تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزش باد نسبتا شدید در استان اردبیل و گیلان و افزایش نسبی دما در سواحل شمالی کشور/ تهران قسمتی ابری و 17 درجه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سازمان هواشناسی اعلام کرد
وزش باد نسبتا شدید در استان اردبیل و گیلان و افزایش نسبی دما در سواحل شمالی کشور/ تهران قسمتی ابری و 17 درجه
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور، امروز وزش باد نسبتا شدید جنوبی در استان اردبیل و گیلان و افزایش نسبی دما در سواحل شمالی کشور پیش بینی می‌شود.

وزش باد نسبتا شدید در استان اردبیل و گیلان و افزایش نسبی دما در سواحل شمالی کشور/ تداوم بارش ها در شرق و جنوب کشور/تهران قسمتی ابری و 17 درجه
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه یکم فروردین ماه 94" در برخی نواحی نیمه شرقی، جنوب و جنوب غربی بارش ادامه خواهد داشت. همچنین امروز وزش باد نسبتا شدید جنوبی در استان اردبیل و گیلان و افزایش نسبی دما در سواحل شمالی کشور پیش بینی می شود.

براساس این گزارش، شدت بارش های امروز در شمال استان های خوزستان، بوشهر و فارس و فردا در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب فارس، بوشهر و بتدریج در بعدازظهر در استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است، فردا سامانه بارشی دیگری از نوار غربی وارد کشور شده و سبب افزایش ابر و بارش در نیمه غربی و بتدریج بخش‌هایی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور خواهد شد. همچنین با گذر سامانه بارشی از غرب کشور طی روز دوشنبه در مناطقی از نیمه شرقی، جنوب و مرکز افزایش ابر، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

گفتنی است، اوایل دوشنبه شب این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود. همچنین روز دوشنبه در دامنه های البرز و شمال شرق کشور گاهی وزش باد شدید رخ خواهد داد و روزهای یکشنبه و دوشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و فردا، ابری در پاره ای نقاط بارش باران در ارتفاعات بارش برف و روز دوشنبه نیمه ابری در پاره ای نقاط افزایش ابر و بارش باران و شهر تهران در حال حاضر، قسمتی ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 17 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 8 درجه بالای صفر خواهد رسید و دمای حال حاضر تهران 17 درجه است.


نام استان بیشینه دما کمینه دما نام استان بیشینه دما کمینه دما آذربایجان شرقی 13 3 فارس 16 9 آذربایجان غربی 13 1 قزوین 16 5 اردبیل 12 2 قم 17 4 اصفهان 19 7 کردستان 16 3 البرز 16 5 کرمان 21 8 ایلام 18 3 کرمانشاه 17 4 بوشهر 26 23 کهکیلویه و بویراحمد 12 4 تهران 17 8 گلستان 18 8 چهارمحال و بختیاری 12 1 گیلان 14 7 خراسان جنوبی 19 9 لرستان 19 8 خراسان رضوی 21 8 مازندران 17 9 خراسان شمالی 22 6 مرکزی 18 8 خوزستان 30 19 هرمزگان 31 21 زنجان 14 5 همدان 14 3 سمنان 22 9 یزد 24 11 سیستان و بلوچستان 28 10




انتهای پیام/



اخبار مرتبط

بارش باران و برف در 21 استان کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از روز یکشنبه/ تهران بارانی و 10 درجه
افزایش ناپایداری‌های جوی در اکثر مناطق کشور طی امروز و فردا/ تهران، قسمتی ابری و 18 درجه
توان پردازش داده‌های هواشناسی 10 برابر می‌شود/ بارش‌های خوب طی هفته آینده در سطح کشور
تداوم بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس/ کاهش دما و بارش برف در سواحل شمالی/ تهران، نیمه ابری و 18 درجه
بارش در نیمه غربی و دامنه‌های زاگرس و البرز/ وزش باد شدید در 3 استان کشور/ تهران، صاف تا نیمه ابری و 11 درجه




۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن