تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک جاده ای در استان بوشهر روان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ترافیک جاده ای در استان بوشهر روان است بوشهر - ایرنا - رییس پلیس راه بوشهر گفت: در نخستین روز از سال جدید و همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ترافیک در جاده های این استان روان و وسایط نقلیه با ایمنی در مسیر تردد می کنند.


به گزارش ایرنا، سرهنگ جابرپاپری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: محورهای ارتباطی باز، ترافیک روان و تیم های پلیس راه در نقاط حادثه خیز استان برای ارایه خدمت به مسافران نوروزی مستقر هستند.
وی اظهارکرد: طرح ترافیک پلیس راه استان بوشهر پیرو دستورالعملها با همه امکانات و تجهیزات از 25 اسفند آغاز و تا 14 فروردین ماه جاری ادامه دارد.
رییس پلیس راه بوشهر اعلام کرد: با بهره مندی از همه امکانات و تجهیزات تلاش می شود میزان حوادث جاده ای در محورهای ارتباطی استان کاهش یابد.
پاپری اضافه کرد: انتظار می رود رانندگان با سعه صدر و آرامش رانندگی و از تخلفات حادثه ساز همچون سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده ازتلفن همراه در هنگام رانندگی و تجاوز به چپ خودداری کنند.
وی یادآوری کرد: با توجه به بارش باران و لغزندگی سطح معابر توصیه می شود رانندگان با سرعت کم رانندگی کنند.
رییس پلیس راه بوشهر گفت: با توجه به اینکه اغلب تصادف ها در 30 کیلومتری مقصد رخ می دهد، رانندگان در صورت مستولی شدن خستگی و خواب آلودگی در سمت راست جاده توقف و بعد از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.
وی گفت: فرماندهی پلیس راه استان بوشهر در تعطیلات نوروزی از 100 درصد امکانات، تجهیزات و نیروها در قالب گشت های محسوس و نامحسوس برای ایمنی آمد و شد و برخورد با تخلفات رانندگی بهره می برد.
وی یادآوری کرد: انجام همزمان دو تخلف مخاطره آمیز منجر به توقف خودروها به مدت 72 ساعت خواهد شد.
رییس پلیس راه استان بوشهر اظهار کرد: هشت دوربین ثابت هوشمند در جاده های بوشهر - برازجان و دالکی سرعت رانندگی را ثبت می کنند.
وی گفت: همچنین در راه های استان پلیس با بهره گیری از دوربین های سیار، بر سرعت آمد و شد خودروها نظارت می کند.
فرمانده پلیس راهور استان بوشهر نیز گفت: پلیس راهور استان از 25 اسفند با 60 تیم گشت خودرویی، 40 تیم موتورسوار و 14 کانکس سیار در معابر درون شهری و مرکز استان در حال خدمات رسانی به مسافران است.
سرهنگ قدرت الله کشکولی افزود: مسافران نوروزی با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی سلامت خود و خانواده شان را تضمین کنند.
وی اعلام کرد: با توجه به شرایط جوی و بارندگی که موجب لغزندگی سطح جاده ها شده است، رانندگان با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی رانندگی کنند.
کشکولی بر بستن کمربند ایمنی از سوی رانندگان و سرنشینان خودروها و استفاده موتورسوران از کلاه ایمنی تاکید کرد.
6047/1756



01/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن