تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798418938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی: پرداختی‌ها از جیب مردم در طرح تحول نظام سلامت به کمتر از 6 درصد رسید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی:
پرداختی‌ها از جیب مردم در طرح تحول نظام سلامت به کمتر از 6 درصد رسید
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با اجرای تحول نظام سلامت کشور، پرداختی از جیب مردم از بیش از 50 درصد به کمتر از 6 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری فارس: پرداختی‌ها از جیب مردم در طرح تحول نظام سلامت به کمتر از 6 درصد رسید



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید تقی نوربخش ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و سال 1394 به تمامی مردم ایران به ویژه بیمه شدگان، مستمری بگیران  کارفرمایان و کارکنان این سازمان، تقارن این بهار با ایام فاطمیه را تسلیت گفت. وی بهترین ملاک برای ارزیابی فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی در سال 93 را پارامترهای نامگذاری این سال به نام سال "فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی " از سوی مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: این سازمان در سال 93 به مهمترین تولید خودش یعنی ایجاد امنیت اجتماعی نایل شد و ملاک این موضوع ارزیابی‌های مختلف مسئولان مختلف قوای سه گانه از عملکرد این سازمان در سال 93 است.
نوربخش، احیای مجدد معاونت فرهنگی و اجتماعی، انتشار نشریات مختلف و تولیدات فرهنگی، برگزاری جلسات و همایش‌های متعدد فرهنگی، برقراری تعاملات سازنده با شرکای اجتماعی و راه‌اندازی تورهای سیاحتی و زیارتی برای بیمه شدگان و مستمری بگیران را از مهمترین اقدامات فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در زمینه تحول نظام سلامت کشور به عنوان مهمترین راهبرد دولت تدبیر و امید، نیز این سازمان به عنوان مهمترین تامین کننده منابع بخش درمان کشور بیشترین مساعدت و همکاری را در این راه انجام داد که در نهایت این موضوع منجر به کاهش پرداخت از جیب مردم شد و این پرداختی‌ها از بیش از 50 درصد به کمتر از 6 درصد کاهش یافت، همچنین درمان هزینه‌های بیماری‌های سرطانی و مزمن که به اذعان وزیر بهداشت دولت دهم به بالای 7 درصد رسیده بود به کمتر از یک درصد در دولت تدبیر و امید تقلیل پیدا کرد.
نوربخش وضعیت معیشتی و درمانی بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال 93 را مطلوب‌تر از سال 92 دانست و تصریح کرد: در سال 93 میزان مستمری‌ها بنا به پیشنهاد این سازمان بیش از تورم واقعی سال که 15.8 درصد اعلام شده بود، به میزان 25 درصد افزایش یافت.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: جای شک و تردید نیست که علی‌رغم این افزایش مستمری‌ها، به دلیل انباشت مشکلات قبلی مستمری بگیران و بیمه شدگان،  این سازمان گام بزرگی در این رابطه برداشته است که ان‌شاءلله این حرکت‌ها تداوم داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه که به دلیل ایستادگی ملت ایران برای حفظ عزت ملی و اعتقادات دینی به اقتصاد کشور وارد شد و کاهش 50 میلیارد دلاری از منابع کشور به جهت کاهش قیمت نفت را در بر داشت؛ اما با همت دولت تدبیر و امید، تورم در سال 93 کاهش پیدا کرد و با وجود تأثیر گرفتن منابع این سازمان از وضعیت اقتصادی کشور و علی‌رغم همه این مشکلات، مستمری‌ها بدون حتی یک روز تأخیر پرداخت شد.
نوربخش اضافه کرد: عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران مانند سال گذشته در بهمن ماه پرداخت شد و همچنین پرداخت به موسسات طرف قرارداد بر اساس شرایط قانونی حاکم بر روابط این سازمان با موسسات طرف قرارداد به عنوان یک راهبرد اصلی این سازمان تا پایان آذر پرداخت شد که این امر منجر به افزایش اعتبار دفترچه‌های درمانی و کرامت بیمه شدگان شده است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در بخش دیگری از پیام نوروزی خود پاکدستی و سلامت اقتصادی در واحدها و بنگاه‌های اقتصادی این سازمان را مهمترین راهبرد اقتصادی این سازمان عنوان کرد و گفت: علی‌رغم همه مشکلاتی که در بخش سرمایه گذاری و بازار بورس در سال 93 وجود داشت این مژده را به بیمه شدگان می‌دهم که در راستای حفظ ذخایر بیمه شدگان، این سازمان بیشترین بهره‌وری را داشته است و در جهت صیانت از اموال این سازمان و ورود به پرونده‌های حقوقی که از سال‌های قبل این موضوع در این سازمان مطرح بود در ماه‌های پایانی سال تعیین تکلیف شد و بعضا بسیاری از این اموال با مساعدت قوه قضاییه به این سازمان برگشت داده شد که همه این دستاوردها با تلاش مجاهدانه کارکنان سازمان تأمین اجتماعی تحقق گرفت.
نوربخش در ادامه این پیام نوروزی اضافه کرد: در سال 93 برنامه راهبردی این سازمان تدوین شد و در آخرین روزهای همین سال بودجه سال 94 نیز به تصویب هیأت امنای این سازمان رسید. بنابراین در سال 94 این سازمان بر خلاف سال‌های قبل هم دارای یک  برنامه راهبردی و استراتژیک و هم بودجه مصوب خواهد بود.
وی افزود: در سال 94 ساختار جدید سازمان تأمین اجتماعی که از قبل کار کارشناسی آن انجام شده مستقر خواهد شد که امیدوارم با تلاش مضاعف همکاران این سازمان در بخش‌های مختلف بیمه‌ای ، درمانی و اقتصادی شاهد خلق حماسه دیگر از سوی کارکنان این سازمان باشیم. انتهای پیام/

94/01/01 - 12:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن