تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798451403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین اخبار از پشت پرده ی «مذاکرات لوزان»؛ فوت والده رییس جمهور ایران، علت تغییر برنامه های 5+1 در لوزان/ روسیه: به مذاکرات «لوزان» نمی آییم!/ گفتگوها به توافق نزديک شده


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آخرین اخبار از پشت پرده ی «مذاکرات لوزان»؛ فوت والده رییس جمهور ایران، علت تغییر برنامه های 5+1 در لوزان/ روسیه: به مذاکرات «لوزان» نمی آییم!/ گفتگوها به توافق نزديک شده
منابع دیپلماتیک اروپایی گفتند وزیران امور خارجه انگلیس ، فرانسه و آلمان قرار است روز شنبه با مذاکره کنندگان هسته ای ایران دیدار کنند.


به گزارش نامه نیوز منابع دیپلماتیک اروپایی گفتند وزیران امور خارجه انگلیس ، فرانسه و آلمان قرار است روز شنبه با مذاکره کنندگان هسته ای ایران دیدار کنند.


به گزارش رویترز، اما یک مقام نزدیک به مذاکرات درباره برنامه هسته ای ایران روز جمعه گفت برنامه ها برای پیوستن وزیران امور خارجه فرانسه ، انگلیس و آلمان به این مذاکرات در سوییس ممکن است تغییر کند.


فوت والده رییس جمهور ایران، علت تغییر برنامه های 5+1 در لوزان/ روسیه: گفتگوهاي هسته اي ايران به توافق نزديک شده/ وزیر خارجه ما نمی آید!


وی که خواست نامش فاش نشود افزود برنامه ها در این زمینه تغییر کرده و ممکن است علت آن فوت مادر حسن روحانی رئیس جمهور ایران باشد.


روسیه: گفتگوهاي هسته اي ايران به توافق نزديک شده است


«سرگئی ریابکوف» مذاکره کننده ارشد روسیه روز جمعه اعلام کرد ایران و شش کشور قدرتمند جهان به موافقتنامه هسته ای نزدیک شده اند و پیش بینی می شود بخش عمده اختلافات باقی مانده میان دو طرف تا پایان هفته کنونی حل شود. وی افزود با این وجود، برای امضای هر گونه موافقتنامه احتمالا به یک دور مذاکره دیگر نیاز خواهد بود.


به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ ریابکوف همچنین به اسوشیتد پرس اعلام کرد با وجود آنکه احتمال دارد وزرای خارجه کشورهای اروپایی در مذاکرات آخر هفته کنونی حضور پیدا کنند، وزیر امور خارجه روسیه قصد ندارد در این مذاکرات شرکت کند.


انتظار می رود در صورت تصمیم به امضای موافقتنامه اولیه پیش از ضرب الاجل 31 ماه مارس، تمام وزرای شش کشور قدرتمند مذاکره کننده با ایران برای امضای این موافقتنامه حضور پیدا کنند. 


ریابکوف در این باره گفت غیبت سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، موضوعی «سیاسی» نیست. این در حالی است که بر خلاف مسکو، برخی از کشورهای اروپایی در خصوص این مذاکرات، هنوز هم «نگرانی های» خاصی دارند.


ریابکوف افزود با وجود باقی ماندن برخی اختلافات، مذاکره کنندگان قرار است «بخش عمده کار خود را تا روز شنبه پایان دهند.»


مقامات ارشد کشورهای شرکت کننده در مذاکرات پیشتر روز پنجشنبه به اسوشیتد پرس اعلام کردند آمریکا و ایران در حال تهیه پیش نویس عناصر یک موافقتنامه هستند که بر اساس آن، تهران متعهد می شود شمار ماشین آلاتی که می تواند برای ساختن بمب اتم مورد استفاده قرار بگیرد، 40 درصد کاهش دهد!


به نوشته آسوشیتدپرس، این موضوع، نشانه ای مبنی بر نزدیک بودن طرفین به توافق شمرده می شود. در ازای این توافق، ایران از تحریم های اقتصادی نجات خواهد یافت و بخشی از تحریم های سازمان ملل در خصوص تسلیحات متعارف علیه ایران نیز برداشته خواهد شد.




منبع: انتخاب


۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن