن گفت‌وگوهای ایران و 1+5 مخالف هستند. از سوی دیگر متاسفانه در داخل هم طیفی از تندروها و جناح‌های سیاسی نیز با ادامه مذاکرات مخالفت می‌کنند.

باوند ادامه داد: به دور از حاشیه‌ها و جناح‌گرایی‌ها همه ما باید مسائل و منافع ملی را مدنظر قرار دهیم و در حال حاضر هم مصالح و منافع ایران اقتضا می‌کند مذاکرات به نتیجه مثبتی منتهی شود؛ زیرا در غیر این صورت برای طرفین مذاکره پیامدهای مثبتی به دنبال نخواهد داشت و بهترین رویکرد این است که برای صحبت در مورد انجام توافق هم شرایط داخلی کشور و هم وضعیت بین‌المللی و منطقه‌ای را در نظر گرفت.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه احتمال تمدید ضرب‌الاجل مذاکرات ایران و 1+5 وجود دارد، گفت: با توجه به فشردگی و اهمیت موضوع امکان تمدید زمان مذاکرات وجود دارد ولی امید می‌رود طی همین مدت باقیمانده به توافق قابل قبول دست یابند؛ هر چند که اما و اگرهای بسیاری همچنان باقی و مطرح است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل فعالیت‌های تیم مذاکره‌کننده ایران برای حفظ در رابطه با استقلال و شرف ملی، گفت: تیم مذاکره‌کننده ما به طور کامل شایستگی خود را در زمینه حفظ استقلال و شرف ملی نشان داده است.

باوند در پایان تاکید کرد: تیم مذاکره‌کننده ایران با کیاست کامل در جهت حفظ استقلال و شرف ملی گام برداشته است.



منبع: ایسنا


۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن