تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820766066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه یک میلیون لیتر سوخت در استان ایلام مصرف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزانه یک میلیون لیتر سوخت در استان ایلام مصرف می شود ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایلام گفت: روزانه یک میلیون و 150 هزار لیتر بنزین و نفت گاز (گازوییل) در این استان مصرف می شود.


پیمان بهرامی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان سوخت شامل 500 هزار لیتر بنزین و 650 هزار لیتر گازوییل است که به مصرف وسایل نقلیه سبک و سنگین استان ایلام می رسد.
به گفته وی، در این استان 23 هزار دستگاه خودرو دو گانه سوز نیز وجود دارد که روزانه بطور متوسط 90 هزار متر مکعب گاز سی ان جی توسط این خودرو ها مصرف می شود.
وی با پیش بینی اینکه این مصارف در ایام تعطیلات نوروزی سال 94 افزایش چشمگیری می یابد، افزود: برای رفاه حال مردم و مسافران نوروزی دو جایگاه عرضه سوخت در بدره و چرداول در ایام نوروز پیش راه اندازی می شود ولی افتتاح رسمی آنها اوایل سال آینده خواهد بود.
بهرامی از بهره برداری سه جایگاه عرضه سوخت در ماه های نخست سال آینده خبر داد و یادآور شد: هم اکنون 44 جایگاه عرضه فروش سوخت و سکودار و 16 جایگاه سی ان جی در استان فعال است که توان تامین سوخت خودروهای موجود و وسایل نقلیه مسافران نوروزی را دارند.
وی ادامه داد: برای روزهای تعطیل نوروز همه جایگاه های عرضه سوخت استان از لحاظ کمی و کیفی توسط کشیک های نوروزی مورد بازدید و بازرسی مداوم قرار می گیرند و صحت و میزان عرضه فرآوده های سوختی تحویلی به مراجعان کنترل می شود.
وی گفت: وضعیت سوخت ذخیره شده در انبارهای استان در ایلام و دره شهر هم اینک مطلوب است و این شرکت آمادگی کامل برای تامین سوخت همه وسایل نقلیه استان و خودروهای مسافران و گردشگران وارد شده به استان را دارد.
بهرامی اضافه کرد: از جمله اقدام های شرکت توزیع نفت استان همکاری با دو دستگاه اجرایی تعاون روستایی و امور عشایری برای تامین سوخت مورد نیاز روستاییان فاقد گاز و عشایر استان است که از طریق عامل های فروش تعیین شده، نفت سفید و گاز مایع بصورت سلیندری به این اقشار داده می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نفت استان ایلام تاکید کرد: هم اکنون 440 دستگاه نفتکش وظیفه تامین و توزیع سوخت در سراسر استان را بر عهده دارند و همچنین میعانات گازی تولید شده در پالایشگاه گاز استان نیز توسط این نفتکش ها به بنادر جنوبی کشور منتقل می شود.
وی با بیان اینکه هیچ قاچاق سوختی در استان صورت نمی گیرد، گفت: میزان قاچاق سوخت در استان ایلام در حد صفر است و این استان در زمینه جلوگیری از قاچاق سوخت از وضعیت و کارنامه مناسبی برخوردار است.
7172/9002






29/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن