تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820204603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش 15میلیمتر باران طی 48 ساعت گذشته در همدان/بارش ها ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بارش 15میلیمتر باران طی 48 ساعت گذشته در همدان/بارش ها ادامه دارد همدان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: طی48 ساعت گذشته به طور میانگین 15 میلیمتر باران در سطح استان باریده است.


سید محسن موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت بیشترین باران در ملایر با ارتفاع 30 میلیمتر و کمترین بارش هم در فامنین با ارتفاع 9 میلیمتر گزارش شده است.
وی با بیان اینکه امروز آسمان همدان صاف تا قسمتی ابری است پیش بینی کرد:در اواخر وقت امروز با افزایش ابر و بارش باران همراه باشد و افزایش شدت وزش باد در برخی ساعات برای شهر همدان پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی همدان گفت:به دنبال نفوذ سامانه بارش زای دیگری به استان، از روز دوشنبه شاهد بارش پراکنده باران در سطح استان خواهیم بود که شدت بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.
وی تصریح کرد: به دنبال خروج این سامانه از اواخر روز دوشنبه از استان، طی روزهای آینده شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.
موسوی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر هفته شاهد ریزش نزولات آسمانی در استان همدان خواهیم بود.
در سال گذشته سطح بارش ها در استان 118 میلیمتر بوده که نسبت به سال 92 ، 54 درصد کاهش داشته است و بیشترین آمار بارندگی در سال گذشته مربوط به شهرستان نهاوند با ارتفاع 251 میلیمتر گزارش شده است.
آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی بلندی های زیاد، به شدت متغیر است زمستان های این استان سرد، پربرف و باران و در تابستان ها دما معتدل است.
7529/1181



01/01/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن