تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803495882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف به اشتباه آمریکاییها در سوریه / هیچ سیستمی قدرت خوانخواهی مظلومان جهان را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه اردبیل اعتراف به اشتباه آمریکاییها در سوریه / هیچ سیستمی قدرت خوانخواهی مظلومان جهان را ندارد اردبیل - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به اعتراف دولتمردان آمریکایی به اشتباهات خود در سوریه گفت : جای تأسف است که هیچ سیستمی در دنیا، قدرت خونخواهی مظلومان را ندارد و سازمان ملل در این خصوص کاملا عقیم است و جهان در انتظار مصلح کل و منتقم حقیقی است.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه دوم نماز جمعه اردبیل از دولتمردان آمریکا که اعتراف به اشتباه در سوریه کرده و بعد از پنج سال جنایت و کشته شدن 200 هزار نفر و آواره گشتن 10 میلیون انسان براحتی و با آرامش خاطر از اشتباه خود سخن می گویند، انتقاد کرد.
وی گفت : آمریکا در خصوص حمله به عراق نیز بعد از جنگ اعتراف به اشتباه کرد و اکنون آن را در باره سوریه نیز تکرار می کند بدون اینکه مورد بازخواستی قرار گیرد.
وی همچنین به ایام فاطمیه پرداخته و با اشاره به شخصیت آسمانی حضرت زهرا (س)، اشتیاق و عنایت ویژه رسول خدا به آن بانوی بزرگ را مورد بحث قرار داد و گفت: این اشتیاق در واقع اشتیاق به اوصاف بزرگ حضرت زهرا (س) و خضوع رسول خدا (ص) در برابر آن علیا مخدّره در واقع خضوع در برابر اوصاف بزرگ آن بانوی دو عالم بوده است.
آیت الله عاملی از میان اوصاف حضرت زهرا (س) به وصفت بساطت و سادگی و زهد در زندگی حضرت زهرا (س) وارد شد و گفت: رسول خدا (ص) در حد یک پرده که خارج از استطاعت عمومی باشد راضی به تجمل در زندگی حضرت زهرا (س) نبوده است.
وی ادامه داد: درآمد فدک، سه سال در دست حضرت زهرا (س) بود ولی هیچ تغییری در زندگی ایشان پیدانشد.
وی افزود: جامعه ما با ترک این سنت، به پستی و بلندی های کاذب بها داده در نتیجه با پیدا شدن هزینه های کاذب، آرامش از جامعه و خانواده ها سلب شده است.
خطیب جمعه اردبیل در ادامه از دو خیر بزرگ که با صرف 18 میلیارد تومان کارخانه آب معدنی در شهرستان نیر راه انداخته و کل درآمد ان را به سرطانی ها و محیط زیست و کارهای اجتماعی و عام المنفعه اختصاص داده اند، تجلیل کرد.
وی همچنین از خیر دیگری که خود پیش قدم شده تا با همکاری شهرداری، چندین هزار نهال در شهر غرس نماید تشکر کرد و گفت: ما باید تلاش کنیم این نگاه ارزشمند به محیط زیست به فرهنگ پایدار تبدیل شود.
امام جمعه اردبیل همچنین به فرار رسیدن سال جدید اشاره و بیان کرد: از روایات معلوم می شود که تحولات و حوادث بسیار مهم بشریت در نوروز واقع شده؛ یعنی تحول طبیعت مقارن با تحولات عظیم زندگی بشر بوده است. مانند میثاق خداوند با بندگان و استواء کشتی نوح در کنار کوه جودی و کسر اصنام توسط امیرالمؤمنین (ع) با رفع رسول خدا (ص) و کسر اصنام توسط حضرت ابراهیم (ع) و غدیر خم .
او اضافه کرد: از این تقارن معلوم می شود لحظه تحویل سال استعداد خاص برای برآورده شدن مطالب مهم دارد و لذا توبه و دعا را باید در آن لحظه غنیمت دانست.
وی با دعوت از اهالی به خانه تکانی حرم الهی یعنی قلب، از تمام کسانی که مبتلی به قهر با یکدیگر هستند خواست با پیش قدم شدن در آشتی به مقام رفعت در نزد خداوند متعال نائل شوند.
6016



29/12/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن